Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-01-10, 14:31   #451
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Biola, her.

Jeg pleier å spise omeletten med stekte/wokede grønnsaker til. Det gjør ikke selve omeletten noe mer saftig, men gjør at den i det minste går an å spise.

Takk for tips!

Woket diverse grønnsaker igår med litt rapsolje og lagde fransk potetstuing, samt sjokoladepudding (bruke soyamelk, i stedetfor laktolight og skummet melk) med kanel på kvelden. Det var ganske så godt, så de anbefaler jeg.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 18:05   #452
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Florence123, her.

Ok, Solange......nybegynner feil

Bare hyggelig Håper du får svar et annet sted

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 18:11   #453
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Takk for tips!

Woket diverse grønnsaker igår med litt rapsolje og lagde fransk potetstuing, samt sjokoladepudding (bruke soyamelk, i stedetfor laktolight og skummet melk) med kanel på kvelden. Det var ganske så godt, så de anbefaler jeg.

Hva er fransk potetstuing? Høres spennende ut. Jeg også bruker soyamelk, den uten sukker, synes det fungerer bra. Jeg spiser stort sett woka grønnsaker hver dag til middag, synes det blir godt.

I dag lagde jeg spinat suppe, ble kjempegodt! Hvis man bruker fersk spinat vel og merke. Har fått litt smaken for hjemmelagde supper etterhvert, de posesuppene er jo ikke etandes

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 18:17   #454
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

jeg steker pannekaka i litt smør på sterk varme , da blir de kjempefine,steker de mest på den ene siden ,den andre bare snur jeg, slår jeg av plata ,og tar den opp ,, da blir de litt svampaktig

men nu sukk ,, har så lyst på ett eller annet ,i grunn hamburger og chips ,
men er straks ferdig med uke tre ,, og SKAL IKKE skjeie ut
kjemper en kamp med meg selv nå ,,har ikke burger og chips i huset ,ikke noe annet godt heller ,, heldigvis,og skal jeg ha håp om og gå ned til 72 innen søndag så får jeg bare holde ut,, er i grunn ikke sulten bare fysete

stekte meg litt blomkålris med paprika ,, det hjalp litt ,og så dagens sisste måltid ,en panne kake

og til Tinus , blir dem sprø i vaffeljernet og har du tynn eller tjukk røre

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 20:49   #455
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

motivasjonen er tilbake ,oppdaget at dobbelhaken er vekk jippy,så nå går jeg inn for og komme meg ned i 62kilo og langt krøllete hår ( har kort strykefritt) og til sisst bli 170 høy ( er 158) hehe ,,kan kjøpe parykk ,høyden får jeg nok leve med og trives jo i grunn med den

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 13:42   #456
tinus76
Medlem
 
tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 447
tinus76 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Solange - fransk potetstuing er nok den som heter Vegetarian Pie - er det ikke det den heter på pakken tror jeg. Veldig god - litt barnemat konsistens.

Arkine - blir litt sprø i vaffelhjernet, men lager den med skummet melk slik som står på pakken - funker fint.

Føler jeg er igang igjen jeg også Satser på nye tall neste uke. Søren det var vanskelgi å komme igang igjen alltså - men denne helga skal jeg klare det. Jeg har ødelagt det hver helg frem til nå ..

__________________
Klem fra Tinus gift med mannen, mamma til E04, J06, J08
Min_Journal - Startdato: 20.10.09, Startvekt: 96 kg, skal ned minst 31 kg


tinus76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 14:06   #457
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Ja så var det fredag, og i dag er det nyttårshusfest på jobben
Skal spise middag hjemme før jeg går, og bare spise salat fra koldtbordet. Tar dessuten med en pakke kjeks i veska, sånn i tilfelle jeg blir sugen på noe når de andre spiser dessert

Har dere store planer for helgen eller??

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 14:36   #458
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Hva er fransk potetstuing? Høres spennende ut.

J

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Fransk potetstuing heter også Vegetarpai.
Jeg også bruker soyamelk, den uten sukker, synes det fungerer bra.

