Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Flere som skal begynne 1. mai?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-06-11, 23:05   #576
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

Det går ann å sitte i jus, yoghurt eller natron har jeg hørt...?

Flere som føler at de får finere (sterkere?) negler på ketolyse?

Har sittet i eddik, og smørt med yoghurt.... utrolig hva man gjør når man blir desperat nok haha. I tillegg til medisin fra apoteket altså.

Neglene mine har alltid vært sterke, men de har iallefall ikke blitt mindre sterke nei. Synes huden har blitt bedre også jeg, mindre urenheter.

__________________


Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 23:48   #577
Silversun
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 76
Silversun er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Hmm.. Når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk at neglene mine har blitt sterkere! Var plaget med at de "flasset", men nå har jeg klart å få dem til å vokse mye lenger enn før uten at de har brukket eller flasset!

__________________
Silversun er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 10:29   #578
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Tove02: når du sier det så har ikke mine negler heller flaket seg så mye som de har pleid å gjøre. Men så har jeg vært relativt flink til å file dem også..

Jeg er skikkelig utålmodig og litt sur nå. Vekta bare vipper opp og ned mellom 66 og 67 kg, og det har den søren meg gjort i hele mai! Lurer på om jeg skal prøve å renske kosten nå. Altså bort med ost, fløte og kunstig søtning. Og brøderstatning. Bu.

25 dager til Frankrike, så ingen tid å miste!

__________________
~Min Journal~



Sist redigert av Annne : 09-06-11 kl 11:23.
Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 11:14   #579
Tufso86
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 145
Tufso86 er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Angående negler så er mine full av kvite flekker, og det betyr vel at jeg mangler noe?

Tufso86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo for første gang. Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 12:42   #580
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Tufso: tar du ketolysetablettene? husker fra gammelt av ble det sagt at man manglet kalsium (eller var det kalk??) når man fikk hvite flekker, men om det er sant, det vet jeg ikke.

Jeg har sterke negler så kan ikke si noe fra eller til Huden er renere ja, det merker jeg. Er ikke plaget med uren hud, men en gang i mnd får jeg alltid ei j***li kvise på haka som aaaldri går bort. Den har ikke kommet siden jeg begynte

Jeg ble skikkelig dårlig i går kveld. Kvalm og vondt i magen, ble litt bedre etter en dotur men ikke bra.
Har to mulige årswaker, enten var avokadoen jeg brukte til kvelds dårlig (hadde ligget innpakket i kjøleskapet noen dager, delt) eller så fikk smørgrøten virkelig fart på systemet. Tror helst det var avokadoen. Skal ikke gjenta seg...

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 12:59   #581
trultemamma
Medlem
 
trultemamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 44
Innlegg: 147
trultemamma er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Den smørgrøten setter skikkelig fart på systemet...

Jeg lurer veldig på hva jeg skal spise når jeg skal til Tyrkia, jentetur/husmorferie!
Tenkte å ikke skeie så altfor mye ut.. :P Har holdt så lenge så da skal jeg jammen klare meg videre også *sta*

I dag er det forbasket tordenvær igjen... Får så vondt i hodet..

En annen ting: jeg er så glad i spekemat, men merker jeg holder så på vannet, og neste dag så bare tisser jeg.. Burde jeg kutte ut spekematen? Jeg holder meg innenfor 75/20/5 grensa altså, og har redusert inntaket litt. (ned på kcal)

What to do; regn og regn.. *vil ikke* se på husarbeid.. :sukk:

__________________

Vi kommer i mål alle som en, bare ikke gi opp.
Har startet mitt nye og bedre liv for siste gang - en kostholdsendring, ikke mer jojo.
trultemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life <3 Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 13:01   #582
trultemamma
Medlem
 
trultemamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 44
Innlegg: 147
trultemamma er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Og ja, jeg merker at neglene har blitt sterkere, de flasser litt mindre, men jeg har mista så masse hår!!! :O

Røyter som bare det, enda jeg tar Bvit tilskudd sammen med ketolysetablettene.. Noe annet jeg kan spise som kan hjelpe håret?? Og det er SKIKKELIG med håravfall altså. Verre enn da gravidhåret falt av.. Svære klaser i dusjen, må ta ut hårpropp et par ganger.. :O

__________________

Vi kommer i mål alle som en, bare ikke gi opp.
Har startet mitt nye og bedre liv for siste gang - en kostholdsendring, ikke mer jojo.
trultemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life <3 Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 15:02   #583
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

-6.3kg i dag Juhu, måtte bare si det!
Jeg har ihvertfall færre flekker på neglene, de er lengre, sterkere og fliser seg mindre. Så har jeg også fått bedre hud. Dette kommer av mer zink i kosten (for bvit har ikke hjulpet før mot hverken negler eller håravfall). Håravfallet har også stoppet opp her etterat jeg begynte med ketolysetablettene..

