Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Cellulitter

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-05-04, 11:18   #1
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Cellulitter

Bare ordet er jo vemmelig....
Er det noen her i karboverden som har noen erfaringer med å bli kvitt cellulitter Enten ved hjelp av kosthold eller .. eller.. eller...
Jeg bare spør, for jeg leste et sted i går at det er ingen verdens ting som hjelper
Er det virkelig sant?????


Sist redigert av Anne : 15-03-05 kl 11:04.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 12:12   #2
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jeg har en sånn krem for både cellulitter og strekkmerker og slapp hud og all verdens djevelskap fra Shineclub. Jeg skal teste den ut systematisk, ikke bare smøre den på i ny og ne, for da hjelper den i hvertfall ikke. Det står solskinnshistorier om den på www.shineclub.com

Men egentlig tror jeg mest på dyp massasje og drenasje og trening og urter og vanndrikking. For hva er egentlig cellulitter? Er ikke det vannansamlinger i fettdepotene? Nei, nå ble jeg i tvil, enda jeg sikkert har lest det 100 ganger i reklame for diverse remedier....

Som du skjønner: Jeg har ikke akkurat personlig erfaring med å bli kvitt "det-stygge-ordet"....

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 12:14   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

DET ER FETT

Og det er bare hunkjønnet som har det. Hormonelt og noe gammelt urinstinkt som sier vi skal lagre i tilfelle dårlige tider til vinter'n så de søte små kan vokse opp ....Og så da....når vi ikke skal ha flere små

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 12:21   #4
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Og så da....når vi ikke skal ha flere små

Kanskje det finnes et sånt barnebarn-lager også? Cellulitter skal følge slekters gang...

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 12:27   #5
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Kanskje det finnes et sånt barnebarn-lager også? Cellulitter skal følge slekters gang...

skulle ikke forundre meg...Når skal kroppen bli vår

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 12:31   #6
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Ref: Fyrrand:

"Når det tas vevsprøver av slik hud viser det seg at fettopphopninger ligger i små kamre i underhudsfettvevet, omgitt av tynne bindevevsfibre som fester seg fra overhuden ned til muskelhylstret (fascien) rundt lårmusklene. "

Æsj...de må knuses.....! Hjelper ikke å sulte dem ut har jeg hørt, men det må vel hjelpe noe

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 15:24   #7
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

DET ER FETT

Og det er bare hunkjønnet som har det. Hormonelt og noe gammelt urinstinkt som sier vi skal lagre i tilfelle dårlige tider til vinter'n så de søte små kan vokse opp ....Og så da....når vi ikke skal ha flere små

Jeg har faktisk sett celluliter på menn også!

- og dermed er det avslørt at jeg kikker.....


Skal mene mer om celluliter senere - men nå "jobber" jeg visst......

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 15:33   #8
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Joda det går an å bli kvitt dem....


Trening.... Massasje og mindre sukker i kosten!

Jeg hadde cellulitter under svangerskapet, men de er borte igjen nå...
De kommer ofte hvis en er anspent og ikke ahr skikkelig blodsirkulasjon ut i vevet....

Jeg har en venninde som var veldig plaget... og etter hun ble kvitt angsten (anspenthet) , begynnte å drikke vann istedet for brus hver dag og byttet ut loff med grovbrød og kuttet ned på snopet... og begynnte å danse, - så er de nestn helt borte.

Et annet godt tips er å smøre med oljer og aloevera som trenger dypt ned i vevet...Gjerne i kombinasjon med massasje som MHM skriver...

Det er masse som kan gjøres.

Jeg for min del holder en knapp på avspenning, bevegleighetstrening og alovera og oljer + kosthold... Ja, da hadde jeg vel ramset opp igjen allt...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 16:30   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Går det an å bli kvitt dem ??

De hadde nettopp en test på "TV2 hjelper deg" - og konklusjonen ?
Kremene gjorde at 115 test personer i alle aldre gikk ned 0.7 - 2 cm rundt lårene....så lenge de smurte på kremen. I følge spesialistene som fulgte testen var dette på grunn av at kremene var sterkt vanndrivende. INGEN mistet cellullitter i testperioden (2 mnd tror jeg det var) og 70 % hadde fått centimeterne de hadde tatt av tilbake igjen 3 uker etter at de sluttet å smøre seg !

Les mer om testen her

Hva er cellulitter ? Fettcellene klumper seg sammen på visse steder slik at sirkulasjonen reduseres og det oppstår "cottage cheese" lignende overflate. De elastiske fibrene blir hardere og dermed også vevet rundt som blokkerer utskillelsen av avfallsstoffer.

