Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-06-11, 18:03   #1051
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Bytausa, her.

Nå har jeg bladd og scrollet og lett...finner ikke annet enn at Karbomamma droppet Atkinsbarene? Det gjorde jeg for flere dager siden, all annen sukkerfri sjokkis også, hvis det var noe annet du tenkte på så link gjerne. Jeg er snart tilbøyelig til å spise ting jeg ikke liker for å komme i gang.....

Jeg spikra sammen en 6-dagers matplan og sendte henne privat. Du kan jo høre med henne om hun vil kommentere den. Det står nada om prosenter eller antall gram - men det er fettrike måltider som metter.
Den er litt streng da

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 18:11   #1052
Tham
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 12
Tham er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Da har jeg vært på butikken og handlet litt igjen jeg.

Fant ikke sukrin, men jeg kjøpte natreen i pulverform (har allerede flytende form, men trenger noe som kan erstatte/ligner på sukker. Er dette like bra som sukrin, eller? )
Ellers kjøpte jeg:
Avakado
vikingmelk (skal prøve å bake lavkarbo ostekake)
Paranøtter
Omega 3 kosttilskudd
Trippel magnesium (håper jeg slipper plagene med føttene i natt )
Pepsi max (bare for kos i helgen, men har hørt at pepsi max ikke er lurt pga av søtsuget det gir, og at mange må ha noe søtt i tilegg. Men hvis jeg ikke spiser noe i tilegg, går det ann med ett glass i morgen kveld da? )

Ellers så har jeg vært på langtur med bikkja i dag(fri ifra jobb), og nå står laksepakken i ovnen (laks, ett hvitløksfedd, asparges, meierismør,litt sæterrømme, brokkoli og blomkål. )totalt 1.91 g karbo i denne retten ifølge diett.no. Det er vel ikke så ille det?

Lurte på en ting til; Når veier dere dere? mandager? Gleder meg til å trå på vekta igjen og dele resultatet med dere, og ikke minst til å høre/få inspirasjon av deres nedgang.

Tham er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 18:12   #1053
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Det Dagbladvedlegget var bare fjas!

Enig. Den var mye bedre enn førsteoppslaget til VG i går, for all del. Men syns likevel det var en litt for pinglete tilnæring fra Dagbladets side. Syns egentlig at dagbladet, som er myye mer lavkarbovennlig enn Vg (som bare prøver å selge inn vektklubb-medlemskap), heller burde slå på stortromma og være like bastante som VG.
Ser for meg overskrifter som: "GRETE ROEDE-DIETTEN DREPER", "BRØDFELLA", "SPIS FETT - BLI LETT" osv...


Ellers så har jeg oppdatert veietråden i dag. En liten seiersdans for meg selv og et velfortjent klapp på skuldern. I dag tok jeg frem et belte til buksa mi. Begynner å bli lei av å dra den opp hele tiden. Det er første gang noen sinne at jeg har tatt på meg et belte, og det er tydelig at det er beltet som går utover, og ikke magen som er enda større (og så måtte jeg få hjelp til å lage nye hull i beltet mitt. Det var rett og slett ikke lite nok!)
Lykkelig i dag


Må bare legge til: ja jeg har faktisk bare EN bukse. Alle de andre er så store at de detter ned når jeg går med dem, og jeg gidder ikke kjøpe ny bukse når jeg reiser til Tyrkia om to og en halv uke, og skal være der i en måned. Skal jo gå på lavkarbo der også.

__________________





Sist redigert av Appelsinpiken : 16-06-11 kl 18:22.
Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 18:22   #1054
Bytausa
Medlem
 
Bytausa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 55
Bytausa er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Å sånn ja Pruttilutt. Ja er det ikke strengere enn fett-diett ( )så er det aktuelt. Har sendt henne mld.

Bytausa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 18:25   #1055
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Hipp hurra for appelsinpiken, kjempenedgang!!!!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 18:27   #1056
Tham
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 12
Tham er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Woow! kjempe flott appelsinpiken! Kjenner jeg gleder meg til ingen av buksene mine passer lenger også, haha.

