Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Carb rite!!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-09-06, 23:15   #1
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Carb rite!!

Kan noen svare meg på dette?
Leste litt på nettet, og det står at Carb rite barene, ikke inneholder sukker eller sukkererstatning....Stemmer dette?
Disse må jo i tilfellet, være en god erstatning, og man velger å spise "sjokolade"?...I forhold til andre merker som finnes...

Og MÅ man kjøpe 12 stykker i slengen?....
Kan se sånn ut her jeg sjekker på nettet...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 00:11   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Carb rite!!

Joda, de inneholder sukkererstatning, sugar alcohols/sukker alkoholer. 3 netto carber, og masse maltitol.

Du vet hva det betyr

MÅ du ha alle disse barene da ? De smaker jo så kunstig !

Sitat:


CarbRite Nutrition Facts:
Serving Size: 1 Bar
Servings Per Container: 12

Amount Per Serving:
Calories 190
Calories From Fat 35
Total Fat 4g 6%
Saturated Fat 2g 10%
Cholesterol 15mg
Sodium 140mg
Potassium 85mg
Total Carbohydrates 22g 7%
Fiber <1g 2%
Sugars 0g
Sugar Alcohol 19g
Protein 21g 42%

Vitamin A <2%
Calcium 15%
Vitamin C <2%
Iron 5%

Ingredients:
Isolated soy protein, glycerine, whey protein concentrate, sugar-free white coating (maltitol, cocoa butter, calcium carbonate, milkfat, polydextrose, calcium caseinate, soya lecithin, white chocolate flavors), maltitol, water, hydrolyzed protein, polydextrose, white kidney bean, natural flavors, potassium sorbate (to preserve freshness) and peanuts.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 07:59   #3
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Carb rite!!

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Og MÅ man kjøpe 12 stykker i slengen?....
Kan se sånn ut her jeg sjekker på nettet...

Kommer an på hvor du bestiller fra....

Her kan du bestille 1 og 1.. men jeg vet ikke hvordan de er på frakt og leveringstid og sånne ting da..

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 10:45   #4
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Carb rite!!

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Joda, de inneholder sukkererstatning, sugar alcohols/sukker alkoholer. 3 netto carber, og masse maltitol.

Du vet hva det betyr

MÅ du ha alle disse barene da ? De smaker jo så kunstig !


Hei Nille
Nei, jeg MÅ ikke ha disse...Carb rite har jeg ikke smakt heller, og var vel derfor jeg lurte på om jeg måtte bestille 12?...
Atkins baren jeg spiste her en dag, synes jeg var veldig god, derfor har jeg bestemt meg for å IKKE kjøpe flere av disse...

Men det er lov å spørre vel?

Høres jo ut som om jeg propper i meg snop hver dag, så mye som jeg spør og graver.... (Noe som ikke er tilfellet)..

Men takk for svar!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 21:33   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Carb rite!!

Opprinnelig lagt inn av Hyper

Men det er lov å spørre vel?

Selvfølgelig !!

Opprinnelig lagt inn av Hyper

Høres jo ut som om jeg propper i meg snop hver dag, så mye som jeg spør og graver.... (Noe som ikke er tilfellet)..

Tanken har av en eller annen merkelig grunn slått meg ! Men det var jo godt at det ikke er tilfelle da !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 21:52   #6
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Carb rite!!

Hehehe...
Ikke så rart det...
Grunnen til at jeg spør, er at jeg vil vite ting FØR jeg evt. spiser det...ikke spise først og spørre etterpå....
Så når du (eller andre) svarer, så kan jeg selv ta avgjørelsen...
Og jeg klarer å la snop/søtsaker ligge i skapet uten å spise det..
Det er faktisk mye lettere når jeg har snop tilgjengelig enn når jeg ikke har det!....

Dessuten har jeg en tendens til å snakke/gjøre ting før jeg tenker..
Må ikke gjøre samme feilen med det jeg putter i munnen...

Jeg har spist 1 atkins bar og en De Bron sjokolade siden jeg begynte på ketolyse 10.juli...

Så vet dere det

Oi..og en sånn liten cavalier bar...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Low Carb Brød Daizy Lavkarbo generelt 5 06-04-06 20:21
EXtreme Carb Blocker™ Elena Lavkarbo generelt 1 12-11-05 18:29
Spm vedr low carb tortillas på induksjon-haster Benzo Induksjonen 7 09-11-05 20:30
Mere low carb stoff Skorpia Generell ernæringsdebatt 0 06-03-04 14:01
Mye godt pålegg uten carb. - men på hva? rsy Induksjonen 2 10-02-04 14:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no