Opprinnelig lagt inn av Kjære Fyrand

Når det tas vevsprøver av slik hud viser det seg at fettopphopninger ligger i små kamre i underhudsfettvevet, omgitt av tynne bindevevsfibre som fester seg fra overhuden ned til muskelhylstret (fascien) rundt lårmusklene.



Jeg var en gang hos plastisk kirurg og han fortalte meg at ordentlige cellulitter aldri kunne forsvinne helt. Selv ikke med fettsuging kunne man garantere det, sa han. Man må holde vekten nede og redusere fettlagrene mellom bindevevsfibrene. Man må som flere sier her, legge om kostholdet (det har vi gjort ?), mosjonere (det gjør vi ?) og massere (jatakk !!). Sistnevnte er spesielt viktig for å få igang blodsirkulasjonen i huden og vevet, og for å løse opp det stivnede fettet .... var det noen som fortalte meg engang...husker ikke om det var kirurgen eller...

HER finnes litt kjekk info om cellulitter.

hilsen queen of celliulites

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 17:00   #10
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Joda,menn får det de også.Samboeren min har alltid vært veldig slank,men ser han har begynt å "forfalle"litt nå,og fått litt pondus og cellulitter på stussen og lårene sine.Men er det så rart når han hiver innpå 500g sjokolade hver dag!? Og regelmessige måltider har han heller ikke,jobber i hotellbransjen.
Jeg har det selv også,men vet ikke om jeg innbiller meg ting,men tror det har blitt mindre av det..Jeg masserer med hampvott og beveger meg mer,spiser lite karbo(som de fleste her) og ingen brus.

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 19:04   #11
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg har sett dem forsvinne hos meg, og jeg har sett dem nesten forsvinne hos venninder.... SÅ jeg tror nok mest på mine egne øyne og teorier... At noen "eksperter2 går ut og sier de ikke kan gå bort, det tar jeg med en like stor klype salt som jeg gjør med "eksperter" som sier at lavkarbo kostholdet er livstruende...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 19:13   #12
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Kjære Lise

Kan du overta min kropp en stund og få sånne ekle greier til å forsvinne! Gjør meg gjerne tynn også når du alikevel er i gang.

I mellomtiden skal nok jeg få deg opp i vekt....



Dette må da være et enestående tilbud fra meg??? ....ok, kanskje ikke enestående BRA - men enestående???

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 19:38   #13
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Kjære Lise

Kan du overta min kropp en stund og få sånne ekle greier til å forsvinne! Gjør meg gjerne tynn også når du alikevel er i gang.

I mellomtiden skal nok jeg få deg opp i vekt....



Dette må da være et enestående tilbud fra meg??? ....ok, kanskje ikke enestående BRA - men enestående???

Jeg er med jeg.... Enestående

Bare du:
1. Følger blodtypedietten til punkt og prikke
2. Spiser kun lavglykemiske matvarer
3. Passer på at det er mest protein og fett i måltidene
4. Tar polaritetsterapiøvelser og Yoga øvelser hver dag
5 Passer på å få i meg minimum 4 måltider pr. dag, gjerne med små mellommåltid
6. Tar ekstra bevegleighetsøvelser når du har sittet for lenge i ro med kroppen min
7. Mediterer daglig.

( I tilleg krever jeg at du ukentlig har ansiktsmaske på og raker der det trengs...)

Sikker på at du gidder?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 20:14   #14
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Jaja,jeg har egentlig aldri forstått hva cellullitter er for noe? Så kanskje jeg ikke har dem da? I følge de bildene jeg har sett er det ujevn hud hvor fettfordelingen ikke sitter riktig? Tar jeg feil? Lurte en stund på om jeg hadde noen da jeg fikk nupper i huden. Det burde da,etter teoretisk mening,forsvinne dersom en blir kvitt overflødig fett???

Fikk også med meg den undersøkelsen med kremer ,hvor det viste seg at det er kun vann som forsvinner,dvs.at kremene er vanndrivene og vil sikkert dempe synet av cellulittene,men de forsvinner ikke.

Lykke til alle med problemet,kanskje har jeg dem,men jeg bryr meg ikke om dem. Det jeg ikke liker er at magen aldri blir som da jeg var 20 og ikke hadde født 2 unger.

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 20:16   #15
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Tro meg Skorpia: Du hadde visst det om de var der....

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 20:22   #16
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

ja men hva er det egentlig??? Hvordan ser det egentlig ut?
De bildene jeg har sett på TV shop er ikke nok til at jeg synes folk bør gå av hengsla av den grunn.
Noen som har et godt bilde av cellulitter????

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 20:31   #17
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk



Kilde:http://www.klikk.no/showstream.asp?article=4002


Kilde:http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/hjel...icle224244.ece

Det var bildene jeg fant...

