Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Beste shampo, balsam og hårkur?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-10-07, 17:46   #26
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Næh???

Hva med all denne reklamen?? "Utviklet av norske frisører"??? Bare sprøyt mao...?

Bare tøv. Jeg har enda ikke møtt en frisør som har noe pent å si om de produktene. Jeg lurer på hvem de norske frisørene som liksom har utviklet det er.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 18:40   #27
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Kontaksykepleier min når jeg var student måtte sykemelde seg etter hun hadde brukt define shampo. Hun fikk store sår i hodebunnen som strakk seg inn mot ansiktet. Så ikke pen ut. Gikk bort med en gang hun sluttet med shampoen. Jeg syns ikke Define er bra. Håret mitt er normalt glansfult og bra, men med Define ble det tørt og sprøtt. Ble veldig statisk og fikk strøm av alt og klødde mye og fikk små sår. Utrolig irriterende. Venninne fikk flass.

Jeg bruker Wella. Lifetex tror jeg den heter. Bytter mye på shampo, men liker stortsett frisørprodukter fra Wella og L'oreal - system profesionale.

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 19:09   #28
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Næh???

Hva med all denne reklamen?? "Utviklet av norske frisører"??? Bare sprøyt mao...?

Det er SPRØYT ja...........Kjøpt og betalt-reklame....

Den dunamite kuren til Fudge er BRA ja!!!...Også lukter den deilig...Jeg har brukt en shampo fra Fudge også, som jeg ikke husker navnet på.."Wet" et eller annet....Gir masse fuktighet til håret!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 19:32   #29
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Jeg prøver å holde meg til frisørshampo da jeg VET at det er best, men akkurat nå går det i gliss. Håret er helt håpløst og jeg må klippe det nå... MEn akkurat nå har jeg ikke råd til ny shampo. :sukk:

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 20:10   #30
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Gliss og define er noe dritt på mitt hår hvertfall!!
Nå bruker jeg vel noe frisørgshampo greier mot tørr hodebunn.. en eller annen goodwell serie ellerno?! (stoor peiling på shampo her ja..)

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 22:13   #31
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Stylingproduktene til Define er umulige å vaske ut av håret, sier hun. 5-6 hårvasker må til før håret er "bra" nok til å kunne gjøres noe med(til og med klipping). Og farging av hår er rett og slett bortkastet, fargen sitter ikke i håret pga all silikonen som er i Define...

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 22:15   #32
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

Stylingproduktene til Define er umulige å vaske ut av håret, sier hun. 5-6 hårvasker må til før håret er "bra" nok til å kunne gjøres noe med(til og med klipping). Og farging av hår er rett og slett bortkastet, fargen sitter ikke i håret pga all silikonen som er i Define...





GJETT hva skapet mitt er fyllt med..............

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 22:18   #33
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.





GJETT hva skapet mitt er fyllt med..............

Softlan?

Neida, skal ikke tøyse med deg jeg ... er nok mange som har gått på den Definereklamen ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 22:18   #34
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Opprinnelig lagt inn av JenJen, her.

Stylingproduktene til Define er umulige å vaske ut av håret, sier hun. 5-6 hårvasker må til før håret er "bra" nok til å kunne gjøres noe med(til og med klipping). Og farging av hår er rett og slett bortkastet, fargen sitter ikke i håret pga all silikonen som er i Define...

Før ei hårfarging vasker jeg håret med vanlig håndsåpe

Det er fordi at da åpner disse hårskjella seg og denne silikonen blir vasket ut. Derfor bruker jeg bare hårfarger av nivå 2 fordi de varer sååå mye lengere når jeg gjør det sånn, men ETTER farginga kliner jeg balsam og kur i håret som baaare det

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 22:20   #35
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Softlan?

Neida, skal ikke tøyse med deg jeg ... er nok mange som har gått på den Definereklamen ...



Joa... Softlan også....





Oh my gooood, stakkars håret mitt.... Softlan og define.... Uh....

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 22:22   #36
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Bra det ikke er så altfor dyrt da, sånn at man kan kaste og heller få tak i noe annet Med god samvittighet

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 09:20   #37
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Opprinnelig lagt inn av Ethereal, her.

Bare tøv. Jeg har enda ikke møtt en frisør som har noe pent å si om de produktene. Jeg lurer på hvem de norske frisørene som liksom har utviklet det er.

Enig!
Forrige gang jeg var hos frissan og ble spurt hva slags shampo jeg brukte, svarte jeg fornøyd at jeg brukte Define. Og svaret:
"Ooojjj neeii, den er ikke noe bra!"

Snakk om å bli lang i maska.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-11-07, 15:10   #38
bean
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Nordland
Alder: 52
Innlegg: 25
bean er på en erverdig vei

Sv: Beste shampo, balsam og hårkur?

Jeg bruker redken sine produkter, shampo og balsam
Har prøvd Matrix og det fungerte også bra.

__________________


bean er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no