Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Atkins-barene

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-06, 21:45   #1
winter_pixie
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 36
Innlegg: 1
winter_pixie er på en erverdig vei

Atkins-barene

Jeg begynte på introduksjonsfasen foregående søndag. Siden den tid har jeg spist en eller to Atkins-barer hver dag. Jeg er ikke overvektig, men ønsker allikevel å gå ned ca. 4-5 kg.
Ei heller er jeg spesielt glad i søtsaker, men elsker frukt og bær. Ettersom dette ikke er tillatt på introduksjonen har jeg tydd til Atkins barene (Dedadene/Hazelnut Crunch) som en utvei for å dekke "søthungeren". Jeg merker allerede vekttapet i form av mer synlige magemuskler. Jeg ønsker ikke å gå ned for fort, o,5 - 1 kg i uken er passe mengde for min del.
Jeg har i diverse tråder lest at Atkins-barene ikke anbefales på introduksjonen, og vurderer derfor å droppe de helt ettersom den gyldne middelvei (en bar på lørdagskvelden) ikke fungerer for meg .
Det virker i så fall som jeg må bite i det sure eplet (ikke bokstavelig, dessverre ) og kutte de ut.
Har noen av de mer erfarne og kunnskapsrike medlemmene noen råd på veien til hvordan "avvenningen" fra disse barene kan bli lettere?
(P.s. Rødt kjøtt er ikke en del av min diett, det er en smakssak .)

På forhånd takk!

winter_pixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-03-06, 23:37   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Atkins-barene

Atkins induksjon er ikke anbefalt for en med så få kilo å ta av. Ser du "bare" er 18 år, 4-5 kilo pluss er ikke bare normalt - men også sunt.

Angående Atkins barene så har Dr Atkins ikke anbefalt noen å spise dem på regelmessig basis. De er krisemat eller kosemat - ved spesielle (sjeldne) anledninger. Klart, - de slår jo en bolle og cola til lunsj.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no