Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Norsk nettbutikk

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-11-10, 13:35   #1
Charlotte88
Medlem
 
Charlotte88 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 35
Innlegg: 62
Charlotte88 er på en erverdig vei

Norsk nettbutikk

Hei, jeg fant for et par dager siden en link til en ny norsk lavkarbo butikk på nettet. Noen som vet adressen? Finner den ikke

__________________
77, 76, 75, 74, 73, 72 , 71, 70, 69, 68, 67, 66, 65, 64, 63, 62, 61, 60, 59, 58, 57, 56, 55
Journalen min
Charlotte88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 13:49   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Norsk nettbutikk

Hei,
Er det Lavkarbo Torget du leiter etter?

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 17:54   #3
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Norsk nettbutikk

ja den lette jeg også etter.. noen som sletta innlegget som hun hadde her? Finner ikke igjen jeg..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 17:59   #4
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Norsk nettbutikk

Hei,
Mulig det ble ansett som reklame og slettet av den grunn.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 21:22   #5
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Norsk nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Er det Lavkarbo Torget du leiter etter?


SUVERENT!! Nå blir det både spaghetti og pizza!! Tusen takk

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 21:52   #6
Mammaannmari
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 25
Mammaannmari er på en erverdig vei

Sv: Norsk nettbutikk

Men det står jo ikke hvor mange karber det er i spagettien. ??
Noen som vet. Hvis ikke får jeg dem en mail.

__________________
Mammaannmari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 10:15   #7
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Norsk nettbutikk

Hva er grunnen til at lavkarbo butikker som feks lavkarbotorget reklamerer med at nå er det ingen sak å handle for oss lavkarboere. Også går du inn på produktene og det står ikke en dritt om hvor mye KH det er pr 100 gram. Det står ikke hva det er søtet med. Og atpåtil skriver dem:
"Drikken har en god, fyldig sjokoladesmak og det lave kaloriinnholdet (34 kcal pr. kopp), er en positiv overraskelse."

Er jo bare tull dette hehe

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 11:37   #8
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Norsk nettbutikk

Jeg var inne på flere produkter og der står det hva dem inneholder samt karb innhold. Men på den du refere til (confecta) sto det ikke

Vist du går inn på eple så står det. Samt på pastaen står karb innholdet

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 18:24   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Norsk nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av Mammaannmari, her.

Men det står jo ikke hvor mange karber det er i spagettien. ??
Noen som vet. Hvis ikke får jeg dem en mail.

Jeg har bestilt pasta der! OG det er 5 karber pr porsjon. Og hver porsjon er på 56 gram tørrvare! Det er snadderpasta!! OG det er ca 6.5 porsjoner pr pakke.

HER ligger innholdsdeklarasjonen... Det er ei svær side..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 18:59   #10
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Norsk nettbutikk

Likner mistenkelig på lavkarbopikenes side i sin tid :P

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 19:00   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Norsk nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Likner mistenkelig på lavkarbopikenes side i sin tid :P

De har ingenting med hverandre å gjøre.. Vet, fordi jeg spurte dem som har lavkarbotorget. Det har nok mer med hvilken nettsideleverandør de bruker.. Lavkarbo her er jo klin likt blant annet et nettsted for hobbymekking av biler... Bare innholdet som er ulikt.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 19:04   #12
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Norsk nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

De har ingenting med hverandre å gjøre.. Vet, fordi jeg spurte dem som har lavkarbotorget. Det har nok mer med hvilken nettsideleverandør de bruker.. Lavkarbo her er jo klin likt blant annet et nettsted for hobbymekking av biler... Bare innholdet som er ulikt.

Det er jo helt greit det. Reagerte bare på at det var nesten samme side og aakkurat samme orddelingsfeilene

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 11:25   #13
Livlys
Juniormedlem
 
Livlys sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 33
Livlys er ny på veien

Sv: Norsk nettbutikk

Det er jeg som driver lavkarbo torget.
Det innlegget det refereres til i starten av tråden er slettet fordi det var reklame, og det ser ut til at alt jeg sier her på forumet er å anse som reklame, men nå føler jeg at jeg må kommentere.