Det er litt rart at det står at man skal bruke skummet melk, når dette inneholder melkesukker og skal ikke brukes som mye i fase 1. Jeg spurte hun på klinikken om det som svarte at det var best å bruke Laktolight eller Soyamelk (den uten sukker, ja ) Soyamelken har hvertfall vært veldig grei å bruke til både sjokoladepudding, brownie og frokostblandingen. ..men ikke til kaffen

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 15:01   #459
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

J

Soyamelken har hvertfall vært veldig grei å bruke til både sjokoladepudding, brownie og frokostblandingen. ..men ikke til kaffen

Nei, det er en grusom opplevelse

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 16:53   #460
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Sitter ellers med litt hodepine (ikke den som jeg alltid har hatt), det strammer litt rundt pannen. Håper dere bare er en av bivirkningene nå som jeg har startet opp nylig.

Vet dere forresten hvordan man skal lage crem brule?
Det sto ikke noen oppskrift i produktkatalogen.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 17:00   #461
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Tilsett 1 egg . Hvis hele pakken + 1 egg blir for mye til ett måltid, del pakken i to før du tilsetter egget. Da får du to måltider ut av en pose....

Spurte hun på Dr. Lindberg klinikken om det gikk an. Svaret var ja, men at jeg ikke skulle dele posen i to - fordi det er vitaminer og mineraler i posen som jeg skal ha.

Nå nærmer deg seg første helgen på ED. Merker at det har gått veldig greit når jeg jobber (det er veldig travelt og ikke tid til å tenke på at jeg er sulten) - helgen er roligere og sjansen for at jeg begynner å tenke veldig på mat er større. Håper jeg kommer greit gjennom!

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 10:29   #462
nybegynner
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 22
nybegynner er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Sitter ellers med litt hodepine (ikke den som jeg alltid har hatt), det strammer litt rundt pannen. Håper dere bare er en av bivirkningene nå som jeg har startet opp nylig.

Vet dere forresten hvordan man skal lage crem brule?
Det sto ikke noen oppskrift i produktkatalogen.


Jeg laget creme brule igår, ganske godt Se på oppskriften, desserter som må varmes, bruk den oppskriften, ta røra over i en bolle og dryss på sukkeret som er i startpakken, sett det kaldt ca 1 time i kjøleskap.

__________________



nybegynner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 19:17   #463
Alida
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 26
Alida er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei alle sammen :-) kjekt å se at det går så bra med folk :-)
Jeg har nå gått tre uker, litt skuffet over vekttapet.(hørt om så mange som har gått ned 10 kilo i fase 1)... men det går nedover det er det viktigste.

Har hele tiden brukt skummet melk ,men jeg i morgen skal jeg også bytte den ut.
tvi tvi videre alle sammen :-)

__________________


Alida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 19:49   #464
Lotta67
Medlem
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 57
Innlegg: 420
Lotta67 er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Heihei, tror ikke du skal være skuffet over det! Kjempebra! Selv gikk jeg ned 6,6 på de fire første ukene. Det er jo over snittet på 0,5 - 1,0 kilo per uke og du ligger også over snittet! Stå på, dette går bra! :-)

Opprinnelig lagt inn av Alida, her.

Hei alle sammen :-) kjekt å se at det går så bra med folk :-) Jeg har nå gått tre uker, litt skuffet over vekttapet.(hørt om så mange som har gått ned 10 kilo i fase 1)... men det går nedover det er det viktigste.

__________________
Journalen min

Sist redigert av Lotta67 : 31-01-10 kl 21:24.
Lotta67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 21:12   #465
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av nybegynner, her.

Jeg laget creme brule igår, ganske godt Se på oppskriften, desserter som må varmes, bruk den oppskriften, ta røra over i en bolle og dryss på sukkeret som er i startpakken, sett det kaldt ca 1 time i kjøleskap.

Den står i kjøleskapet nå, så det blir et litt sent måltid. Pytt, pytt - det luktet hvertfall godt. Men sukkeret må vel drysses på senere når det stivner, hvis ikke så faller det vel bare i bunn av bollen

Idag har jeg vært litt små¨sulten hele tiden, men har klart å holde meg til måltidene. Mulig det skyldes at jeg fikk en sen start på dagen igår (grunnet skikkelig hodepine med spysyken etterpå) - bare 4 måltider den dagen.

Alida: Soya uten sukker har fungert supert hos meg, men jeg stusser over at det står at man skal bruke skummet melk i oppskriftene når kursleder sier at dette blir for mye melkesukker. Tenkte jeg skulle bestille laktolight neste gang jeg bestiller. Bra med nedgang uansett, men skjønner hva du mener. Du får hele kose deg med at du har gått ned en klesstr.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 21:15   #466
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Alida, her.

