Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-11-10, 21:12   #1
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Ja jula nærmer seg med stormskritt og jeg er i tvil om hva jeg vil.
Jeg har vært i 30årslag, bryllup og bursdager siden jeg begynte i mai på lavkarbo, og har holdt meg unna så godt som alt.
Egentlig så frister det ikke med søtsaker og etc, men det er jo nå som det ikke er rett forran meg..

Skal hjem til mine foreldre i år, jeg har "smitta" både pappa og mine to søstre så julemiddagen i år vil ha en god del lavkarboalternative tilbehør. Utrolig digg!
Men hva med riskrem for eks? Evt julekaker? Tipper øynene mine kommer til å henge over fatene...

Noen som har tanker rundt dette?

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:16   #2
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha en planlagt sprekk den dagen. Men da blir det evt bare til middagen. Synes liksom pinnekjøtt er best med potet og kålrabistappe.

Noe kakemenneske er jeg ikke, så det går nok greit..

__________________


Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:18   #3
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Jeg har også tenkt på planlagt sprekk, men har egentlig ikke lyst på søtt som sagt. (Men det er nå...selvom jeg snaaaart er 33 så får jeg fortsatt julestrømpe.. bortskjemt og barnslig, får ønske meg lavkarbostrømpe i år)

Er sannelig ikke sikker altså.. kjempeusikker!
Men på en måte så er det kanskje "bedre" å skeie ut med ei potet, enn julekaker..

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:21   #4
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Men, så leser en om mange som får skikkelig vondt i magen pga en potet eller lignende. Vet ikke helt om jeg synes det er verdt det da.. hmmmm..

__________________


Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:22   #5
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Huff da.. Ikke jilt å være dårlig i jula!!!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:24   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

På julaften spiser jeg pinnekjøtt, potet og kålrabistappe.Og riskrem m/ rød saus.

Ellers så smaker jeg en kake eller to.

Jeg prøvde i fjor å lage lavkarbo kaker og godis... Og det vart helt ok.
Men også en "unnskyldning" for å kunne fråtse like mye som før

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:35   #7
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Og det gikkf int mtp vondt i magen, Gerd?

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:36   #8
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Jeg tror jeg bare følger legens råd for slike sprekker, jeg. "Et med magen, ikke med øya!" Dermed er julaften i boks i allefall.

Romjula er heller ikke noe problem, da julegodis liksom aldri har vært mer enn ei delfiakake, noen tørre kokosmakroner og et fat med klementiner. Trur nok jeg skal klare å styre unna det meste der, altså

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:38   #9
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Da jeg begynte lovde jeg meg selv at jeg skulle få lov å skeie ut på julaften, og det har på en måte vært litt av motivasjonen min, og er det fremdeles.

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:41   #10
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Kommer til å slite litt mtp romjulen.. Salt og pepperchips hører liksom med. Og klementiner.. Men til neste år gjerne?? *drømmer*

__________________


Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:41   #11
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Og det gikkf int mtp vondt i magen, Gerd?

Aldri fått vondt i magen av slik mat, så julemiddagen har jeg spist alle årene etter jeg begynte med lavkarbo .

Husk at alt med måte Være bevisst på hva man gjør.

Og det er ikke det vi spiser mellom jul og nyttår som gjør oss fete, det er det mellom nyttår og jul

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 21:44   #12
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Aldri fått vondt i magen av slik mat, så julemiddagen har jeg spist alle årene etter jeg begynte med lavkarbo .

Husk at alt med måte Være bevisst på hva man gjør.

Og det er ikke det vi spiser mellom jul og nyttår som gjør oss fete, det er det mellom nyttår og jul


Ja det er så sant som det er sagt!!! Tusen takk for svar
Syns dere er så fornuftige at!!!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 23:32   #13
Ivett
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Alder: 42
Innlegg: 112
Ivett er ny på veien

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

jeg har bestemt meg for å ikke sprekke
Skal holde ut 1 år uten sprekk!! Det er mitt mål!

__________________
Ketolyse start - 7 januar 2010
Første delmål, -25,5 kg i boks 31/07/10

Ny MÅL:
Ivett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 23:55   #14
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Og det er ikke det vi spiser mellom jul og nyttår som gjør oss fete, det er det mellom nyttår og jul


Det kan være det som er mellom nyttår og jul som trigger en....