Tham er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 18:35   #1057
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Har hatt en del stress på jobben i det siste, og det sliter på ryggen og nakken min. Kjente det var ekstra ille i dag. Dansing (salsa) pleier å hjelpe meg masse, men nå er det ferietid og mye mindre dansing. Så jeg satte på litt musikk og danset litt rundt her på stuegulvet for meg selv. Så da tror jeg jeg fikk både mosjon og medisin for ryggen på en gang

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 18:42   #1058
Bytausa
Medlem
 
Bytausa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 55
Bytausa er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Enig. Den var mye bedre enn førsteoppslaget til VG i går, for all del. Men syns likevel det var en litt for pinglete tilnæring fra Dagbladets side. Syns egentlig at dagbladet, som er myye mer lavkarbovennlig enn Vg (som bare prøver å selge inn vektklubb-medlemskap), heller burde slå på stortromma og være like bastante som VG.
Ser for meg overskrifter som: "GRETE ROEDE-DIETTEN DREPER", "BRØDFELLA", "SPIS FETT - BLI LETT" osv...


Ellers så har jeg oppdatert veietråden i dag. En liten seiersdans for meg selv og et velfortjent klapp på skuldern. I dag tok jeg frem et belte til buksa mi. Begynner å bli lei av å dra den opp hele tiden. Det er første gang noen sinne at jeg har tatt på meg et belte, og det er tydelig at det er beltet som går utover, og ikke magen som er enda større (og så måtte jeg få hjelp til å lage nye hull i beltet mitt. Det var rett og slett ikke lite nok!)
Lykkelig i dag


Må bare legge til: ja jeg har faktisk bare EN bukse. Alle de andre er så store at de detter ned når jeg går med dem, og jeg gidder ikke kjøpe ny bukse når jeg reiser til Tyrkia om to og en halv uke, og skal være der i en måned. Skal jo gå på lavkarbo der også.

Hehe, 'spis fett- bli lett'

Gratulerer masse-masse Selv syns jeg centimetrene er viktigere enn vekta, du har gjort en kjempejobb!

Tham: Jeg skulle gjerne sagt noe om handlelista di, men jeg er for fersk og ustødig i dette. Men paranøttene- de vet jeg er et smart valg
Vi har en egen veietråd også

Bytausa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 18:51   #1059
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Bytausa, her.

Å sånn ja Pruttilutt. Ja er det ikke strengere enn fett-diett ( )så er det aktuelt. Har sendt henne mld.

Nei, jeg er ikke strengere enn fettfaste-diett. Det er store måltid, fullpropne av fett med rom for mellommåltider bestående av fett. Jeg kan sende deg oversikten nå, så får du høre med henne hva hun synes, om den var lett eller vanskelig å følge, hvilke endringer hun gjorde osv.
Fokus er å speede opp fettandelen til skyene, og det er jeg god på

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 18:54   #1060
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Tham, her.

Lurte på en ting til; Når veier dere dere? mandager? Gleder meg til å trå på vekta igjen og dele resultatet med dere, og ikke minst til å høre/få inspirasjon av deres nedgang.

Jeg oppdaterer ticker mandager, men veier meg hver dag. For å være ærlig hater jeg det, den trangen til å gjøre det, for det kan gå så himla galt. Og uten regelmessig avføring, så er det naturlig at kroppen mister tyngde innimellom - om du skjønner. Veiing skal gjøres (for å få realistisk tall) om morgenen før påkledning og inntak av tørt og vått, og etter bimmelimm og/eller bommelomm. Kroppen skal være så tom som overhodet mulig.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 18:56   #1061
Linda69
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Jæren
Innlegg: 30
Linda69 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Jeg vil også gjerne bli med, hoppet av LCHF i februar etter og ha startet opp 1 januar, men nå er jeg i gang igjen for en uke siden

__________________



Linda69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 19:00   #1062
Bytausa
Medlem
 
Bytausa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 55
Bytausa er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Nei, jeg er ikke strengere enn fettfaste-diett. Det er store måltid, fullpropne av fett med rom for mellommåltider bestående av fett. Jeg kan sende deg oversikten nå, så får du høre med henne hva hun synes, om den var lett eller vanskelig å følge, hvilke endringer hun gjorde osv.
Fokus er å speede opp fettandelen til skyene, og det er jeg god på

Å ja veldig gjerne
At du er god på fett har jeg skjønt Du har lært meg mye allerede, tusen takk!

