Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kan jeg telle med grammene i oljene jeg tar?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-12-08, 23:03   #1
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Kan jeg telle med grammene i oljene jeg tar?

Jeg tar tilsammen 8 kapsler CLA/Udo's hver dag. Kan jeg ta med dette når jeg regner ut hvor mye fett jeg har spist? Da blir det jo brått ganske mye mer...

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 23:12   #2
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Kan jeg telle med grammene i oljene jeg tar?

Egentlig ikke. De fleste tilskudd inneholder kanskje 250 mikrogram, på det meste 1000 mikrogram (1 gram) olje. Altså har du maks 8 gram ekstra fett. Det er lite.

danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 23:15   #3
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Kan jeg telle med grammene i oljene jeg tar?

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

Egentlig ikke. De fleste tilskudd inneholder kanskje 250 mikrogram, på det meste 1000 mikrogram (1 gram) olje. Altså har du maks 8 gram ekstra fett. Det er lite.

Ok... et var ikke mye nei.... Tror jeg spiser alt for lite fett, se....

Prøver med litt rømme på maten og fløte i sauser + at jeg steker i meierismør etc... Men det blir nok for lite. Spiser NOE bacon og MYE egg, men det blir nok for lite fett... Forslag?

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 23:22   #4
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Kan jeg telle med grammene i oljene jeg tar?

Kanskje du kan spise litt nøtter - de inneholder mye fett...

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 23:28   #5
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Kan jeg telle med grammene i oljene jeg tar?

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Ok... et var ikke mye nei.... Tror jeg spiser alt for lite fett, se....

Prøver med litt rømme på maten og fløte i sauser + at jeg steker i meierismør etc... Men det blir nok for lite. Spiser NOE bacon og MYE egg, men det blir nok for lite fett... Forslag?

Hm. Det høres ikke for ille ut. Jeg spiser ca. 100 gram smør og 1,5 desiliter fløte om dagen, pluss 2-5 egg og litt fet ost (gräddost eller Camembert). Jeg får i meg nok fett.

Kakao med smør er godt og enkelt. Bestemødre elsker det. Bland 0,5-1 ss. bakekakao med 1 ss. vann. Smelt med 2-4 ss. smør. Tilsett 0,5-1,5 dl fløte, og litt vann. Franskmenn tilsetter litt crème fraîche. Østerrikere tilsetter en eggeplomme, litt kaffepulver og lar den koke seg tykk (under røring). Søt med sukrin efter smak. Du kan også tilsette èn teskje honning (ca. 3-4 gram karbohydrat), som har mye smak. Du kan med fordel tilsette litt nellik, ingefær og chili, som er utrolig godt og reduserer behovet for søtning.

danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 23:34   #6
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Kan jeg telle med grammene i oljene jeg tar?

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

Hm. Det høres ikke for ille ut. Jeg spiser ca. 100 gram smør og 1,5 desiliter fløte om dagen, pluss 2-5 egg og litt fet ost (gräddost eller Camembert). Jeg får i meg nok fett.

Kakao med smør er godt og enkelt. Bestemødre elsker det. Bland 0,5-1 ss. bakekakao med 1 ss. vann. Smelt med 2-4 ss. smør. Tilsett 0,5-1,5 dl fløte, og litt vann. Franskmenn tilsetter litt crème fraîche. Østerrikere tilsetter en eggeplomme, litt kaffepulver og lar den koke seg tykk (under røring). Søt med sukrin efter smak. Du kan også tilsette èn teskje honning (ca. 3-4 gram karbohydrat), som har mye smak. Du kan med fordel tilsette litt nellik, ingefær og chili, som er utrolig godt og reduserer behovet for søtning.


Oi! Det hørtes godt ut. Men spiser du det alene, eller sammen med noe annet?


Når jeg tenker etter spiser jeg mye ost da. Der er det jo ganske mye fett---

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 23:36   #7
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Kan jeg telle med grammene i oljene jeg tar?

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Oi! Det hørtes godt ut. Men spiser du det alene, eller sammen med noe annet?


Når jeg tenker etter spiser jeg mye ost da. Der er det jo ganske mye fett---

Det er godt med pisket krem. Heller du det over pisket krem, blir det en slags cafe lattè.

danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 06:37   #8
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Kan jeg telle med grammene i oljene jeg tar?

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

Det er godt med pisket krem. Heller du det over pisket krem, blir det en slags cafe lattè.

Ååååå herregud!!!! Kaffe Latte!!!

DET ER DET JEG SAVNER ALLER MEST!!!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 08:57   #9
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan jeg telle med grammene i oljene jeg tar?

Cocosa i kaffen, cocosasjokolade.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Telle karbohydrater Ada Induksjonen 2 08-04-11 12:40
Kaloriinntak må telle, eller? Bergen27 Spørsmål og svar 8 20-08-08 18:24
Telle karber ... Hannehk Ketolysekuren 11 12-06-08 15:44
å telle karber???? susanna Lavkarbo generelt 14 16-06-06 10:36
Telle karber *Tulla* Dr Lindbergs 3 14-04-05 15:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no