Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bli med på Photobscuras renseuke!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-10-07, 22:41   #126
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

I dag har jeg spist
Frokost: Kyllingfilet og brokkolimos
Middag: Stekt kjøttdeig, løk, champignon i smør med blandet salat , 2 cherry + + en god spiseskje sæterrømme + udos
Mellom: 50 gram ost
Kvelds: 100 gram babybel... Jeg skulle egentlig lage meg shakshuka til kvelds, men det ble plutselig ikke noe av pga et øyeblikk med svarte tanker...

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 22:45   #127
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Vitakrone heter den!

De som vil holde på kaffen må gjerne det, jeg har aldri gått uten, eller i alle fall ikke siden jeg var seksten, så dette kan bli spennende!

Hadde litt spenningshodepine tidlig på dagen, ellers vil jeg si at min første dag har gått smertefritt, luften er alt ute av magen, og jeg spiste en fantastisk middag.

Her er listen fra i dag. Har ikke skrevet opp cocosaen og kosttilskuddet som jeg alltid tar hver dag:

  • Frokost: Omelett av tre egg, litt løk og ca en halv boks tunfisk
  • Lunsj: Tre kokte egg med majo
  • Mellom: Speilegg av to egg
  • Middag: To laksekoteletter godt stekt sammen med brokkoli, rødløk, blomkål, squash stekt i maaasse smør med pepper, salt og spisskummen. Nam!!!
  • Ellers: En kopp grønn te på kafé, sikkert fem liter vann

Da skal jeg kjøpe den majoen i morgen. Jeg klarer ikke smaken av rapsolje, så håper ikke den smaker raps.

Egg til den store gullmedaljen hos deg i dag altså

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 22:48   #128
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Da skal jeg kjøpe den majoen i morgen. Jeg klarer ikke smaken av rapsolje, så håper ikke den smaker raps.

Egg til den store gullmedaljen hos deg i dag altså

Synes den smaker helt greit!
Og så er den billig!

Egg, ja! Det er en økonomisk greie, hehe. Men nå har jeg fått handla inn litt mer mat

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 23:21   #129
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Tenkte å kjøpe lammekjøttdeig i morgen.. Noen som har forslag til noe godt jeg kan bruke det til?

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 23:30   #130
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Hodepinen slo plutselig ned.. ketosen gjør sitt inntog regner jeg med.. i morgen tisser jeg på sticken.. Kryper nå i seng..

Flinke damer.. iberegnet meg selv..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 07:23   #131
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

håper dere kommer dere bort fra hodepinen i dag! kjekt å følge med på dere..

hyper: vi kan ta det om en uke eller to

stå på folkens!!

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 07:47   #132
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Startet dagen med å gå på vekten. Det lyste ett nytt tall mot meg, så det var kjekt.

Har spist 2 kokte egg til frokost.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 08:29   #133
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Har skikkelig hodepine! Tror kroppen min er treig, for kjenner jeg fortsatt har vann i kroppen og magen er fortsatt oppblåst, men er jo litt bedre fra i går.
Så da er det bare og kjøre på, går jeg ned i vekt med det her, så skal jeg fortsette en god stund og.

Frokost blir laksefilet, paprika, agurk, cocosa og vann og grønn te.

Jeg må bare våkne først.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 09:13   #134
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Startet dagen med å gå på vekten. Det lyste ett nytt tall mot meg, så det var kjekt.

Har spist 2 kokte egg til frokost.

Så bra! ... Gjorde det jeg også her var det OPP 400 g fra i går
Går jeg ikke ned denne uka, veit jeg ikke HVA jeg skal gjøre mer.

Frokost i dag ble 150g kjøttdeig med 30 g smør. 8 dl vann

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 09:21   #135
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Slapp av med vekta folkens!! Prøv å hold dere til en (eller to) veiinger denne uka. Og iallefall nå i starten!! La nå de stakkars kroppene deres få sjansen til å henge med i svingenen...

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 09:22   #136
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Går jeg ikke ned denne uka, veit jeg ikke HVA jeg skal gjøre mer.

Dette skal gå bra!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 09:23   #137
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Slapp av med vekta folkens!! Prøv å hold dere til en (eller to) veiinger denne uka. Og iallefall nå i starten!! La nå de stakkars kroppene deres få sjansen til å henge med i svingenen...

Jeg tenker ikke så mye på vekta fra dag til dag, men jeg veier meg hver dag, så regner jeg ut gjennomsnittelig for hele uka på søndag. Dette blir mest riktig for meg. Så det er først på søndag jeg vet hvor mye jeg egentlig har gått ned.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 09:24   #138
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg veit jeg veit ... hehe... hive vekta?

takk for trøst

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 09:55   #139
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Ok. Dag to. Ja, jeg er kvalm. Kvalm kvalm kvalm. Har tvingt i meg litt mat, fordi det pleier og hjelpe. Maten sitter likevel øverst i strupen, føles det ut som. Phyo. Vet det er den "gode" kvalmen som kommer i begynnelsen før kroppen får tenkt seg om. Jeg gidder ikke nevne hodepine, fordi den er forsvinnende lite merkbar og tror nok det er andre som har den mer.

Frokost: Ommelett med skinke og litt Philadelfia ost. Skjønner raskt at jeg må finne på noe annet enn egg dersom dette skal være noe fremtid.
Lunsj er nemlig også; Omelett med skinke og litt Philadelfiaost.

Er på jobb med dårlig tid på morgene. Omelett er raskt å lage.