Liker bedre små utskjeielser jevnt hele året en de man måtte ta i jula..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 00:00   #15
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Det er veldig deilig endelig å gå ned i vekt, men har virkelig lyst til å skeie LITT ut i jula! Jeg elsker både kakene og godteriet i jula-middagene gjøres lett lavkarbo. Det er min favorittutskeielese. Spiser aldri risgrøt, gleder meg til julegrøten hele året, mmmmKan lett styre unna mange av kakene, men marsipanen,kransekakene og gløgg lillejulaften, uff, ikke lyst å la det være . Men må innstille meg på en lengre slanketid da, om jeg skeier ut..hmmm..tenker mye på dette jeg også

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 00:39   #16
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Hehe, eneste fordel med å ha masse matvareintoleranser: Alt det usunne (men dessverre litt av det sunne også) av julematen er uaktuelt for meg. Er liksom ikke noe spørsmål om jeg skal tillate meg riskrem og kaker eller ikke

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 02:21   #17
solihjerte
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 82
solihjerte er ny på veien

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Vi skal bort i julen for første gang på mange år, og være vekke i 3 dager. De 3 dagene har jeg tenkt å leve akkurat slik som jeg har lyst. Jeg skal ikke proppe meg eller stappe meg full av skit, men skal spise julemiddag med alt tilbehør, riskrem til dessert, og ellers litt kaker, frukt og smågodt de dagene der.
Så er det full stopp når jeg er tilbake. Om jeg legger på meg 1-2 kilo på de dagene, så er de vekke igjen i løpet av en uke, og med tanke på at jeg skal slanke meg lenge enda, så synes jeg ikke at det er en stor pris å betale.
Dette har jeg gjort 2 ganger mens jeg har gått på strikt lavkarbo, og selv om jeg synes det er litt deilig den første dagen med "fri", så kjenner jeg fort at det gir meg ubehag og en dårlig følelse, og kanskje jeg synes det er litt godt å bli påminnet at et karborikt kosthold virkelig ikke er noe for meg. For etter noen dager med lavkarbo igjen, kjennes kroppen bedre ut, og de 1-2 kiloene som kom på er vekke igjen og gjerne 1-2 kilo til. Så det virker nesten som litt sånn "jump-start".

Men vi er alle forskjellig, det som funker for meg funker nødvendigvis ikke for andre.

solihjerte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 02:24   #18
solihjerte
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 82
solihjerte er ny på veien

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Glemte å skrive i innlegget mitt at det er viktig for meg å bestemme meg for en periode på forhånd og holde meg strengt til den. Skal ikke gå og småspise julegodter hele desember, det blir forbeholdt disse 3 dagene. Og av erfaring fra de 2 andre gangene jeg har gjort dette. (Det har vært i forbindelse med ferie, og med varighet av 2-3 dager), så er det ikke lenger slik at jeg putter innpå alt jeg vil og går helt bananas. Har fått et bedre og mer nøkternt forhold til "usunn" mat.
Men jeg synes for egen del at når jeg først har bestemt meg, så skal jeg kose meg med god samvittighet.

solihjerte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 08:08   #19
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Jeg har tenkt å lage lavkarbo marsipan, og prøve meg på et par sorter med lavkarbo julekaker. Så har ejg et alternativ, selv om jeg ikke kommer til å spise mye julekaker.

Til pinnekjøttmiddagen har jeg tenkt å droppe potet og spise kålrabistappe. Og lage "riskrem" med CC og pisket krem til desserten som skal spises med jordbær rørt med sukrin.

Altså kommer jeg nok til å skeie ut litt, og spise mer karber enn jeg ellers ville gjort, men styre unna de store sprekkene.

Blir litt stusselig med julestrømpen da, nesten helt uten snop. Men det går greit.

