Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

... Leker Photobscura ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-10-10, 11:12   #26
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: ... Leker Photobscura ...

Jeg HAR en tv, men bruker den strengt tatt bare til å spille playstation på av og til, og se på DVD. Selv om jeg har kabel, synes jeg ALDRI det er no vettugt på den når jeg skrur på likevel.

For å si det sånn, så om lisensmannen banker på døra, GIR jeg han heller tven enn å betale lisens for at den støver ned. Da ser jeg heller på DVD på pcen

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 11:16   #27
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: ... Leker Photobscura ...

Uten tv. Grusom HORRIBEL tanke. Hvordan skulle jeg da få sett at Liverpool tar nytt gull ????

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 12:04   #28
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: ... Leker Photobscura ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Der står radioen eller cd/platespiller på til nyhetene i halv sju-tida. Veldig behagelig!

Hyyyyyl! Gi meg tv gange tusen før jeg noensinne hører på radio!!! Blir helt mos i hodet av radio etter å ha vokst opp med far og besteforeldre som BESTANDIG hadde radioen på, aldri av, aldri lavt, på HELE tiden. *Grøss*

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 12:42   #29
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: ... Leker Photobscura ...

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hyyyyyl! Gi meg tv gange tusen før jeg noensinne hører på radio!!! Blir helt mos i hodet av radio etter å ha vokst opp med far og besteforeldre som BESTANDIG hadde radioen på, aldri av, aldri lavt, på HELE tiden. *Grøss*

Jøss! Jeg synes det er kjempekoselig, jeg! Starter selv dagen med P3, hører litt på Radiorakel utover dagen, etc. Men hører mest av alt på musikk, da.
Hjemme hos mamma og pappa går det i P1, elsker de popquizene til Finn Bjelke bl.a, for ikke å snakka om kuriøse distriktssendinger .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 13:33   #30
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: ... Leker Photobscura ...

Herreavdelingen Det er radioprogrammet sitt det. Og "Hallo i uken" den gangen Are Kalvø og co hadde det
Syns det er behagelig å ha radioen på i bakgrunnen av og til. Fin arbeidsmusikk når ein gjer ting som må gjerast

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 17:21   #31
Traxior
Medlem
 
Traxior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Bø i Telemark
Alder: 45
Innlegg: 291
Traxior er ny på veien

Sv: ... Leker Photobscura ...

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

har nemlig ingen signal inn på Tv'n og såvidt jeg husker har ikke Photo TV i det hele tatt Uvant, litt deilig - litt abstinens - men regner med å overleve kvelden *ler* !

Det bør ikke være noe problem, jeg har ikke hatt tv siden 2004, men problemet er at tv'en for min del ble byttet ut med pc'en...

__________________



Besøk bloggen til Traxior på http://feitmann.com
Traxior er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert med inspirasjon fra ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 22:17   #32
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: ... Leker Photobscura ...

Opprinnelig lagt inn av katten, her.

Værste eg veit, er å komme på besøk til nokon som har tv'n stående på, og ikkje gidd å slå den av, sjølv om det kjem besøk. Føler den tek då all oppmerksomheten. Og når ein går att, har ein kjensle av å berre vore der og sett på tv

Amen!

Jeg har levd uten tv i relativt lange perioder tidligere. Men jeg liker å ha tv, fordi jeg ikke er den som aktivt oppsøker tv-serier og sånt. Liker å se hva som kommer rekende på ei fjøl og om det er noe som gir meg noe der og da. Og det er faktisk litt koselig å ha tv'n som backup når man er alene og føler behov for litt underholdning. Men jeg er som regel veldig selektiv og slår av så fort det blir uinteressant.

Jeg hører ikke mye på radio, men i de periodene jeg ikke hadde tv ble det en del. Er ikke fan av å ha hverken radio eller tv stående på i bakgrunnen i lengre tid, egentlig, det blir støyete og slitsomt for meg. Men det er mange bra programmer jeg egentlig kunne tenkt meg å få med meg, så jeg har planer om å skaffe meg en bedre radio og bruke den litt mer. Jeg gleder meg til Herreavdelingen før jul, det er verdens herligste julestemningsprogram

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 22:48   #33
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: ... Leker Photobscura ...

