Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ok dette har jeg spist på min første dag

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-10-10, 09:59   #1
Froskeprinsessen
Medlem
 
Froskeprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sandefjord
Innlegg: 58
Froskeprinsessen er på en erverdig vei
Cool

Ok dette har jeg spist på min første dag

Er dette grei kost, famler litt i blinde, uten bok, må en jo bare prøve
Startet dagen med eggerøre av 3 egg som jeg bladet inn kjøttpølse rester fra dagen før, to små halve pølser tilsatte litt sopp og en dæsj fløte, med litt salat ved siden av
men det ble faktisk mye mat av dette så jeg spiste omtrent halvparten, og sparte resten
til lunsj hadde jeg taco kjøtt deig ca en håndfull som jeg blandet med sopp og litt bambusskudd, for det syntes jeg er sååå godt, her også en liten dæsj fløte, ble en slags knallgod saus av dette, kylling vinger til middag med salat til med oste terninger og litt skinke og agurk
til kvelds ble det ingenting da jeg fortsatt er stappmett=)

har jeg gjort mye feil eller er dette noe som kan spises?

Froskeprinsessen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 10:09   #2
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Ok dette har jeg spist på min første dag

Opprinnelig lagt inn av Froskeprinsessen, her.

Er dette grei kost, famler litt i blinde, uten bok, må en jo bare prøve
Startet dagen med eggerøre av 3 egg som jeg bladet inn kjøttpølse rester fra dagen før, to små halve pølser tilsatte litt sopp og en dæsj fløte, med litt salat ved siden av
men det ble faktisk mye mat av dette så jeg spiste omtrent halvparten, og sparte resten
til lunsj hadde jeg taco kjøtt deig ca en håndfull som jeg blandet med sopp og litt bambusskudd, for det syntes jeg er sååå godt, her også en liten dæsj fløte, ble en slags knallgod saus av dette, kylling vinger til middag med salat til med oste terninger og litt skinke og agurk
til kvelds ble det ingenting da jeg fortsatt er stappmett=)

har jeg gjort mye feil eller er dette noe som kan spises?

Heisann.

Hvilken pølser spiste du? Fleste "vanlige" pølser har 6 KH pr 100 gram. Også er dem som regel spedd med mjøl, som ikke er bra. Men har du brukt lavkarbo pølser med type 0,5-1 kh pr 100 gram er det helt ålreit!

Når du spiste tacokjøtt, lagde du kryddere selv, eller kjøpte du slik tacokrydderpose? Hvis du lagde det selv er det helt ok, men disse posene inneholder mye rart. Også sukker:S Så anbefaler deg å lage det selv.

Ellers ser det bra ut det du spiste. Kan gjerne bruke litt mere grønt også. Spinat, brokkoli osv. Helst til hvert måltid. Prøv å fyll KH kvota med grønnsaker. Og drikk masse masse masse.

Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 10:10   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ok dette har jeg spist på min første dag

Opprinnelig lagt inn av Froskeprinsessen, her.

Er dette grei kost, famler litt i blinde, uten bok, må en jo bare prøve
Startet dagen med eggerøre av 3 egg som jeg bladet inn kjøttpølse rester fra dagen før, to små halve pølser tilsatte litt sopp og en dæsj fløte, med litt salat ved siden av
men det ble faktisk mye mat av dette så jeg spiste omtrent halvparten, og sparte resten
til lunsj hadde jeg taco kjøtt deig ca en håndfull som jeg blandet med sopp og litt bambusskudd, for det syntes jeg er sååå godt, her også en liten dæsj fløte, ble en slags knallgod saus av dette, kylling vinger til middag med salat til med oste terninger og litt skinke og agurk
til kvelds ble det ingenting da jeg fortsatt er stappmett=)

har jeg gjort mye feil eller er dette noe som kan spises?

Tja... høres godt ut da

Hvor mange karber i pølsene i omeletten? Er det lavkarboplser eller vanlige spedde pølser?

Vet du hvor mange karber du fikk i deg?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 11:20   #4
Froskeprinsessen
Medlem
 
Froskeprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sandefjord
Innlegg: 58
Froskeprinsessen er på en erverdig vei

Sv: Ok dette har jeg spist på min første dag

kjøttpølsene var fra firstprize, ungene elsker å ha med de nå de skal på skoletur i skogen med grilling, sier de smaker godt. selv er jeg ingen pølsefan, men tok det jeg hadde for hånden der å da, taco krydderet var i pose fra butikken . men da finner jeg andre krydder å bruke=) Jeg er bare så redd for å feks spise for mye , eller for lite, det er jo like galt det, hva skjer hvis vi ikke spiser karber i det hele tatt? for en liten periode. gleder meg til boka kommer i posten hjelper nok det også=)

Froskeprinsessen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 11:21   #5
Froskeprinsessen
Medlem
 
Froskeprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sandefjord
Innlegg: 58
Froskeprinsessen er på en erverdig vei

Sv: Ok dette har jeg spist på min første dag

Graver frem kjøkkenvekta med en gang jeg:-)

Froskeprinsessen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ikke spist godteri men.....er dette så mye bedre slankogsmekkersnart Lavkarbo generelt 13 04-04-10 09:33
Sikkert ikke den første som spør om dette ... Moccachita Ketolysekuren 6 02-10-08 15:26
Begynte med under 10 g karbo første uken, har spist opp til 15 g etter det. Dumt? watta Lavkarbo generelt 6 11-09-08 08:10
Da prøvde vi keto strips.. Dette har vi spist. Lining Lavkarbo generelt 9 14-02-06 09:29
dette har jeg spist i dag elinej Induksjonen 2 20-12-04 03:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no