Kommer nok til å spise litt klementin også, men det begrenser seg til å smake en båt av min datter sin av og til.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 08:26   #20
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Jeg gleder meg skikkelig til jul i år, første gang jeg kan spise godt av ribbe og juleskinke uten dårlig samvittighet. Så blir det nok Gerd sine smash, de er bare kjempegode. Og riskrem laget på cottage cheese

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 08:47   #21
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Vi kommer til å spise julemiddagen som tidligere. Vi spiser ribbe med sossisser, julepølser, medisterkaker, sur og rødkål, poteter og brun saus. Til dessert: Pappas hjemmelaga sjokoladepudding!! Årets høydepunkt, og DET skal jeg få med meg ja! Ska smake på alt.

Vi starta 7. juni og har holdt på i 6 mnd snart...er det noen som tenker på det der med at det er anbefalt å være i ketose i bare 6 mnd? Hva er grunnen egentlig?
Iallfall, av den grunn var det planen hele tiden å trappe littt opp på karber i desember, ikke mye, vi skal fortsatt spies lavkarbo, men ikke så ekstremt...Nå derimot, så tenker vi ketose til jul, og lavkarbo så godt det lar seg gjøre gjennom jula. Litt utskjeielser vil det helt sikkert bli, men ser for meg at det vil bli lavkarbo til alle måltider resten av jula. Som Gerd sier, alt med måte. Både når det gjelder utskjeielser, og strenghet i fht lavkarbo i jula.

Skal sies her at jeg ikke har skjeia ut mer enn en gang siden 7. juni.

Gleeder meg sånn til jul!

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 09:24   #22
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Her blir det pinnekjøtt med kålrabistappe og kålmos. Det synes jeg er en helt fantastisk kombinasjon.
Dessert blir sukkerfri sjokolademousse en dag og cottage cheesekrem en annen. Med hjemlaga bringebærcoulis.

Ribbemiddagen blir med salat. Klarer ikke noe annet til ribbe siden den er så mektig.

2. juledag blir det kveite med agurkrømme (rømme, agurkbiter og litt søtt) og blomkålsris med masse smør.


Eneste sprekken jeg har planlagt er på nyttårsaften. Da bare må jeg ha svigerfars stuffing og svigermors waldorfsalat til kalkunen.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 09:25   #23
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

ja, og julekakene min blir forøvrig vaniljebiscotti.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 09:44   #24
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det kan være det som er mellom nyttår og jul som trigger en....

Liker bedre små utskjeielser jevnt hele året en de man måtte ta i jula..

Jeg skrev også dette i samme innlegget da

Sitat:


Husk at alt med måte Være bevisst på hva man gjør.

Det gjelder vel hele året

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-11-10, 10:15   #25
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Jeg aner ikke hvordan det blir på julaften i år, jeg vet faktisk ikke om vi skal være hjemme eller om vi skal bort for første gang.

Er vi hjemme blir det kalkun med canadisk tilbehør. Og jeg har nå aldri noensinne spist mere enn maks 1 potet til julemiddagen, poteter er kjedelig mat. Det er kalkun, molded sallads( stivet med sitrongelè= kan lages sukkerfritt), fløtesaus( kan sikkert lages med glutenmel) osv som er godt!
Men jeg er 100% sikker på at julaften blir det ingen kraftige restriksjoner, fordi jeg vil ikke. Bare jeg holder meg unna mel går det bra, mel gir meg magevondt,gjør meg oppblåst og gir meg masse vann i fingrene. Jeg er temmelig sikker på at jeg kommer til å spise lefse på julaften med masse smør på

Jeg kommer nok til å lage div. lavkarboknask og ha i fryseren til vi blir invitert bort, så slipper jeg å spise kjedelig julekaker Jeg er ikke fan av vanlige julekaker, her i huset har det gått i skikkelige chocolate chip cookies og fruktkaker. Og krumkaker da, som spises sammen med masse multekrem. Multrekem kan lages sukkerfritt, bruker sukrin i, så kan ungene smake.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva gjør dere med jula? Hillelille Spørsmål og svar 41 03-10-09 21:28
Hvordan skal dere gjøre det i jula? Går det an å vedlikeholde? MoaMoa Ketolysekuren 24 16-12-08 02:00
Hva tenker dere? iren84 Spørsmål og svar 5 25-11-07 03:17
Hvordan gjør dere det i jula? iren84 Spørsmål og svar 8 18-11-07 21:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no