TM: du kan jo ta med deg hjemmelaget knekkebrød og tubeoster på tur? Tunfisk på boks. Majones på tube. Spekemat. Da burde du vel være passe gardert?

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 16:45   #584
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Tjoho, så nettopp at Lena Beatrice skal kjøre atkins induksjon fom. mandag! Jeg tror jeg slenger meg på og kjører strengt regime i et par uker. Farvel sukrin, nøtter og cottage cheese..

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 18:05   #585
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av trultemamma, her.

Jeg lurer veldig på hva jeg skal spise når jeg skal til Tyrkia, jentetur/husmorferie!
Tenkte å ikke skeie så altfor mye ut.. :P Har holdt så lenge så da skal jeg jammen klare meg videre også *sta*:

Maten i Tyrkia er ofte veldig grei. Reint kjøtt med tilbehør. Bare å holde seg unna chipsen, risen og den bakte poteta, hehe ja du får ofte alt. Skal dere ha frokost der dere bor? Om det er hotellfrokost så er det jo ofte egg der og salat. Bacon er det ikke så mye av da, siden det er et muslimsk land...

__________________


Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 18:47   #586
trultemamma
Medlem
 
trultemamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 44
Innlegg: 147
trultemamma er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Lu: ja kan kanskje ha med meg noe. Tror du jeg kan spise salaten de har der nede?
Kan godt leve på salat og rent kjøtt ja mmm

Bjella: ja vi har faktisk frokost! Lettere å unngå brød...

__________________

Vi kommer i mål alle som en, bare ikke gi opp.
Har startet mitt nye og bedre liv for siste gang - en kostholdsendring, ikke mer jojo.
trultemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life <3 Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 21:05   #587
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Annne, her.

Tove02: når du sier det så har ikke mine negler heller flaket seg så mye som de har pleid å gjøre. Men så har jeg vært relativt flink til å file dem også..

Jeg er skikkelig utålmodig og litt sur nå. Vekta bare vipper opp og ned mellom 66 og 67 kg, og det har den søren meg gjort i hele mai! Lurer på om jeg skal prøve å renske kosten nå. Altså bort med ost, fløte og kunstig søtning. Og brøderstatning. Bu.

25 dager til Frankrike, så ingen tid å miste!

Annne: Er du helt sikker på at ikke kroppen din har nådd en litt mer "varig" vekt? Ser at du har nokså lav bmi - og kanskje den stabiliserer seg rundt der? Lavkarbo er vektregulerende, så tenker kanskje at det er vanskelig å tvinge den til å bli for tynn også? Nå aner jeg ikke noe om kroppen din altså, men bare en tanke rundt hvorfor vekten din ligger sånn? Må få høre hvordan det går

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 23:07   #588
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av trultemamma, her.

Lu: ja kan kanskje ha med meg noe. Tror du jeg kan spise salaten de har der nede?
Kan godt leve på salat og rent kjøtt ja mmm

Bjella: ja vi har faktisk frokost! Lettere å unngå brød...

Du kan spise salaten, jeg har aldri blitt syk og har vært der flere ganger. Isbiter burde du være mer forsiktig med, det kan jo være laget av springvann og det hadde jeg holdt meg unna.
Ofte får du masse mat så ikke sikkert du trenger ekstra salat, men bare å spørre så får du det. De har fantastiske agurker og tomater (litt forsiktig med de om du vil være i ketose kanskje). Med frokost så tror jeg det kommer til å gå veldig bra! Spørs bare hvor glad du er i alkohol da...

