Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Har lest boka. Dropper ut av kuren

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-12-08, 17:39   #1
maxiice
Juniormedlem
 
maxiice sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 30
maxiice er på en erverdig vei

Har lest boka. Dropper ut av kuren

Etter å ha lest boka, så har jeg konkludert med at jeg allerede etter å ha gått ned 10 kilo hvor det halve er vann, funnet ut at jeg er for lite overvektig for å fortsette på dette.

Boka som jeg "måtte" ha har ikke gitt meg noen aha opplevelser, men det kan ha noe med kunnskapen min på forhånd å gjøre.
Hvis noen vil kjøpe av meg boka og medfølgende dvd bakemiks og kosttilskudd som var i den store pakken så bare skrik ut , Bakemiks og kosttilskudd er urørt.

Jeg ligger nå i underkant av det som target BMI for ketolyse diett.
Jeg justerer heller kostholdet litt for å oppnå det siste fett tap som jeg ønsker. samt litt mere cardio og annen mosjon

maxiice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 19:37   #2
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Har lest boka. Dropper ut av kuren

Jeg er muligens interessert.... Hvis du gir meg en god deal . Hva skal du ha for pakka?

trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 23:16   #3
maxiice
Juniormedlem
 
maxiice sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 30
maxiice er på en erverdig vei

Sv: Har lest boka. Dropper ut av kuren

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Jeg er muligens interessert.... Hvis du gir meg en god deal . Hva skal du ha for pakka?

Tja. Hva med halv pris + porto da?

maxiice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 23:28   #4
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Har lest boka. Dropper ut av kuren

Det er en god deal. Jeg slår til !! Vi får bytte adresse og kontonr. på privatmelding...

trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 00:58   #5
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Har lest boka. Dropper ut av kuren

Opprinnelig lagt inn av maxiice, her.

Etter å ha lest boka, så har jeg konkludert med at jeg allerede etter å ha gått ned 10 kilo hvor det halve er vann, funnet ut at jeg er for lite overvektig for å fortsette på dette.

Boka som jeg "måtte" ha har ikke gitt meg noen aha opplevelser, men det kan ha noe med kunnskapen min på forhånd å gjøre.
(…)

Jeg ligger nå i underkant av det som target BMI for ketolyse diett.
Jeg justerer heller kostholdet litt for å oppnå det siste fett tap som jeg ønsker. samt litt mere cardio og annen mosjon

Det var jo bra at du fant ut av at ketolyse ikke er den optimale kuren for deg. Det er vel en slags aha-opplevelse, det og?

Du finner sikkert ut av justeringen og den nødvendige mosjon.

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 02:56   #6
maxiice
Juniormedlem
 
maxiice sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 30
maxiice er på en erverdig vei

Sv: Har lest boka. Dropper ut av kuren

Ja satser på det, Skulle jeg legge på meg 10-15 kilo kunne jeg suse innom kuren et par månter, men det er ikke akkurat planen.

tenker å redusere litt på karbohydratene i forhold til før, kutte ut slikkerier og desserer til hverdags...

maxiice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins boka vs ketolyse boka Ayasofia Ketolysekuren 3 01-02-08 17:53
Moteshow dropper syltynne modeller ! Goggen Generell ernæringsdebatt 3 09-09-06 12:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no