Velkommen hit Linda69

Bytausa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 19:25   #1063
Tham
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 12
Tham er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Linda69, her.

Jeg vil også gjerne bli med, hoppet av LCHF i februar etter og ha startet opp 1 januar, men nå er jeg i gang igjen for en uke siden

Velkommen Linda69

Tham er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 19:27   #1064
Tham
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 12
Tham er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jeg oppdaterer ticker mandager, men veier meg hver dag. For å være ærlig hater jeg det, den trangen til å gjøre det, for det kan gå så himla galt. Og uten regelmessig avføring, så er det naturlig at kroppen mister tyngde innimellom - om du skjønner. Veiing skal gjøres (for å få realistisk tall) om morgenen før påkledning og inntak av tørt og vått, og etter bimmelimm og/eller bommelomm. Kroppen skal være så tom som overhodet mulig.

ok, har planlagt å veie meg hver mandag jeg også
Gleder meg til å gå på vekta!

Apropo den ticker'en. Har vært innpå ticker factory og fikset meg ticker. Men hvordan får jeg den inn under innleggene mine. Prøvde å lagre bilde av tickeren og laste opp som signatur. Men kom ingenting under innleggene mine

Tham er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 19:29   #1065
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Tham, her.

ok, har planlagt å veie meg hver mandag jeg også
Gleder meg til å gå på vekta!

Apropo den ticker'en. Har vært innpå ticker factory og fikset meg ticker. Men hvordan får jeg den inn under innleggene mine. Prøvde å lagre bilde av tickeren og laste opp som signatur. Men kom ingenting under innleggene mine

Se her

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 19:37   #1066
Tham
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 12
Tham er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Se her

Tusen Takk!

__________________


Tham er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 20:24   #1067
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Cookie Monster, her.

Er det for sent å bli med her?

Velkommen

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Ellers så har jeg oppdatert veietråden i dag. En liten seiersdans for meg selv og et velfortjent klapp på skuldern. I dag tok jeg frem et belte til buksa mi. Begynner å bli lei av å dra den opp hele tiden. Det er første gang noen sinne at jeg har tatt på meg et belte, og det er tydelig at det er beltet som går utover, og ikke magen som er enda større (og så måtte jeg få hjelp til å lage nye hull i beltet mitt. Det var rett og slett ikke lite nok!)
Lykkelig i dag

Wooow, flinkis! Blir gøy med klesshopping da!

Opprinnelig lagt inn av Linda69, her.

Jeg vil også gjerne bli med, hoppet av LCHF i februar etter og ha startet opp 1 januar, men nå er jeg i gang igjen for en uke siden

Velkommen

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 20:38   #1068
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Linda69, her.

Jeg vil også gjerne bli med, hoppet av LCHF i februar etter og ha startet opp 1 januar, men nå er jeg i gang igjen for en uke siden

Velkommen Linda

I dag lagde jeg tacokrydret kjøttedig med litt løk og paprika og gratinerte med masse ost, spiste semmen med salat og rømme. Brukte hjemmelaget krydder som vi diskuterte tidligere i tråden. Var minst like godt, så de derre sukkerfylte ferdigposene kommer definitivt ikke inn i mitt hus igjen. Kjekt når man får slike gode alternativer, altså

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 20:52   #1069
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Sitat:

Må bare legge til: ja jeg har faktisk bare EN bukse. Alle de andre er så store at de detter ned når jeg går med dem, og jeg gidder ikke kjøpe ny bukse når jeg reiser til Tyrkia om to og en halv uke, og skal være der i en måned. Skal jo gå på lavkarbo der også.

Du har jammen vært flink. Grattis
Jeg gruer faktisk litt til ferien, for jeg innbiller meg at det blir vanskelig.
Greit nok å finne feit mat, men så er der karbohydratene og proteinet, som skjuler seg i så mye !
Reiser på bilferie til Tyskland på mandag. Skal bli spennende dette !!