På de fleste kommer det slike bulker frem når en presser huden, men hos andre er baken og lårene slik hele tiden...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 20:39   #18
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Talking

Jeg er den første til å ønske at disse cellulittene kunne gå vekk på alle....

MEN

akkurat som en karbohydrat ikke er en karbohydrat er ikke en cellulitt en cellulitt. Det er STOR forskjell på dem. F.eks. mine 47 årige er DYPE groper og STORE klumper, og minner ikke om en appelsin i det hele tatt....med mindre den er 1000 ganger forstørret. Hvis en spesialist i plastisk kirurgi ikke klarer å få dem vekk, - ja da tror jeg faktisk ikke at de (mine altså) går vekk. De kan bli mindre og ikke så fremtrendende, hvis man er heldig..... men helt vekk ?? Jeg har prøvd ALT som finnes av behandlinger både våte og tørre ....kremer og oljer og drenasje og..... JA ALT ! Hvis jeg tør, skal jeg sette inn et bilde......til skrekk og advarsel.....

Men så har du min søte svigerdatters da......DE ser ut som skinnet på en appelsin i normal størrelse og hva "normale" mennesker kaller cellulitter....
Hun tok av noen kilo, trimmet, fikk massasje og noe drenasje greier...og VIPS så var de borte !!

Kjenner og tre personer (to damer og en mann) som veide godt over 150 kg hver og hadde masse appelsinhud. Da den ene damen og mannen tok av og "skinnet" krympet, forsvant også cellulittene. For den andre damen, som hadde vært overvektig leeeenge, krympet ikke skinnet og hun fikk en såkalt "tummy tuck", - mageplastik. Cellulittene hennes forsvant ikke.

Hvorfor er det forskjell da ?? Fordi mine har vært der lengre kanskje ?? Tror det har noe å si hvor lenge de har fått "sette seg". Det har også noe med hudens beskaffenhet å gjøre, og hvor gammel man er. MIN hud trekker seg ikke så godt sammen som en 30 årings....hudens elastisitet minker med årene. De unge jentene hyler opp og skriker om forferdelig cellulitter, så er det så vidt man ser noen bølger...... nybakte mødre er fortvilet over kropper som ikke ser ut som før. Det har jeg full respekt for, - men for de som er så unge er det håp om at de skal forsvinne. Dess mindre man har og dess kortere tid man har hatt dem, (f.eks. i et svangerskap) dess lettere er det å bli kvitt dem ..... er min teori !

Hvis noen har en vidunderkur mot cellulitter prøver jeg den gjerne ! Og hvis de går vekk skal jeg poste et stoooooort bilde av meg selv i bikini - både forfra og bakfra OG fra siden.... her inne ! PROMISE !

PS Kom plutselig på noe. Så dere programmet om den engelske damen som hadde tatt av vannvittig mange kilo og som reiste til USA til en spesialist for å få full kropps "tuck". Armer, ben og hele kroppen ??? Den legen hadde forsket på dette med huden og hvordan den reagerte, hvorfor noen hadde cellulitter og andre ikke, - og hvordan fjerne dem ?? Husker ikke akkurat hva han sa, men han forklarte dette med hudlag, elastisitet, fettlag etc veldig godt. Skal prøve å se om jeg finner noe på nettet !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 20:46   #19
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk



Mine er verre...........

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 20:47   #20
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Ja, det har du nok rett i at det er forskjell på cellulitter. Og at det er forskjell på hvor lenge en har hatt dem.. og at det er forskjell på alder...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 20:48   #21
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Du fant et mye stiligere (hvis jeg får kalle det stilig da... ) bilde enn jeg gjorde!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 20:50   #22
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

MEN ikke SÅ ille.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 20:51   #23
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg kan godt ta de vekk igjen........ ville bare vise at det ikke alltid er så lett. Disse to bildene var før/etter bilder......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 20:52   #24
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

ER DET NOEN SOM IKKE SKJØNNER HVA CELLULITTER ER NÅ

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 19-05-04, 20:54   #25
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Jeg forstår jo faktisk dette med cellulitter,og personlig tror jeg at kanskje har folk med lys hud hår og eller rødt,ikke vet jeg . Men jeg ville tro at hvis huden er lite tøyelig og sprekker lett,vil det også være vanskelig å fjerne cellulittene.


Dette er jo bare ren teori,men jeg har jo gjentagne ganger sett at når folk med mørk hud sprekker fikser det seg etter en stund ,mens når de som virkelig har lys hud har store problemer.
Elastisiteten i huden er veldig forskjellig hos folk,og jeg ville kanskje tro at det hadde litt å si med cellulitter også.

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no