Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ute av proporsjon. Dagens klagetråd

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-11, 17:49   #1
MonaLita
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 68
MonaLita er på en erverdig vei

Ute av proporsjon. Dagens klagetråd

Nå har jeg gått ned 17 kilo. Vel og bra, kroppen kjennes lettere, det er lettere å bevege seg og jeg trives bedre. Ønsker å gå ned ca 12 til..

MEN: Rumpa har helt forsvunnet, og bukfettet nekter å slippe taket!

De sier at magefettet er det som går sist, men hjelpes, NOE kan da forsvinne! Fristende å spørre om noen har tips, men det er vel opplest og vedtatt at punktslanking ikke går an :/

Er det trening jeg blir nødt til nå!? Jeg som HATER å trene... Erfaringer anyone, når fettet er gjenstridig??

__________________

MonaLita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 17:50   #2
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ute av proporsjon :( Dagens klagetråd :P

Mistet puppene,mens rumpa og magen sitter dønn fast

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 17:52   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ute av proporsjon :( Dagens klagetråd :P

Når jeg var 18-19 gikk jeg ned 25 kilo.. Leggene mine sto bom stille helt ned til rundt minus 20 kilo og da droppa de brått 8 cm nesten bare på et par uker. Kroppen gjør som kroppen vil Det hadde vært fint om noe kunne gjøres med det, men desverre. Går ikke ann

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 17:53   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ute av proporsjon :( Dagens klagetråd :P

Er det forresten opplest og vedtatt at magefettet går sist? Her er det det som går først og alt annet som bare klamrer seg fast..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 17:56   #5
MonaLita
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 68
MonaLita er på en erverdig vei

Sv: Ute av proporsjon :( Dagens klagetråd :P

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Er det forresten opplest og vedtatt at magefettet går sist? Her er det det som går først og alt annet som bare klamrer seg fast..


Tja, jeg sa vel "de sier at magefettet går sist" og det jeg mente var opplest og vedtatt er at "punktslanking ikke går an"

__________________

MonaLita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:00   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ute av proporsjon :( Dagens klagetråd :P

Ja, jeg lurte på om det var det "alle" går rundt og sier At magefettet går sist.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:12   #7
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Ute av proporsjon :( Dagens klagetråd :P

Jeg har like tykke legger nå som for 22 kg siden, nesten.. og magen er her.. men rumpa og puppene minket huff.. jaja :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:17   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ute av proporsjon :( Dagens klagetråd :P

Legger kan vel være litt gjenstridige.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:25   #9
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ute av proporsjon :( Dagens klagetråd :P

Jeg har også solide legger. Etter -26 kilo ser jeg bare klassisk pæreformet ut pluss en liten vom, så jeg krysser fingrene for at den har lyst til å dra sin vei innen jeg når normalvekt.

Men, ja, det er ikke helt uvanlig at centimetrene forsvinner i utakt...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 18:27   #10
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ute av proporsjon :( Dagens klagetråd :P

Har hørt at leggene er så treige fordi at de blir så muskuløse etter å ha bært rundt på overvekt i mange år. Spørs om det er sant, da..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 19:16   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ute av proporsjon. Dagens klagetråd

Det gjelder i alle fall ikke meg. Stakkars fyrstikktynne anklene og leggene mine som har bært på nesten hundre kilo på det meste .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 20:29   #12
MonaLita
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 68
MonaLita er på en erverdig vei

Sv: Ute av proporsjon. Dagens klagetråd

heheiheiheihei! Var magefett jeg klaget over i starten av tråden hehe

__________________

MonaLita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 20:32   #13
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: Ute av proporsjon. Dagens klagetråd

Her forsvinner mage, pupper og dobbelthaka først! Rumpa, lår og legger er gjenstridige ja!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 20:40   #14
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ute av proporsjon. Dagens klagetråd

Eneste løsning er vel å gå ned enda mer.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 20:42   #15
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Ute av proporsjon. Dagens klagetråd

Da jeg var rundt 60 kilo i første klasse på gymnaset hadde jeg tykke legger. Da jeg var 80 etter amming hadde jeg akkurat like tykke legger. Har hatt tynn legg en gang, da hadde jeg hatt leggen i gips i seks uker - da var'n tynn!
I to uker etter at gipsen kom av. Så atrofi er det eneste som funker for meg

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 20:43   #16
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Ute av proporsjon. Dagens klagetråd

Hvis rumpa blir for flat, så hjelper det å trene muskler på den. :dukker og løper:

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 20:57   #17
Tomsverden
Medlem
 
Tomsverden sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Asker/Oslo
Alder: 41
Innlegg: 190
Tomsverden er på en erverdig vei

Sv: Ute av proporsjon. Dagens klagetråd

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Hvis rumpa blir for flat, så hjelper det å trene muskler på den. :dukker og løper:


Jepps! Knebøy, gående utfall med manualer og strakmark gjør underverker!

