Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Trening og Ketolyse

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-03-06, 21:25   #1
Larsie
Juniormedlem
 
Larsie sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Alder: 44
Innlegg: 49
Larsie er på en erverdig vei

Trening og Ketolyse

Hei, jeg vet det finnes et par andre tråder om dette, men syns ikke jeg fant helt det jeg var ute etter.

Etter å ha gått ned over 13 kg er det en drøm å jogge igjen, og jeg løper 20-30 minutter annenhver dag + ca 30 minutter styrketrening etterpå.
Før jeg begynte på kuren (for 9 uker siden) klarte jeg 5 minutter sammenhengende løping på en god dag.
Jeg merker ingen bi-effekter av treningen, og det føles godt både mens jeg trener og etterpå..

Er dette uheldig for ketolysekuren, eller er det bare å "kjøre på" så lenge man ikke møter veggen?

Larsie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: :D Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 21:50   #2
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Trening og Ketolyse

Kjør på, men når du ikke husker navnet ditt lengre er det på tide å stoppe.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 22:54   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Trening og Ketolyse

Så lenge du ikke føler deg svimmel og uvell er det bare å kjøre på. Men lytt til kroppens signaler. Føler du det minste ubehag må du ta det med ro !

Lykke til videre med treningen !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-03-06, 19:56   #4
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Trening og Ketolyse

Hei
Dette med trening er vanskelig, men hovedpoenget er at kroppen gir klar beskjed når man har tatt for hardt i, man blir utmattet. De som trener fre før kan normalt trene ganske mye, mens de som ikke har trent tidligere bør gå ganske gradvis frem og starte med spasereturer.
Som du beskriver det er din trening intet problem

Gratulerer med flott vekttap.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-03-06, 10:29   #5
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Trening og Ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Larsie

Hei, jeg vet det finnes et par andre tråder om dette, men syns ikke jeg fant helt det jeg var ute etter.

Etter å ha gått ned over 13 kg er det en drøm å jogge igjen, og jeg løper 20-30 minutter annenhver dag + ca 30 minutter styrketrening etterpå.
Før jeg begynte på kuren (for 9 uker siden) klarte jeg 5 minutter sammenhengende løping på en god dag.
Jeg merker ingen bi-effekter av treningen, og det føles godt både mens jeg trener og etterpå..

Er dette uheldig for ketolysekuren, eller er det bare å "kjøre på" så lenge man ikke møter veggen?

Du vil ha enda bedre nytte av treningen om du tar styrketreningen først og joggingen etterpå.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har fått ketolyse-varer, men drøyer litt med å starte på kuren Melania Ketolysekuren 13 19-05-07 11:17
Ketolyse og trim kibbern Ketolysekuren 8 14-01-06 20:18
Proteiner ikke nyttig rett etter trening ?? Nille Trening 33 21-10-05 12:01
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13
Fettforbrennende treningstips mofe Trening 4 28-04-05 19:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no