Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

10 kg på 2 mnd

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-03-11, 22:53   #1
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

10 kg på 2 mnd

Jaja, da er det bare å brette opp ermene og begynne på ny frisk. Datt jo av lavkarbovogna etter en vektnedgang på 20 kg, har gått opp 10 kg igjen og nå skal de AV...Har i mellomtiden funnet ut hvordan jeg skal holde vekta stabil, så håper det går bedre denne gangen
Noen som vil være med? Skal i bryllup 14 mai, så da skal jeg være tilbake i shape!!

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 05:34   #2
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: 10 kg på 2 mnd

Ville bare ønske deg lykke til!

Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:15   #3
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: 10 kg på 2 mnd

Så flott ! Jeg skled av lasset her inne for godt og vel to år siden og det SKAL jeg ikke igjen ! Bare tøys og man går garantert opp igjen på Statens Ernæringsrådsråd

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 18:15   #4
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 10 kg på 2 mnd

Takk for oppmuntring Ja "vanlig" mat gjør i alle fall meg feit i en fei!! Så skal bli godt å komme seg på rett kjøl igjen

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 20:51   #5
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: 10 kg på 2 mnd

Nemlig, marithja ! Vi skal ned omtrent like mye, ser jeg.

Juhuuuu for oss ! Dette kostholdet skal jeg LEVE på ! Nå er're nok !!!

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 22:44   #6
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 10 kg på 2 mnd

Jahh, bedre med fett og lett enn lite mat og stor bak!!

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 08:21   #7
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: 10 kg på 2 mnd

Hei..

Jeg har vært ute i en måned, men har ikke spist brød i det hele tatt og har gått opp 3 kg, så nå er det full skjerpings her i hus. Begynte dagen med 2 hardkokte egg med majones og reker på. laga en kjempegod gryte i går, som blir lunsjen min i dag og i morra

Jeg vil jo gjerne ned 15-18 kg, ikke før sommeren. Men satser på 10 til sommeren Så jeg er med

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 08:33   #8
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: 10 kg på 2 mnd

Opprinnelig lagt inn av marithja, her.

Jahh, bedre med fett og lett enn lite mat og stor bak!!

*ler*

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 08:53   #9
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: 10 kg på 2 mnd

lykke til syntes dere er flinke alle sammen her inne jeg! må bare si hvor glad jeg i for at vi har dette forumet man føler seg så godt mottatt og og velkommen av alle andre her. og måten man blir støttet og backet opp av alle andre her inne syntes jeg er helt unikt

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 10:23   #10
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: 10 kg på 2 mnd

Opprinnelig lagt inn av lillemeg88, her.

lykke til syntes dere er flinke alle sammen her inne jeg! må bare si hvor glad jeg i for at vi har dette forumet man føler seg så godt mottatt og og velkommen av alle andre her. og måten man blir støttet og backet opp av alle andre her inne syntes jeg er helt unikt

Signerer-- Hadde aldri klart dette uten forumet. det er verdt mer enn gull

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 19:41   #11
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 10 kg på 2 mnd

Hei MissLinda!
Kiloene kommer fort på de så fort du hiver innpå med mer karber.....Men de går nok fort av deg igjen skal du se- lykke til!!
Lillemeg- ja dette forumet er genialt, brk det for alt det er verdt, så mye støtte som en får her er det verdt gull!! Så klarer vi det sammen!! Lettere når det er flere om samme mål:-D Lykke til!

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 20:57   #12
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: 10 kg på 2 mnd

Opprinnelig lagt inn av marithja, her.

Hei MissLinda!
Kiloene kommer fort på de så fort du hiver innpå med mer karber.....Men de går nok fort av deg igjen skal du se- lykke til!!
Lillemeg- ja dette forumet er genialt, brk det for alt det er verdt, så mye støtte som en får her er det verdt gull!! Så klarer vi det sammen!! Lettere når det er flere om samme mål:-D Lykke til!

Ja, det er fælt så fort de kommer på snufs snufs Men i morra begynner jeg på ett nytt treningsprogram, slik at mine dager ikke blir bestående av så mye dødtid, da blir det også myyye mindre unødvendig spising Har laga meg en matplan og, en uke om gangen Så dette skal gå fint

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no