Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Hva leser du nå?

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 28-06-12, 19:55   #376
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Jeg leser jobbmail, og det skal jeg drite i ettersom jeg har ferie...

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 28-06-12, 20:07   #377
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Jeg leser jobbmail, og det skal jeg drite i ettersom jeg har ferie...

Drit i jobbmail
Ha en super ferie

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 28-06-12, 20:08   #378
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Jeg leser jobbmail, og det skal jeg drite i ettersom jeg har ferie...

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Drit i jobbmail
Ha en super ferie

Signerer denne jeg

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 28-06-12, 20:20   #379
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå?

Er ferdig med "Gjenferd" av Jo Nesbø. Måtte det slutte sånn? Jeg skjønner at Nesbø ville avslutte Harry Hole bøkene, men måtte det skje sånn?

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 28-06-12, 20:23   #380
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Er ferdig med "Gjenferd" av Jo Nesbø. Måtte det slutte sånn? Jeg skjønner at Nesbø ville avslutte Harry Hole bøkene, men måtte det skje sånn?

Helt enig! Jeg blei nesten sjokka, jeg.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 28-06-12, 20:25   #381
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Har begynt på Bisettelsen av Lars Saabye Christensen. Vet den har fått mye dårlige anmeldelser, og jeg må medgi at den er temmelig forvirrende, men merker det er en haug referanser som kiler i hjernen. Beatles er en av mine absolutte favorittbøker fra langt tilbake, så nå leser jeg den like godt igjen, for sjette gang, tror jeg. Og så skal jeg lese Bly igjen, som jeg bare har lest en gang, men som jeg vet jeg likte godt, tross "ingen" andre gjorde det. Den var mørkere og ga en annen gjenklang. Har satt i gang med Beatles nå. Gøy! Men gleder meg innmari til Bly, og er seff spent på hvordan jeg leser Bisettelsen etter det.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 28-06-12, 21:39   #382
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Er ferdig med "Gjenferd" av Jo Nesbø. Måtte det slutte sånn? Jeg skjønner at Nesbø ville avslutte Harry Hole bøkene, men måtte det skje sånn?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Helt enig! Jeg blei nesten sjokka, jeg.

IKKE si mer jenter - den ligger fortsatt ulest på nattbordet hos meg

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 29-06-12, 01:58   #383
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

photo: jeg liker også bly! liker den litt melankolske smaken man får i munnen av den. må hive meg rundt og lese bisettelsen jeg og snart. kan gjøre det når vi er på besøk hos svigers i juli. 700 moh i heidal er tross alt der hvor internett går for å dø... dårlig med nett altså.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 29-06-12, 06:50   #384
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

IKKE si mer jenter - den ligger fortsatt ulest på nattbordet hos meg

Min munn er herved lukket

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 29-06-12, 07:13   #385
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Min munn er herved lukket

Supert

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 29-06-12, 08:21   #386
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

photo: jeg liker også bly! liker den litt melankolske smaken man får i munnen av den. må hive meg rundt og lese bisettelsen jeg og snart. kan gjøre det når vi er på besøk hos svigers i juli. 700 moh i heidal er tross alt der hvor internett går for å dø... dårlig med nett altså.

Yeah!
Håper du husker de foregående bøkene godt, for Bisettelsen er stappfull av referanser til dem ...!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-06-12, 10:02   #387
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

det var godt du sa! da skal jeg lese de på nytt

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 29-06-12, 10:51   #388
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

det var godt du sa! da skal jeg lese de på nytt


Beatles er jo perfekt sommerlektyre, da!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 02-07-12, 19:08   #389
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Slakteren av Øystein Wiik. Ikke kommet så langt, men foreløpig veldig underholdende.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 02-07-12, 21:38   #390
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå?

bibelen

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 03-07-12, 12:38   #391
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: Hva leser du nå?

Ved siden av skolelektyre leser jeg alle bøkene til Donna Leon om inspektør Brunetti i Venezia. Er nå på bok nr 12, og storkoser meg! Det er akkurat som å være i Venezia, beskrivelsene til Leon er veldig bra. Jeg har en merkelig trang til å lese krimserier i riktig rekkefølge, liker å følge personene.

I tillegg leser jeg "A short history of tractors in Ukranian" av Marina Lewycka, en morsom og lettlest bok

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 03-07-12, 13:20   #392
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

Inge Harsten: En tid til å drepe.
Har ikke kommet så langt ennå, men virker lovende.

Det har visst nesten blitt en besettelse for meg å finne bra krim. Noe som medfører at jeg pløyer meg igjennom ganske mange dårlige.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Gammel 03-07-12, 16:15   #393
Pusien
Juniormedlem
 
Pusien sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 24
Pusien er på en erverdig vei

Sv: Hva leser du nå?

Balansekunst av Rohinton Mistry

Handlingen i boka utspiller seg i Bombay, og forteller historien om syersken Dina Dalal, skredderne Darji og Omprakash og studenten Maneck. Gjennom disse personenes historie får vi vite mer om Indias fortid; fra selvstendigheten i 1947 til unntakstilstanden i 1975.

Jeg har nettopp begynt å lese boken og liker den godt.

__________________
Pusien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 03-07-12, 16:34   #394
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Mørk treenighet av Karin Slaughter

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 03-07-12, 17:16   #395
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Pusien, her.

Balansekunst av Rohinton Mistry

Handlingen i boka utspiller seg i Bombay, og forteller historien om syersken Dina Dalal, skredderne Darji og Omprakash og studenten Maneck. Gjennom disse personenes historie får vi vite mer om Indias fortid; fra selvstendigheten i 1947 til unntakstilstanden i 1975.

Jeg har nettopp begynt å lese boken og liker den godt.

Det er ei av favorittbøkene mine! Den er akkurat så vakker og så fæl som den må være.

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 03-07-12, 20:14   #396
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Inge Harsten: En tid til å drepe.
Har ikke kommet så langt ennå, men virker lovende.

Det har visst nesten blitt en besettelse for meg å finne bra krim. Noe som medfører at jeg pløyer meg igjennom ganske mange dårlige.

jeg er lik! har lest utrolig mange dårlige krimbøker i jakten min....

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 03-07-12, 20:19   #397
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

jeg er lik! har lest utrolig mange dårlige krimbøker i jakten min....

Jeg også... Også er jeg av den typen at når jeg først har begynt på en bok, så må jeg jo lese den ut. Hvor mange timer går det med til sånt i løpet av livet tro?

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 03-07-12, 20:48   #398
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg også... Også er jeg av den typen at når jeg først har begynt på en bok, så må jeg jo lese den ut. Hvor mange timer går det med til sånt i løpet av livet tro?

haha, jeg og!! det er veldig få bøker jeg virkelig ikke oooooorker å lese ut...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 03-07-12, 22:07   #399
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå?

Jeg har begynt på "Människa utan hund" av Håkan Nesser. Har lest to andre bøker av samme forfatter tidligere, og hadde da vanskelig for å legge fra meg boka (kanskje dumt å starte på denne før eksamensarbeidet er ferdig ).

__________________
akas journal
akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 03-07-12, 23:48   #400
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg også... Også er jeg av den typen at når jeg først har begynt på en bok, så må jeg jo lese den ut. Hvor mange timer går det med til sånt i løpet av livet tro?

Er de dårlige nok, så har jeg ikke noe problem med å avbryte, men jeg har lest veldig mange halvdårlige etter hvert, da.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no