Vekt i morges; 76 kg =) (72 kg var jeg da jeg hadde det så bra i sommer, før min 3 mnd lange spise-periode) Trodde den ville vise kanskje 98 kg, so much for selvinnsikt. Sukker gjør meg feit i hodet i første omgang. 76 er jo ingen ting å grine på nesen for.

Kjenner meg boblende. Bobler så jeg nesten får tårer i øynene. Dette er så godt. Lykkerus. Hvorfor har jeg ikke klart dette igjen før nå? Må huske denne følelsen!! Huske at tankekaoset har lagt seg. At jeg ikke ser meg selv i speilet hele (!!!) tiden. At ikke magen blåser seg opp.
Deilig

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 09:59   #140
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

Ok. Dag to. Ja, jeg er kvalm. Kvalm kvalm kvalm. Har tvingt i meg litt mat, fordi det pleier og hjelpe. Maten sitter likevel øverst i strupen, føles det ut som. Phyo. Vet det er den "gode" kvalmen som kommer i begynnelsen før kroppen får tenkt seg om. Jeg gidder ikke nevne hodepine, fordi den er forsvinnende lite merkbar og tror nok det er andre som har den mer.

Frokost: Ommelett med skinke og litt Philadelfia ost. Skjønner raskt at jeg må finne på noe annet enn egg dersom dette skal være noe fremtid.
Lunsj er nemlig også; Omelett med skinke og litt Philadelfiaost.

Er på jobb med dårlig tid på morgene. Omelett er raskt å lage.

Vekt i morges; 76 kg =) (72 kg var jeg da jeg hadde det så bra i sommer, før min 3 mnd lange spise-periode) Trodde den ville vise kanskje 98 kg, so much for selvinnsikt. Sukker gjør meg feit i hodet i første omgang. 76 er jo ingen ting å grine på nesen for.

Kjenner meg boblende. Bobler så jeg nesten får tårer i øynene. Dette er så godt. Lykkerus. Hvorfor har jeg ikke klart dette igjen før nå? Må huske denne følelsen!! Huske at tankekaoset har lagt seg. At jeg ikke ser meg selv i speilet hele (!!!) tiden. At ikke magen blåser seg opp.
Deilig



hurra... god følelse! hold på den

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 10:00   #141
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Det skal jeg! Denne gode gode følelsen som bare blir bedre når kvalmen legger seg om 1 - 4 dager.

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 10:03   #142
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Tenkte å kjøpe lammekjøttdeig i morgen.. Noen som har forslag til noe godt jeg kan bruke det til?

Lammeburger, nam nam

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 10:28   #143
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

Kjenner meg boblende. Bobler så jeg nesten får tårer i øynene. Dette er så godt. Lykkerus. Hvorfor har jeg ikke klart dette igjen før nå? Må huske denne følelsen!! Huske at tankekaoset har lagt seg. At jeg ikke ser meg selv i speilet hele (!!!) tiden. At ikke magen blåser seg opp.
Deilig

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

Denne gode gode følelsen som bare blir bedre når kvalmen legger seg om 1 - 4 dager.

HERLIG å lese Stinen!! Som sagt: Dette går veien!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 10:33   #144
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Tror det.- Føler meg positivt innstilt og motivert. Alle dere her inne på forumet skal ha stor takk! Det er veldig motiverende når jeg vet at dere følger med.

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 10:35   #145
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Enid, her.

Lammeburger, nam nam

Har du en oppskrift?

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 11:42   #146
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Dagen i går gikk kjempefint! Stekte opp 2 kg. med Skaldman`s slankekaker. Klarte meg fint uten kaffe, drakk grønn te i stedet! Trimmet i 1 time i går og etter det var hodepinen vekk! Gleder meg til å se på vekten til mandag. Kan kjenne at klærne sitter litt løsere i lårene, men vekten viste ingenting i går, men det er jo ganske vanlig har jeg lest her i forumet. Stå på folkens!! Ha en fin, fin dag!

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 12:15   #147
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Nå har jeg spist svinekotelett og litt salat til lunsj. Ble ikke helt mett. Jeg sitter på jobb, og det er lenge til jeg skal hjem å spise middag. Hva kan man spise i mellomtiden da? Ikke mye å velge mellom her.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 12:21   #148
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Nå har jeg spist svinekotelett og litt salat til lunsj. Ble ikke helt mett. Jeg sitter på jobb, og det er lenge til jeg skal hjem å spise middag. Hva kan man spise i mellomtiden da? Ikke mye å velge mellom her.

Æsj da!... det var dumt, må planlegge bedre i morgen da jenta mi!
ikke tilgang til butikk? hva er det tilgang til da? luftsuppe og venteboller

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 12:21   #149
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Jeg er så glad jeg har sluppet hodepinen! MEN! Jeg var på jobb i dag (jobber vanligvis hjemme), og sovna med hodet i pulten Sånn duppa av mange ganger. Heldigvis ingen som la merke til det, og jeg fikk gjort meg ferdig. Haha. Hodet mitt må lære seg å være våkent uten koffein.

Ellers har jeg et ganske stort behag i kroppen. Er veldig varm.

Og Stinen: Nydelig skrevet, fint og rørende

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 12:39   #150
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Æsj da!... det var dumt, må planlegge bedre i morgen da jenta mi!
ikke tilgang til butikk? hva er det tilgang til da? luftsuppe og venteboller

Ja, må nok planlegge litt bedre. Men trodde det ble nok. Har jo butikk i nærheten, men hva skal jeg kjøpe liksom?? Hmmm

Luftsuppe og venteboller hørtes jo godt ut.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no