Når det gjelder opplysningen om varens innhold har jeg prøvd å gi henvisninger til varens egen internettside. Der finner dere mer og bedre informasjon om produktet en det som er plass til under varebeskrivelsen.

Lavkarbo torget har ingenting med lavkarbopikene å gjøre. At sidene er like er helt tilfeldig. Vi har sansynligvis hatt samme tanke om å bruke en butikkleverandør som er rask og enkel å ta i bruk og som kan administreres av personer uten å være IT ingeniør.
At designet på butikker er lik skyldes nok at dette er et "godt" standard design. Jeg ønsket i denne oppstarts fasen å bruke mer tid og penger på å få inn gode produkter enn å lage fancy design på butikken. Det får evt komme senere.

Når alt dette er sagt ønsker jeg å henstille alle til å komme med forslag. Butikken er til for dere, og jeg ønsker å ha et større utvalg. Det hadde derfor vert kjekt om dere kunne komme forslag til produkter dere mener hører hjemme i denne settingen:

Matvarer til et livslangt lavkarbo kosthold.

__________________
Livlys er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Lavkarbo Ketose Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 12:17   #14
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Norsk nettbutikk

Veldig bra butikk.

Skjønner at du skal tjene penger på butikken, men den blåbærsafta må jeg si var utrolig dyr. 250 kroner litern for blåbærsaft er dyrt, selv om bæra er håndplukka og aldri sprøyta hehe.

Men eneste jeg kunne tenkt meg der da, om det ikke blir for mye jobb er ett kommentarfelt for produktene dine. Slik at vi kan legge igjen brukererfaring etter vi har testa det litt. Da er det lettere for deg å luke ut produkter som ikke er sååå bra, og vi slipper å kjøpe produkter som ikke er sååå bra'

Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 13:28   #15
-marie-
Medlem
 
-marie- sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 45
Innlegg: 109
-marie- er på en erverdig vei

Sv: Norsk nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av Livlys, her.

Det er jeg som driver lavkarbo torget.
Det innlegget det refereres til i starten av tråden er slettet fordi det var reklame, og det ser ut til at alt jeg sier her på forumet er å anse som reklame, men nå føler jeg at jeg må kommentere.

Når det gjelder opplysningen om varens innhold har jeg prøvd å gi henvisninger til varens egen internettside. Der finner dere mer og bedre informasjon om produktet en det som er plass til under varebeskrivelsen.

Lavkarbo torget har ingenting med lavkarbopikene å gjøre. At sidene er like er helt tilfeldig. Vi har sansynligvis hatt samme tanke om å bruke en butikkleverandør som er rask og enkel å ta i bruk og som kan administreres av personer uten å være IT ingeniør.
At designet på butikker er lik skyldes nok at dette er et "godt" standard design. Jeg ønsket i denne oppstarts fasen å bruke mer tid og penger på å få inn gode produkter enn å lage fancy design på butikken. Det får evt komme senere.

Når alt dette er sagt ønsker jeg å henstille alle til å komme med forslag. Butikken er til for dere, og jeg ønsker å ha et større utvalg. Det hadde derfor vert kjekt om dere kunne komme forslag til produkter dere mener hører hjemme i denne settingen:

Matvarer til et livslangt lavkarbo kosthold.

Kanskje du bør bli annonsør her inne? Er vel stor fare for at de fleste innleggene dine vil oppfattes som reklame uansett Vil tro at det betaler seg i løpet av kort tid om du velger å annonsere her inne (hvis det er mulig da?)...

__________________
Jeg er gift og mamma til to små
-marie- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Carbzone pasta hos norsk nettbutikk Ebei Lavkarbo generelt 0 05-09-10 02:41
Nettbutikk? jente20 Spørsmål og svar 2 23-04-10 20:25
Nettbutikk mamma augusta Generell diskusjon 1 21-02-10 00:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no