I dag har jeg kjøpt iskrem-maskin gleder meg såååå til å teste den i morgen. Kanskje noen av dere som har en god oppskrift? Må lete litt her inne og på bloggene jeg er inne på, så finner jeg nok noe. Var tilbud på OBS 299 kr.

I morgen er det helg igjen og veiedag for meg. Håper alle får en fantastisk lavkarbohelg. Dere er flinke jenter! (tror vi er bare jenter?!)

__________________



Sist redigert av Bjella : 09-06-11 kl 23:14.
Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 12:12   #589
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Endelig har vekten igjen begynt å gå nedover. I morges viste vekten 64,3 kg. Bare 800 gram til før jeg når vekten jeg ønsker meg. Jeg håper de slipper fort, for jeg er så lei av å slanke meg etter å ha slanket meg av og på i 9-10 år.

God helg og god pinse alle sammen! Vi får besøk av mannens onkel og dama hans i helgen. De slanker seg også, på lavkarbo light, så da skal det ikke bli alt for vanskelig å forene kosthold.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 14:33   #590
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Så bra Namba! Men enn at du kommer til å forlate oss da :dåne: er altfor mange kilo igjen her til at jeg kan tenke den tanken

Jeg har prøvd ut rømmegrøt idag, gikk godt an bare jeg hadde på sukrin og kanel. Er litt spesi den jbkm konsistensen altså.

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 15:01   #591
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Endelig har vekten igjen begynt å gå nedover. I morges viste vekten 64,3 kg. Bare 800 gram til før jeg når vekten jeg ønsker meg. Jeg håper de slipper fort, for jeg er så lei av å slanke meg etter å ha slanket meg av og på i 9-10 år.

God helg og god pinse alle sammen! Vi får besøk av mannens onkel og dama hans i helgen. De slanker seg også, på lavkarbo light, så da skal det ikke bli alt for vanskelig å forene kosthold.

Fantastisk så flink du har vært!!

__________________


Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 16:07   #592
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Paris: Ja, jeg er nok i "tynneste laget" :P Men det er liksom disse 5 kiloene som jeg alrdi har likt noe særlig. Og altså, jeg har litt å ta av både rundt hoftene og rumpa. Ikke sånn at det er usunt eller noe, men jeg har lyst til å være litt mer stram akkurat rundt disse partiene. Bare for trivselens skyld. En annen grunn til at jeg spiser lavkarbo er for å bli kvitt en tendens til overspising,goderislaving og å slutte å gå opp to kg, ned to kg, opp tre kg, ned tre kg, sånn som det har vært de siste par årene..

Men det er vanskelig å vite hva man skal gjøre for å lure kroppen til å gi slipp på de siste kiloene. Burde jeg kjøre på med mer fett, mer mat (type biff og koteletter), eller heller prøve å kutte mengdene og kjøre en slags lavkarbo/lavkalori-hybrid.. Vanskelig å si. Tror uansett at jeg må være strengere og spise mer rent. Hvertfall kutte ned sukrin-inntaket Tar gjerne imot tips! Er det forresten noen av dere som spiser Udos choice?

Gratulerer med ismaskin, Bjella! Jeg har laget en veldig vellykket kaffeis og en sjokoladeis som kjæresten min likte veldig godt. Jeg brukte bare denne som grunnoppskrift, og tilsatte kaffe(nescafe instant espresso brukte jeg) eller noen spiseskjeer kakaopulver alt etter hvilken smak du vil ha (i tillegg til raspet sjokolade).. Og så har jeg sett en oppskrift på sjokoladesorbet som jeg håper du vil prøve og fortelle meg om etterpå, for den så helt sykt god ut.. Oppskrift her (og så må du selvsagt bytte ut sukkeret med sukrin og splenda eller noe sånt.. Lykke til Jeg ønsker meg ismaskin jeg også!