__________________
Min Journal -> http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35177 Min blogg -> http://Tomsverden.blogg.no
Tomsverden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PSFM - Egen definert! Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 21:02   #18
Deanna
Medlem
 
Deanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 322
Deanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlysDeanna er et fyrlys

Sv: Ute av proporsjon. Dagens klagetråd

Opprinnelig lagt inn av Tomsverden, her.

Jepps! Knebøy, gående utfall med manualer og strakmark gjør underverker!

Fast. Muskuløs. Rumpe. Aldri. Feil. Mmmmm.

__________________
Vintereple. Sommerjordbær.



Don't look for happy endings in vicious circles.
Deanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 22:45   #19
MonaLita
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 68
MonaLita er på en erverdig vei

Sv: Ute av proporsjon. Dagens klagetråd

Opprinnelig lagt inn av Deanna, her.

Hvis rumpa blir for flat, så hjelper det å trene muskler på den. :dukker og løper:

Yes you better run!!

hehe neida du gav meg en god latter der Takk!

Må vel krype til korset og begynne med trening. men vil litt mer ned i vekt først...

__________________

MonaLita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 22:57   #20
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Ute av proporsjon. Dagens klagetråd

Magen min henger også igjen. Gikk inn 20 cm fra 102 - 82, men så kom resten etter, mens resten av magen består. Og det er bare fett. Jeg er normalvektig nå, og har igrunnen ikke lyst til å gå ned, kanskje noen kilo til, men ikke mer (for da forsvionner min rompe også). Legen min mener at magen vil forsvinne etterhvert. Det vil bare ta litt tid. Jeg har igrunnen troen på trening. Uten at jeg er noe som helst forbilde på magetrening.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 23:07   #21
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Ute av proporsjon. Dagens klagetråd

Hos meg var det magen som gikk først. Ræva og lårene/leggene henger litt etter. Men jeg tipper det kommer etterhvert. Når man spiser lavkarbo mister man jo ikke muskler i samme grad som på lavkalori, så da er jo magen dømt til å gå med den og om du fortsetter.

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 23:35   #22
Greddy
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Innlegg: 340
Greddy har en fantastisk aura rundt segGreddy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ute av proporsjon. Dagens klagetråd

Sitat:

Først inn, sist ut

Tror det var selveste Torkil som sa noe sånt.

Jeg tror de som er pæreformet kropp vil sitte igjen med rompe og lår, mens de med eple sitter igjen med magen.

__________________


Greddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 23:41   #23
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Ute av proporsjon. Dagens klagetråd

Det har vel litt å si hva slags kroppsfasong man har, ja (jf den laaange tråden som omhandler dette her inne). Er du typisk eple, er det naturlig å miste cm fra rompe/ben og slikt først mens magen sitter limt og ser på. Har man timeglass, går magen først osv...

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 09:13   #24
Nyfrelst
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 78
Nyfrelst har en fantastisk aura rundt segNyfrelst har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ute av proporsjon. Dagens klagetråd

Magefettet kommer nok også til å minke etter hvert som du går ned i vekt, men, som noen andre allerede har sagt: Først inn, sist ut. Se på det positive: Hvis du er epleformet har du antagelig noen veldig slanke og flotte bein å vise fram, gjør det til gagns!

Nyfrelst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 09:37   #25
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Ute av proporsjon. Dagens klagetråd

Work what you got!!!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Klagetråd - jeg gir nesten opp! Yatta! Spørsmål og svar 26 19-07-10 09:14
Hva er dagens middag? Safir Ketolysekuren 68 28-04-08 16:14
Dagens øko-tips! Megvel Generell diskusjon 0 09-03-08 09:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no