Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Søker informasjon om Dalblads bakepro

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-11-10, 10:29   #1
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Søker informasjon om Dalblads bakepro

Sitat:

Dalblads Bakepro 1kg


Bakepro® er Dalblads protein som er spesielt laget for bruk innen baking og annen matlaging. Dette proteinet tåler steketemperatur på opp til 200 grader før proteinkvaliteten begynner å forringes. Det betyr at du kan bruke Bakepro® til det meste av baking og matlaging.

Det medfølger et oppskriftshefte med herlige proteinoppskrifter!

Med Bakepro® kan du enkelt proteinberike tradisjonelt kabohydratrike matvarer som brød, pannekaker, vafler, muffins, potetmos og andre retter der man bruker mel. Dette er en enkel måte å øke proteininnholdet i disse matvarene, hvilket og gjør at karbohydratinnholdet synker.

Dette proteinpulveret passer utmerket for deg som ønsker å minske kroppsfett og maksimere sine treningsresultater uten at det skal gå utover livskvaliteten.

Proteinet i Bakepro® kommer fra høykvalitets myseprotein som er naturlig rikt på de muskeloppbyggende og antikatabole aminosyrene leucin, isoleucin og valin.

Kan og brukes som en proteinshake for deg som liker nøytral protein.

Anbefalt bruk: Bytt ut ca 25% av tørrproduktene i matlagingen med Bakepro®

Ingredienser: Myseprotein

Næringsinnhold: Per 100g
Energi 380kcal
Protein 80g
Karbohydrat 6g
- hvorav sukkerarter 6g
Fett 4g
- hvorav mettet fett 3g
Kostfiber 0g
Natrium 0,196g


Jeg vurderer om dette er verd å prøve. Jeg trenger ikke så mye brød, jeg klarer meg godt uten.
Men jeg har en sønn som er litt oppfarende, svingende i humøret. Vanskelig for å sitte stille og konsentrere seg.
Jeg ser at han spiser for mye brød. Han liker ikke egg og middagsmat. Diverse brødoppskrifter her fra forumet har vært møtt med "æsj". Egg og frø i brødet gjør at han spytter det ut og brekker seg.

Kan dette være verd å bruke sammen med vanlige melblandinger, slik at han får et brød som inneholder litt protein? Han skal ikke i ketose eller spise bare lavkarbo, men nå spiser han veldig mye karbohydrater. Det er ikke lett...

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bake Pro fra Dalblads Ttas Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 15-04-10 14:40
Informasjon om fase 1 Vektplatå Fase I 0 14-02-10 12:25
Informasjon om fase 2 Vektplatå Fase II 0 14-02-10 12:24
Informasjon om PCOS? QueenConnie PCOS og karbohydratkontroll 3 06-02-09 12:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no