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 09:44   #593
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Åh, jeg har hatt en skikkelig ekkel kveld/natt...Må fortelle dere om det så jeg liksom får det ut av systemet.. Hadde hodepine i hele går (har nesten aldri vondt i hodet, så blir litt stakkarslig når jeg først har det), og når jeg satt og leste på pc'en fikk jeg nesten sånn tåkete syn, eller nesten som om jeg hadde blitt blendet.. Følte meg litt sånn rar og ør i hodet. Så dro jeg bort på besøk, tok en ibux og ble helt fin igjen. Så, når jeg kom hjem hadde jeg nok drukket for mye kafe for seint på kvelden. Det pleier aldri å være noe særlig problem for meg å drikke kaffe seint, men i går kjente jeg at det var for mye selv om jeg vel bare drakk to kopper mellom kl. 21 og 23. Overhodet ikke trøtt, og når jeg la meg måtte jeg ligge leeenge før jeg sovnet. Når jeg omsider sovnet, ble jeg liksom fanget midt i mellom drømmetilstand og våken tilstand, hvis dere skjønner. Sånn at man ikke kan røre seg, men man vet at man sover, så med en kraftanstrengelse kan man rykke seg selv ut av søvnen.. Så når man "våkner" er kroppen helt umedgjørlig, og man dras på en måte tilbake i søvnen..JEg lå sånn i det som kjentes ksom et par timer, (var helt sikkert ikke så lenge) ut og inn av en rar drøm.. Våknet i morges kl. 0630 (det skjer ALDRI) og måtte tvinge meg selv til å sove litt mer. La meg tross alt ikke før godt over ett og tviler på at jeg fikk noen særlig god søvnkvalitet i begynnelsen. Hadde forsåvidt rare drømmer hele natten gjennom. Følte meg helt sånn urolig inni hodet i en times tid etter at jeg sto opp også.. Oppå det hele (eller kanskje i sammenheng med det) har jeg gitt slipp på intet mindre enn 1,5kg siden i går. (måtte veie meg både i går og i dag morges, i går følte jeg meg så oppblåst, og i dag måtte jeg bare sjekke siden jeg har flydd så mye på do og både vært litt..kremt.. løs i magen.. og tisset masse)

Skikkelig ekkelt har det vært. Nå føler jeg meg ganske normal igjen da. Kanskje jeg rett og slett har vært litt syk uten å egentlig kjenne det. Jeg tenkte hodepinen kom av ketosen.. Eller kanskje jeg holder på å utvikle alvorlig eksamensangst.. Håper ikke det. Håper jeg bare var litt syk og drakk for mye kaffe. :S

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 12:33   #594
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Huff så vemmelig! Du har ikke migrene? Det du forklarer med tåkesyn minner veldig om starten på mine anfall. Men da burde du jo kanskje hatt vondt i hodet etterpå.
Kanskje du har blitt mer følsom for koffein siden du sov så rart og ble løs i magen. Hadde du hjertebank?
Sånn søvn blir man jo helt rar og ør i hodet av.
Krysser fingrene for at det ikke skjer igjen.

__________________


Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 12:36   #595
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Annne hvordan går det med deg nå?

Jeg har fått testet ismaskinen og tok utgangspunkt i oppskrifter på blogger til Fotballfruen. Det er fortsatt potensiale for å forbedre oppskriften. Manglet litt søt syntes jeg, brukte både sukrin og natreen. Tenkte jeg skulle prøve med bær. Den sjokoladesorben så jo sinnsyk god ut Annne!

Følger dere med på noen blogger? Jeg er innom flere og finner masse gode oppskrifter. Særlig disse synes jeg er bra. http://lchf-bloggen.blogspot.com/, og
http://www.lavkarbogjortenkelt.net/
Kjøpte mandelmel i går, vet ikke helt hva jeg skal bruke den til ennå. Men for en pris Må snart få satt meg inn i iHerb

Har endelig fått startet med ketolyse tablettene, merket dere noe forskjell når dere begynte på dem?

Ha en fin dag maigjengen!

__________________



Sist redigert av Bjella : 12-06-11 kl 12:42.
Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 13:16   #596
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Takk for omsorgen, Bjella Det går helt fint nå. Tipper jeg rett og slett var litt syk, og at kroppen min slapp masse vann etter alkoholinntaket på onsdag. Tok det rolig i går, og har installert "sengekontor" i dag.. Akk, dette hybellivet!

Jeg cruiser også rundt på matblogger, og de du nevner er jeg ofte innom.. minlavkarbomat.blogspot.com er også fin, men hun bruker mye bakemiks og sånt i kaker, så akkurat bakeoppskriftene krever ofte et velutstyrt kjøkkenskap eller vilje til å eksperimentere litt.. ellers synes jeg carbcounter.blogg.no og lenabeatrice.net har en del fine oppskrifter. Lena Beatrice er jo virkelig en lavkarboguru, men det finnes andre som har mer spennende oppskrifter kanskje. Og så er jo oppskriftsdelen av forumet her en gullgruve!