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

haha ikke sant! her går det også i tv under middagen - så vurderer å tvinge fram at man spiser vi ved spisebordet - UTEN tv... synes det er mest hyggelig. Tv er greit - samtidig kan tv være veeeldig asosialt selv om man sitter i samme rommet

Stort sett spiser Lille Gubben og jeg ved kjøkkenbordet og der er det ingen tv. Heldigvis. Her hjemme pleide ungene, før sommeren, å mase seg til å ha tv'n på mens vi spiste middag, men etter sommerferien har jeg satt foten ned og vi slår av tv'n mens vi spiser. Egentlig tror jeg ungene liker det for de sluttet temmelig raskt å mase om det også og jeg synes det er deilig - da kan vi sitte og prate og jeg får høre hva de har gjort på skolen og sånt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 22:51   #34
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: ... Leker Photobscura ...

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

JA jeg skjønner ikke dem som er hekta på tvserier og er krise om dem ikke får sett det.. hehe.. er det så viktig kan man vel kjøpe serien på samleboks :P

*hehe* Jeg kan ikke følge med på en eneste tv-serie for jeg er kronisk glemsk og etter en eller to episoder glemmer jeg å følge med videre. Husker X-faktor fordi Lille Gubben ser det og Skal vi danse fordi jeg synes det er moro og fordi jentungen ser på det.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 22:54   #35
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: ... Leker Photobscura ...

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hyyyyyl! Gi meg tv gange tusen før jeg noensinne hører på radio!!! Blir helt mos i hodet av radio etter å ha vokst opp med far og besteforeldre som BESTANDIG hadde radioen på, aldri av, aldri lavt, på HELE tiden. *Grøss*

Vi hører aldri på radioen hjemme, men når vi er på hytta! Da er det utrolig koselig å ha på radioen når vi legger oss, ligge på armen under dyna og høre på radioen mens vi smådormer og kommenterer litt og slumrer. Eller om morran mens vi venter på at det skal bli så varmt fra vedovnen at vi orker å stå opp - det finnes knapt noe koseligere synes vi!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 22:56   #36
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: ... Leker Photobscura ...

Ved å se denne tråden kom jeg på at jeg skulle jo se en ny episode av croccodille shoes!!! Jiiha!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 00:15   #37
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt
Talking

Sv: ... Leker Photobscura ...

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

Uten tv. Grusom HORRIBEL tanke. Hvordan skulle jeg da få sett at Liverpool tar nytt gull ????

Gull?? HAHA :P Jaja det er jo bra du har tv så du får med deg hvor dårlig Liverpool har spilt da ;P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 12:34   #38
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: ... Leker Photobscura ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Men jeg må jo si, det er litt gøy når folk er her for første gang, og dersom de ikke vet at jeg ikke har tv lenger, så hender det de kikker seg rundt, som om noe mangler, de klarer bare ikke å sette fingeren på akkurat hva .

HAHA! Samme her. TV-fri i 4 år. Folk blir litt rare i trynet sitt første gang de kommer inn her ja. Akkurat som du sier, de ser at noe mangler men vet ikke riktig hva.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 12:42   #39
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: ... Leker Photobscura ...

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

JA jeg skjønner ikke dem som er hekta på tvserier og er krise om dem ikke får sett det.. hehe.. er det så viktig kan man vel kjøpe serien på samleboks :P


Pfft, man har da PVR og kan ta opp alt man vil og se det når man vil.
Jeg MÅ ha tv selv om jeg ser lite på det. Barna vil ha barne-tv og det får de absolutt se på, og det går ganske mange interessante barneprogrammer som barna har nytte av (Newton, feks). Men jeg setter det på opptak på PVRen så slipper vi å slave til tv-tidene, det gidder jeg virkelig ikke.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 22:32   #40
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: ... Leker Photobscura ...

Jeg trives ekstremt dårlig i eget selskap og MÅ ha lyd rundt meg! Blir gal av stillhet. Har alltid vært sånn: Musikk, radio, tv, lydbøker.... Gjerne minst to av delene samtidig.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 12:07   #41
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: ... Leker Photobscura ...

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

Uten tv. Grusom HORRIBEL tanke. Hvordan skulle jeg da få sett at Liverpool tar nytt gull ????

Da må du nok se gamle sesonger på VHS

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 14:39   #42
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: ... Leker Photobscura ...

Og nå har jeg ikke internett heller, så bortsett fra mobilen min så er jeg totalt avsondret fra omverdenen . Takke gud for kafeer med gratis nett . (Eller, gratis og gratis, det er jo kjøpeplikt, da ...).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Photobscura - hva slags te? Ivory Spørsmål om matvarer og oppskrifter 23 03-10-09 18:39
Photobscura Viclin Generell diskusjon 9 15-08-09 21:08
Jeg leker etterforsker, noen som vil hjelpe meg ... mariusmor Generell diskusjon 7 18-10-08 07:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no