Hei alle sammen :-) .............Jeg har nå gått tre uker, litt skuffet over vekttapet.(hørt om så mange som har gått ned 10 kilo i fase 1)... men det går nedover det er det viktigste.

:-)

Mulig det er de samme menneskene som trener en del i tillegg. Jeg tenkte å starte med trening etter ca 1,5 - 2 uker på dietten.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 21:58   #467
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

jeg gikk ned 9 kilo forige gang jeg gikk på ED på fire uker ,trente ikke noe som helst

denne gangen ser det ut som jeg klarer 7 kilo , har en uke igjen av fase 1

men forige gangen hadde jeg også tolv kilo mer og ta av

og det med melken ,jeg bruker lettmelk

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 22:12   #468
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Alida, her.

Jeg har nå gått tre uker, litt skuffet over vekttapet.(hørt om så mange som har gått ned 10 kilo i fase 1)... men det går nedover det er det viktigste.
:-)

Kanskje du ikke hadde så mye vann i kroppen da du startet. Jeg har gått ned 1kg vann pr.dag i starten av hver kur, men straks vannet er ute, bråstopper det jo, og den egentlige vektnedgangen begynner.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 08:03   #469
nybegynner
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 22
nybegynner er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Alida, her.

Hei alle sammen :-) kjekt å se at det går så bra med folk :-)
Jeg har nå gått tre uker, litt skuffet over vekttapet.(hørt om så mange som har gått ned 10 kilo i fase 1)... men det går nedover det er det viktigste.

Har hele tiden brukt skummet melk ,men jeg i morgen skal jeg også bytte den ut.
tvi tvi videre alle sammen :-)

Hei !

Jeg synes det er et fantastisk vekttap. Er på min 11 dag i fase 1, har bestemt meg for ikke å gå på vekta før jeg skal på fedonklinikken om 8 dager. Har tidligere blitt umotivert om det går forsein, derfor vil jeg ikke bruke vekta flittig. Generelt må jeg si at jeg er veldig fornøyd med ED opplegget, lett og følge for en småbarnsmor i farta Ser resultater på ansikt og hals allerede, så håper på et positivt resultat på vekta om 8 dager.

Nybegynner

__________________



nybegynner er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 08:40   #470
tinus76
Medlem
 
tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 447
tinus76 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Da er jeg endelig igang, vekta vare 84,7 idag - og det er akkurat den motivasjonen jeg trenger. Det har vært så vanskelig å begynne igjen, så det å se et nytt tall idag var herligt! Oppdaterer tickeren imorgen som vanligt

Angående melk - syns skummet melk fungerer fint for meg

__________________
Klem fra Tinus gift med mannen, mamma til E04, J06, J08
Min_Journal - Startdato: 20.10.09, Startvekt: 96 kg, skal ned minst 31 kg


tinus76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 08:54   #471
Lotta67
Medlem
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 57
Innlegg: 420
Lotta67 er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Så bra, gratulerer! Nå går det så det koster! Stå på! PS jeg glemte produktene mine i dag, har du lager på jobb? :-)

__________________
Journalen min
Lotta67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 10:10   #472
Biola
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 226
Biola er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Lotta: Jeg har lager på jobb, men det er vel litt langt borte?
Tinus: Så bra å være i gang igjen! Jeg så 109-tallet på vekta i dag, men den har litt splittet personlighet, så jeg har sett 111 også... Pleier å ta et snitt mellom høyeste og laveste vekt.
Og alle helt nye og ganske nye - det er godt å se dere! Fint å være flere til å dra lasset sammen! Gleder meg til å følge framgangen til oss alle sammen!

__________________
Min journal


Biola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 10:20   #473
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Lotta: Har også lager på kontoret, men da må du nok komme til Bergen
Tinus : Flott at du har fått et puff, er så herlig når det løsner

Ellers så kan jeg melde om en nedgang på 1,2 kg siden forrige mandag
Dette går veien

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 10:27   #474
tinus76
Medlem
 
tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 447
tinus76 er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Og jeg er tydligvis den eneste som er rett over veien for Lotta og jeg har bare sjokodrinker på jobben....

__________________
Klem fra Tinus gift med mannen, mamma til E04, J06, J08
Min_Journal - Startdato: 20.10.09, Startvekt: 96 kg, skal ned minst 31 kg


tinus76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 12:23   #475
Biola
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 226
Biola er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Grattis med flott nedgang, Grotingeling!!

__________________
Min journal


Biola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst Mrs. Big Eurodiett 806 22-10-10 11:30
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no