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 20:59   #1070
Tham
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 12
Tham er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Velkommen Linda

I dag lagde jeg tacokrydret kjøttedig med litt løk og paprika og gratinerte med masse ost, spiste semmen med salat og rømme. Brukte hjemmelaget krydder som vi diskuterte tidligere i tråden. Var minst like godt, så de derre sukkerfylte ferdigposene kommer definitivt ikke inn i mitt hus igjen. Kjekt når man får slike gode alternativer, altså

ÅH Bente1! Det hørtes himmelsk ut! Nå vet jeg hvertfall hva jeg skal ha til middag i morgen Thanks!

__________________


Tham er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 21:03   #1071
Angemi
Juniormedlem
 
Angemi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 25
Angemi er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

eh
Laang dag i dag (sto opp 5), med mye kaffe.. og siden jeg blir dårlig om jeg drikker den svart, maange ekstra kalorier i fløtefett. Er det virkelig sånn at kcal ikke "teller" dersom man har god fordeling på resten.. ligger på 14g karb (høyt??), 60g prot(10-15g for lavt?? ifh til målvekt på 70-80 kg??) og 245g fett!!!!!!!! Synest det er helt sykt...- det hele ender på godt over 2000 kcal, hjelpe meg!! Blir ikke det i høyeste laget? Tror jammen jeg må ut og gå litt...

__________________
Angemi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 21:10   #1072
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Angemi, her.

eh
Laang dag i dag (sto opp 5), med mye kaffe.. og siden jeg blir dårlig om jeg drikker den svart, maange ekstra kalorier i fløtefett. Er det virkelig sånn at kcal ikke "teller" dersom man har god fordeling på resten.. ligger på 14g karb (høyt??), 60g prot(10-15g for lavt?? ifh til målvekt på 70-80 kg??) og 245g fett!!!!!!!! Synest det er helt sykt...- det hele ender på godt over 2000 kcal, hjelpe meg!! Blir ikke det i høyeste laget? Tror jammen jeg må ut og gå litt...

Jøssenavn, skulle gitt et par kilo av baken for å ha slike tall
Men så er jeg jo fettfreak. :P Øke litt proteiner da

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 21:11   #1073
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Puh.....nå har jeg lest meg etter, og det er dumt å ikke ha tid til å lese tråden jevnlig ja. Jeg ser med stor glede på at Pruttin har bestemt seg for å bli, og at Fjasnisse har bedt om unnskyldning. Flott gjort av begge!

Opprinnelig lagt inn av manne, her.

Noen som har lest Dagbladet (papirutgaven) i dag? Så såvidt forsiden akkurat idet jeg skulle til å betale i butikken i stad og rakk ikke sniklese i den. Er det verdt en tur tilbake i butikken?

Jeg har lest veldig kjapt og det var ikke noe nytt for meg i alle fall; ser på det mer som informasjon til de som er nysgjerrige på lavkarbo.

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

God morgen
Dette er faktisk mer vanskelig enn man skulle tro, men jeg velger å bli til jeg blir hevet ut, rett og slett. Vi bidrar alle på våre måter, og da må jeg få bidra på min. Hvor fryktelig galt kan det egentlig være?

Sånn skal det være snuppa!

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jeg startet 2 dager etter deg da Så sånn sett er vi begge to veteraner med like lang fartstid.

Hey! To dager etter meg, og du har gått ned SÅ mye?? Der ser du hvorfor vi trenger akkurat deg!!!! Jeg har greit 5 kg jeg..... og er derfor ingen god reklame for lavkarbo

  Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 21:12   #1074
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Nei, jeg er ikke strengere enn fettfaste-diett. Det er store måltid, fullpropne av fett med rom for mellommåltider bestående av fett. Jeg kan sende deg oversikten nå, så får du høre med henne hva hun synes, om den var lett eller vanskelig å følge, hvilke endringer hun gjorde osv.
Fokus er å speede opp fettandelen til skyene, og det er jeg god på

Snakker vi her om et forslag på dagsmeny med masse deilig fett? Er det mulig å få en kopi av den?

  Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 21:15   #1075
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Her er min matdag:
Energi: 1947
F: 87%
P: 11%
K: 3%
F: 182 g
P: 51,2 g
K: 12,2 g

Dere er mer inne på dette enn jeg - men det ser greit ut? Greit fett?

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no