Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Svakt utslag på stick?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-07-10, 23:55   #1
Rocky-Balboa
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 21
Rocky-Balboa er på en erverdig vei

Svakt utslag på stick?

Hei!

Begynte med ketolyse for 6 dager siden og har målt ketose med KetoDiabur 5000 eller noe slikt som jeg kjøpte på apoteket. De skal vise både ketose og om man har gukose i urin.

Fikk for første gang et VELDIG svakt og LITE lilla utslag på en sånn stick i går kveld og var kjempehappy med det. Spiste kun litt ost og rekesalat, samt litt pepsi max den kvelden og gikk og la meg.

Tenkte at det sikkert ble bedre utslag i morges da jeg jo ikke hadde spist noe i løpet av natta og dermed burde ha brent av enda mer glukose og gått enda mer over på lipolyse. Men nei, stick'en ga ingen utslag i morges...

Noen fortalte meg at man ikke skulle måte om morgenen, men om kvelden, så målte igjen nå i kveld, og fikk lignende utslag som i går kveld, ca 1x2 millimeter stort svakt lilla utslag.

Det jeg lurer på nå, er om det har noe å si at det er så svake utslag når jeg får dem, og om det stemmer at man kun skal måle om kvelden?


Takker for tips her, hilsen nybegynner'n! :-)

Rocky-Balboa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: N/A Svar med sitat
Gammel 13-07-10, 23:57   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Svakt utslag på stick?

Du skal måle om kvelden, minst 2 timer etter sisite måltid!
Kun da kan du være helt sikker på at resultatet er riktig og alle feilkilder eliminert!

ALLE utslag er utslag!
Det er umulig å være LITT i ketose!

Viser stixen helt på det mørkeste, kan det bety at du drikker for lite! 2-3 liter væsker pr dag er minimum!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 00:21   #3
Rocky-Balboa
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 21
Rocky-Balboa er på en erverdig vei

Sv: Svakt utslag på stick?

Så fint at ALLE utslag er gokjent da, for da har jeg i hverfall to kvelder på rad som er greie nå :-)

Men stusser litt på det med at man ikke kan være LITT i ketose...er det ikke ikke slik at kroppen forbrenner litt glukose om man har det i seg, og resten fett - og dermed er litt i ketose? Og at man ved å kutte alle kh vil kunne få en større andel fettforbrenning, og dermed være mer i ketose?

Jeg vet ikke, men høres logisk ut i mitt hode :-)

Rocky-Balboa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: N/A Svar med sitat
Gammel 17-07-10, 11:20   #4
Rocky-Balboa
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 21
Rocky-Balboa er på en erverdig vei

Sv: Svakt utslag på stick?

Alright, kan herved konkludere med at KetoDiabur 5000 som jeg kjøpte på apoteket krever mye mer for å vise utslag enn Ketostix'ene fra Ketolyse.no. Har slitt veldig med å få utslag på KetoDiabur-greiene fra apoteket, men testet en av ketostix'ene fra ketolyse som kom i posten i går, og den ble kraftig rosa/lilla over det hele :-)

Rocky-Balboa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: N/A Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Svakt utslag på stix og kunstig søtning Stilken Ketolysekuren 0 23-05-09 16:42
Ketose stick test dydde Ketolysekuren 4 08-05-09 16:15
Utslag Bustas-2 Stoffskifte / hormonproblemer 5 17-01-09 01:01
15 cheezdoodles kl.18, når vil stix'en gi utslag/manglende utslag? tonemor Ketolysekuren 3 29-10-08 22:23
Ketolyse stick Bolla pinsvin Eurodiett 3 01-08-08 19:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no