Og ja -- lag sjokoladesorbet!! Gjør det, gjør det Det ser helt crazy ut. Og denne: http://snakk.klikk.no/Oppskrift/M%C3...adeis/12088568

Hmm. Kom akkurat på at jeg har litt is i fryseren.. Kanskje jeg må unne meg en liten porsjon

Spennende å se om du merker noe forskjell av ketolysetablettene.. Tar ikke noe sånt selv jeg, men har begynt å spise udos choice og cocosa for å få i meg mer og riktig fett..Skal visst være bra for forbrenningen.

__________________
~Min Journal~



Sist redigert av Annne : 12-06-11 kl 13:27.
Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 13:47   #597
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Godt å høre at du er bra igjen!

Jeg følger også med på de andre bloggene du skrev, kan vel si jeg er litt hekta på mat blogger. Har rundt 30 lagrede lavkarboblogger på tlf bare Det jeg liker godt med de jeg nevnte er at de ikke bruker så mye spesielle ingredienser, det meste er fra vanlige butikker.

Jeg skulle lage sorben men så hadde jeg ikke nok kakao, kan hende jeg må ta en tur på Joker (ikke lett påvirkelig i det hele tatt......)

__________________


Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 14:36   #598
Annne
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 134
Annne er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Vel, Bjella, jeg løp ut på helsekosten og brukte over 300kr på cocosa og Udos choice etter å ha lest en tråd her inne.. Følte meg rimelig lettpåvirkelig og naiv da jeg også.. Men - - det gjør da ingen skade! Og det gjør sikkert ikke sjokoladesorbet heller.. Snarere tvert imot- is er godt for sjelen

__________________
~Min Journal~


Annne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 19:41   #599
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Annne: ekkel opplevelse da. Bra det gikk over! Jeg har migrene med aura og mine anfall starter også slik. Jeg får faktisk ikke noe hard hodepine i bakkant av anfallet, men blir kvalm og helt utslitt. Må legge meg.
Skulle egentlig tro det ikke hette migrene siden jeg ikke har hodepinen, men det er visst det sier legen.

Spennende med den ismaskinen Bjella! Bruker den lang tid på å lage isen?

Vi var på grillparty i går. Fikk servert fantastisk tilbehør som var ganske lavkarbo. Den skal jeg forske litt på. Det var dampet brokkoli nederst, så en saus av yoghurt og majones, så fetaost, saus, mais, saus og hurtigstekte solsikkekjerner på toppen. Det var nydelig godt!! Eneste ikke lavkarbo jeg hadde i meg, var strawberry daiguiri. Syns jammen jeg har vært flink ja Men, noen vektnedgang regner jeg ikke med det har blitt da.

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-06-11, 20:18   #600
Bjella
Medlem
 
Bjella sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 47
Innlegg: 279
Bjella har en fantastisk aura rundt segBjella har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Haha mann er sendt ut på kakao og fløte oppdrag. Så da satser vi på sorbe i morgen. Cocosa er godt i kaffen eller teen. Klarer ikke å ta den "bar". Har bare den med kokos smak. Hva bruker dere andre den til?

Er litt matlei i dag samtidig som jeg er litt sulten/fysen. Har fått i meg for lite fett tror jeg. Hva skal jeg finne på å spise mon tro!? Har drukket cola zero, i går og i dag, og kan den ha skylden tro. Trigger søtbehovet???

Synes det er stiller her, er det bare Annne og jeg som ikke har tatt fullstendig pinseferie?

Skal operere til uka, ikke noe alvorlig greier, men lurer på det med ketosen da. Mente at det sto noe om det i ketolyse boka, men nå kan jeg ikke finne det.

__________________


Bjella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF sånn ca. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor skal jeg begynne? SiljeX Spørsmål og svar 3 25-03-11 12:18
Flere som vil slenge seg med og begynne i morgen 15. mai? Drømmepie Ketolysekuren 53 01-07-09 09:29
Hvor skal jeg begynne? Vaffel Spørsmål og svar 3 13-10-05 20:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no