Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva spiser dere?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-01-11, 17:48   #1
lille74
Medlem
 
lille74 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 275
lille74 er på en erverdig vei

Hva spiser dere?

i løpet av dagen?

sånn frokost
mellommål
lunch
mellommål
middag og kvelds

eller noe sånt.....

__________________


090709 - 110310-23,7 kg
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27309
lille74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 17:53   #2
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: hva spiser dere?

Som regel blir det frokost, lunsj og middag. Muligens litt til kvelds, sånn som ostekjeks, yogurt med bær eller smoothie. Kan greie meg lenge på en smoothie til frokost også altså. Den er ett helt måltid for meg.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 17:57   #3
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Sv: hva spiser dere?

Det varierer veldig hos meg. En dag kan jeg spise masse mens den neste har jeg ikke matlyst i det hele tatt.

Men som regel ser dagen sånn ut.

Frokost: Et par kokte egg, noen osteterninger og litt oppskjært agurk, paprika og selleristang. Jeg dypper gjerne selleristangen i litt rekeost. Godt. I tillegg drikker jeg 1 1/2 liter vann og en kopp kaffe med en god dæsj cocosa.

Lunsj: Bruker å være ganske mett etter frokosten, men får i meg en liten avokado og litt reker og majones. Vann!

Middag: Rent kjøtt, fisk, fugl og kokte grønnsaker gratinert med ost. Som regel. Noen ganger har vi løvbiff, bernaisesaus og salat, kyllingryte, lasagne med kavli osteskiver som pasta o.l. Vann.

Kvelds: Da bruker jeg som regel bare å spise litt oppkutta ost. Eller et egg med rekeost. Eller så lager jeg noen gode lavkarbo-lapper. Varierer veldig. En kopp kaffe med cocosa også.

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 20:16   #4
Lissi80
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østfold
Alder: 43
Innlegg: 190
Lissi80 er på en erverdig vei

Sv: hva spiser dere?

I starten spiste jeg fire måltider, men nå klarer jeg meg fint med tre Spiser frokost, lunsj og middag. Har ikke noe fast jeg spiser, men frokosten består gjerne av noe med egg eller ostekjeks med masse pålegg Lunsj og middag varierer veldig, følger stort sett oppskrifter fra Lena beatrice sin blogg eller LCHF bloggen

Dere som har cocosa i kaffen, hvilken av typene er det dere har i da? Jeg har extra virgin her hjemme, kan den brukes? Oh hvor mye av den i såfall? Ellers synes jeg det er veldig godt med kremfløte i kaffen og jeg da

Lissi80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 20:18   #5
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Sv: hva spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Lissi80, her.

I starten spiste jeg fire måltider, men nå klarer jeg meg fint med tre Spiser frokost, lunsj og middag. Har ikke noe fast jeg spiser, men frokosten består gjerne av noe med egg eller ostekjeks med masse pålegg Lunsj og middag varierer veldig, følger stort sett oppskrifter fra Lena beatrice sin blogg eller LCHF bloggen

Dere som har cocosa i kaffen, hvilken av typene er det dere har i da? Jeg har extra virgin her hjemme, kan den brukes? Oh hvor mye av den i såfall? Ellers synes jeg det er veldig godt med kremfløte i kaffen og jeg da


Jeg har brukt begge deler jeg. Men nå har jeg den samme som deg. Jeg bruker en par teskjeer. En god dæsj altså

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 20:48   #6
2011-slank?
Medlem
 
2011-slank? sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 61
2011-slank? er på en erverdig vei

Sv: Hva spiser dere?

I dag har eg ikke vært so flink med mat,bruker kvar dag fløte/oste gratinerte grønnskaer som blomkål,brokkoli og rosenkål,men ikke i dag.

Frokost: 4 gull-salami med ost 20 sek i mikroen pluss agurgk.
Middag: 2 hjemmelaget hamburger med ost/bacon tomat og agurk pluss salat.
Kvelds: 2 kokte egg med tomat,agurk og g.salami m/ost.

Ikke so flink i dag

2011-slank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 20:54   #7
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av 2011-slank?, her.

I dag har eg ikke vært so flink med mat,bruker kvar dag fløte/oste gratinerte grønnskaer som blomkål,brokkoli og rosenkål,men ikke i dag.

Frokost: 4 gull-salami med ost 20 sek i mikroen pluss agurgk.
Middag: 2 hjemmelaget hamburger med ost/bacon tomat og agurk pluss salat.
Kvelds: 2 kokte egg med tomat,agurk og g.salami m/ost.

Ikke so flink i dag

Ikke så ille det?

Klart, du har plass til mer grønnsaker og mer fett, men synes fortsatt du er flink

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 20:58   #8
2011-slank?
Medlem
 
2011-slank? sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 61
2011-slank? er på en erverdig vei

Sv: Hva spiser dere?

Ja det burde vært mer grønt og fett ja Pleier å vere det, men i dag har ikke akkurat matlysta vært på topp

2011-slank? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan spiser dere dagene etter dere har drukket alkohol? Cilie. Ketolysekuren 3 28-08-10 12:26
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? beate Lavkarbo generelt 13 28-02-10 19:06
For dere som veier maten, hvor mye spiser dere for dagen? beate Generell diskusjon 2 11-11-09 10:18
Dere med barn! Spiser ungene det samme som dere gjør? Polarlys Spørsmål og svar 10 07-08-08 13:54
Hva spiser dere når dere skal kose dere? Lisekir Dr Lindbergs 11 24-04-08 09:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no