Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Feit og fin lørdagskos

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-03-06, 21:44   #1
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk
Talking

Feit og fin lørdagskos

Var hos en venninne forrige lørdag og spiste raclette - som man lager på raclettegrill, sånn grill med spader under til å smelte ost i... Vi grillet grønnsaker - paprika i flere farger, squash... husker ikke hva mer... Og i stedet for biffkjøtt hadde hun kjøpt pepperonipølse og spekeskinke som vi også la på grillen. Ost (ridder og brie) ble smeltet i spadene og helt over. Frisk tomat ved siden av. Nam!

(Jeg fikk litt pizza-assosiasjoner av den smeltede osten og pepperonien )

I går fikk jeg veldig lyst til å spise dette igjen, men i og med at jeg ikke har raclettegrill gjorde jeg følgende:

Skar opp paprika og squash og stekte på ganske sterk varme i stekepanna. Slengte oppi noen pepperoniskiver (pluss noen kjøttboller for å få det til å bli et fullverdig måltid). Smeltet smør i en kjele og smeltet osten oppi denne (jeg brukte lagret Synnøve). Helte ost og smør over resten på en tallerken.

Og nå har jeg nettopp lagd det igjen (derfor tittelen ).

Mmmmmmmmmmmm....


Sist redigert av Huldr : 04-03-06 kl 23:49.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Like feit, hylla full av bøker og tom konto. Flax Generell diskusjon 9 27-02-06 17:36
Hjelp, jeg er feit, er halvveggis og har familie... Spirea Lavkarbo generelt 12 28-07-04 19:52
Fin ertesalat guro Middag 0 10-06-04 13:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no