Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Litt selvskryt, og et spørsmål

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-05-09, 15:15   #1
sara
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 143
sara er på en erverdig vei

Litt selvskryt, og et spørsmål

Hei!
Jeg "oppdaget" lavkarbo-kosthold 1.mars, og har siden levd etter dette prinsippet, men uten å følge noen spesiell filosofi. Kuttet brød, pasta, poteter osv, og spist mye grønnsaker, kjøtt og fisk og pøst på med rømme, ost og creme fraiche. Et utrolig behagelig kosthold
Har hatt et par planlagte sprekker, men bortsett fra det holdt meg ganske bra til planen. Jeg kom hjem etter en uke i New York igår, ---og jeg har nådd vektmålet mitt!!! Er SÅ glad!

Jeg har gått ned ca 10 kilo til sammen nå, i løpet av det siste året, de første ved hjelp av såkalt "sunt kosthold", altså knekkebrød og mager mat, men de siste 5 kiloene satt som limt,- før lavkarbo! Nå veier jeg endelig 58 kilo igjen, og det har jeg et stoooort ønske om å fortsette med! Har ikke veid dette siden jeg var 18 år, altså 10 år siden. Føles så bra! Tusen takk for dette forumet, som har motivert og veiledet,- og hvor jeg har funnet så utroliiiig mye godt å spise.

Nå skal jeg holde denne vekten da,- kremt. Det blir kanskje vanskeligst!
Noen som har erfaringer her? Kanskje litt vanskelig å gi råd når jeg ikke følger en spesiell filosofi, men jeg har spist karber tilsvarende 30-50 gram pr dag, da i form av 1 Yoplait yoghurt med Fedon musli og resten av karbene fra stort sett grønnsaker, og en og annen frukt i uka. Jeg trener ca 4 ganger i uka, både kondis og styrke.

Takknemlig for råd- igjen!

sara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 18:41   #2
Iselilja
Medlem
 
Iselilja sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 229
Iselilja er på en erverdig vei

Sv: Litt selvskryt, og et spørsmål

Vil bare si gratulerer med nådd mål!

Iselilja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 20:28   #3
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Litt selvskryt, og et spørsmål

Gratulerer så mye! Egentlig bare å fortsette slik videre, og sakte øke litt på karbene. Så kjenner du etter om når det er nok for din kropp. På generell lavkarbo, f eks Fedon Lindberg ligger man på ca 100g karber om dagen

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Litt Fedon-spørsmål lykkeliten Dr Lindbergs 20 06-09-08 18:18
Ny personlig rekord! Advarsel; selvskryt Fjonken Livets lyse side 13 28-02-06 19:15
Jenter, litt pms-spørsmål.. litajenta Spørsmål og svar 3 26-01-06 15:06
Selvskryt ! May Lavkarbo generelt 11 06-11-05 11:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no