Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Diaré eller søvnproblemer?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-10-09, 09:19   #1
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Diaré eller søvnproblemer?

Ja, dette er liksom to valg jeg står mellom ...
Jeg har hatt løs mage i evigheter, jeg har ikke tillagt det noe stort alvor ettersom jeg ikke har hatt noen andre plager med det, ingen magesmerter, ingen vonde følger av diareen eller noe sånt.
Så var det noen som nevnte for meg at i og med at jeg tok sterke b-vitaminer (b-70-kompleks) i kombinasjon med magnesium så ville jeg mest sannsynlig få diaré.
Så jeg slutta med magnesiumen i noen dager, og bare etter et døgn så kom hjerteklappen tilbake. Dette er jo heller ikke vondt, men det svosjer i øra, og det banker i brystet, og det føles stressede. Følgelig våkner jeg hundre ganger i løpet av natta og våkner opp lite uthvilt, hvilket jeg ikke er vant til. Jeg hopper energisk ut av senge hver morgen, no kidding!
Så i dag, etter å ha våkna halv ni på en lørdag, hvilket nærmest føles kriminelt , så tok jeg dobbel dose magnesium, og nå føler jeg meg fin og rolig igjen.

Men, klart, ettersom diareen ikke føles noe plagsom annet enn at det ikke føles naturlig å skulle ha det ellers, er det noe annet jeg kan gjøre? Jeg spiser hauger og lass med grønnsaker, og mye kjøtt, så fibermengden skulle jo være bra, men det gjør ingen forskjell. Det hjalp jo sånn sett å ta magnesium, men vet ikke om jeg synes alternativet er noe godt. Søvn er viktigere enn ''normal'' nummer to føler jeg
Utover magnesiumen og b-vitaminkomplekset tar jeg maks dose kelp, spektro multivitamin, og nå tar jeg også tetracycklin for infeksjon i huden, men det har jeg bare gjort i noen få dager.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 09:37   #2
Lillebille
Medlem
 
Lillebille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kongsvinger
Innlegg: 181
Lillebille er på en erverdig vei

Sv: Diaré eller søvnproblemer?

Har det akkurat på samme måten selv..

Hjerteklappen forsvant da jeg begynte å ta 600 mg magnesium, men magen ”likte” det ikke. Har trappet ned til 300 mg magnesium og litt av hjerteklappen har kommet tilbake og magen har blitt ”hardere” igjen.
Hjerteklapp er, som du sier, ikke vondt i den forstand, men forferdelig ubehagelig!
Tror løsningen, for min del, må være å justere magnesiumdosen bare litt opp igjen, kanskje til rundt 400 mg i første omgang.

Lillebille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 11:45   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Diaré eller søvnproblemer?

Jeg tar, om jeg ikke husker feil bare to hundre mg om dagen (har kasta eska, har bare brettene igjen, så måtte sjekke på nettet), så det er ikke noe å trappe ned med, liksom ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Diaré på 6. uka Charlott Fysisk og mental helse 25 19-10-09 09:55
Diare Nillomien Ketolysekuren 6 18-03-08 15:10
Søvnproblemer pga ketolyse minna Ketolysekuren 10 22-02-08 10:07
Søvnproblemer kilo Ketolysekuren 5 22-11-07 16:06
Diarè Bee Ketolysekuren 3 08-05-07 23:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no