Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Endring av vekt på tickeren

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-06-15, 09:53   #1
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Endring av vekt på tickeren

Hei.

Det er ein jungel av informasjon her inne , så eg stiller spørsmålet i ein ny tråd.
Eg vil endre vekta mi på tickeren (ned altså) Men det skjer ikkje noko når eg trykker på tickeren. Må eg lage ny ticker med vekta mi for kvar gong eg skal oppdatere?

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 10:03   #2
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Sv: Endring av vekt på tickeren

Fant ut av det!!

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 10:22   #3
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.184
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Endring av vekt på tickeren

Tipper du brukte komma i stedet for punktum. Har opplevd det samme;-)

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 02-06-15, 22:01   #4
*Anett*
Nytt Medlem
 
*Anett* sin avatar
 
Medlem siden: May 2015
Hvor: Sandvika
Innlegg: 5
*Anett* er på en erverdig vei

Sv: Endring av vekt på tickeren

Heidia, kan du forklare? Har oppdatert et par ganger, men i dag gikk det ikke...

Fikk det til...

__________________



Sist redigert av *Anett* : 03-06-15 kl 00:25.
*Anett* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo - prøver igjen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Problemer med tickeren?! Maria29 Spørsmål og svar 1 10-12-12 15:33
Liten endring på vekt, desto mer i cm Modezty Ketolysekuren 3 03-04-11 18:58
Tickeren ... ninasov Spørsmål og svar 0 19-02-11 10:18
Tickeren har forsvunnet!?? Queen of Wands Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 30-05-10 16:26
Pin til tickeren Trulte69 Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 27-05-08 20:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no