Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hadde dette vært noe.

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-06-04, 11:28   #1
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av
Lightbulb

Hadde dette vært noe.

http://www.dagbladet.no/magasinet/20...25/401519.html

Hard massasje for å bli kvitt fettdepoer. Kanskje det er det som må til for å bli kvitt siste rest av bilringen, hva mener dere?

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 28-06-04, 15:07   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg leste artikkelen forrige dagen., og jeg vet om noen som har prøvd det. En god venninne av meg går og gjør det. Riktig nok pga noe annet, en nerve som ble skadet under operasjon for noen år siden, så hun sliter med hele høyresiden sin. Særlig fra hofta og ned. Prøver å få tilbake litt blodomløp. Hun sier at det er MEGA vondt, men mener det hjelper på ridebukselår og cellulitter også Tar massasje på begge sider for å skape balanse

Dyrt og vondt skal vondt fordrive....


Sist redigert av Anne : 28-06-04 kl 15:59.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 28-06-04, 15:56   #3
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Hadde jeg hatt pengene - så hadde jeg sikkert gjort det! For om det hjelper på cellulitt eller ikke - bra tror jeg det er uansett. Hvor mye får man massert for 38 kroner'a?

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 04-08-04, 15:18   #4
Psyclus
Juniormedlem
 
Psyclus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 39
Innlegg: 21
Psyclus er på en erverdig vei

hvorfor ikke bare trene mere? massere vekk fett, høres litt for utrolig ut..

No pain no gain

Psyclus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: No pain, No gain Svar med sitat
Gammel 04-08-04, 16:46   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Trene bort cellulitter ?? DE øvelsene vil jeg gjerne ha ! I følge både legevitenskap og de trenerne jeg har snakket med er det ikke mulig........
Men jeg tar gjerne i mot treningsråd.....prøver alt som kan hjelpe før jeg går til torturbenken for å bli knødd

Fortell, fortell !!!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dette er IKKE en sjamporeklame! Albertine Lavkarbo generelt 47 13-06-16 20:26
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
Ny tråd: Hundre måter å oppnå suksess.. eller noe slikt... Carbokiller Lavkarbo generelt 11 07-01-05 06:23
Tilpassningsdyktige Summer Generell diskusjon 1 28-01-04 17:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no