Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarbo kokebok på mammutsalg

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-02-05, 19:14   #1
Lovinda
Juniormedlem
 
Lovinda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 31
Lovinda har en fantastisk aura rundt segLovinda har en fantastisk aura rundt seg
Thumbs up

Lavkarbo kokebok på mammutsalg

Jeg vil bare benytte anledningen til å anbefale den fine kokeboken jeg kjøpte på Interbok i dag – “Lavkarbomat på få minutter” av Linda Gassenheimer. Oppskriftene er delt inn i fase 1, 2 og 3 så det er lett å finne mat til den fasen man er i. Her er linken til boka hvis noen vil bestille den eller få den lagt av hos Interbok, den koster kun kr. 125,- http://www.interbok.no/index.php?str...&elementid=418

Lovinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 14-02-05, 20:04   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Flott tips !

Vil bare minne om at fase 1.2 og 3 de viser til sannsynligvis er i South Beach , - så hvis Atkins'ere skal bruke boka må de huske på at lettprodukter byttes ut med "full fett" !! Om man sjekker tillatte matvarelista i den filosofien man følger er det ikke noe problem !

Ellers er det mange flotte oppskrifter der !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-02-05, 08:05   #3
Lovinda
Juniormedlem
 
Lovinda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 31
Lovinda har en fantastisk aura rundt segLovinda har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Nille

Vil bare minne om at fase 1.2 og 3 de viser til sannsynligvis er i South Beach , - så hvis Atkins'ere skal bruke boka må de huske på at lettprodukter byttes ut med "full fett" !!

South Beach er faktisk ikke nevnt med et ord, forfatteren nevner spesielt Atkins, Protein Power, Sugar Busters etc. og har tatt utgangspunkt i disse diettene når hun har laget oppskriftene. Lettprodukter er også ut, samt fettfrie kaker, lettmajones etc.

Lovinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 15-02-05, 12:23   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lovinda

South Beach er faktisk ikke nevnt med et ord, forfatteren nevner spesielt Atkins, Protein Power, Sugar Busters etc. og har tatt utgangspunkt i disse diettene når hun har laget oppskriftene. Lettprodukter er også ut, samt fettfrie kaker, lettmajones etc.

Oki doki, da har jeg blanda, - da er det ikke samme boka jeg har sett i !
Beklager !! :rodme:

I den leste i sto det ingredienser som ikke var helt Atkins (en del lavfett ost og typiske South Beach ingredienser), - selv om det sto det i en av de førte kapitlene at boka gjaldt de fleste lavkarboretninger. Det var derfor jeg trodde det var samme boka. Ikke noe problem uansett, de fleste Atkinsere er jo obs på hva de må bytte ut !!

Nå har jeg enda en grunn til å kjøpe den !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-02-05, 12:30   #5
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Jeg kjøpte denne boken i går.. og i noen av oppskriftene står det skummet melk. og lett ost.. og andre lett prdukter.. så nille hadde rett.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Matallergi av lavkarbo ??? Nille Lavkarbo generelt 1 12-12-04 22:02
Lavkarbo og kroppsbygging.. bubavon Trening 5 12-11-04 14:22
"Oversette" oppskrifter til lavkarbo Marianne Oppskrifter 4 20-10-04 16:57
Kan Lavkarbo og Yoga filosofi kombineres? HP Lavkarbo generelt 5 19-08-04 22:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no