Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Soppinfeksjon i underlivet.

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-02-11, 08:48   #1
Snuppeline74
Juniormedlem
 
Snuppeline74 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 29
Snuppeline74 er ny på veien

Soppinfeksjon i underlivet.

Hei!
Jeg er helt ny her på forumet. Startet med lavkarbo for tre uker siden og er i ketolyse. Trives med den nye livsstilen og merker at vekta går sakte men sikkert nedover.
Men de siste 4-5 dagene har jeg vært plaget med soppinfeksjon i underlivet og rundt anus. Har prøvd å behandle med Canesten krem og stikkpille men det ser ikke ut til å bli noe bedre. Har lest en del her inne om hva som har blitt skrevet om dette, men blir ikke så veldig mye klokere. Har fått inntrykk av at sånne her ting skulle blitt bedre med et lavkarbo kosthold, men tydeligvis så gjelder ikke dette meg.
Er det noen kloke mennesker her inne som kan gi meg noen tips om hva jeg kan gjøre for dette er jo veldig plagsomt da. Og hva kommer det av at det plutselig blomstrer opp?

Snuppeline74

Snuppeline74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
UVI og soppinfeksjon Elastica Spørsmål og svar 6 10-09-08 00:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no