Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kan noen se om det jeg har spist idag virker ok?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-08-07, 20:47   #1
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Kan noen se om det jeg har spist idag virker ok?

frokost: 3 speilegg og bacon
lunsj: 4 skiver med svinesteik og ca 100 gram broccoli
middag: ca 200 gram marinert kylling, 120 gram broccoli, champignon, og litt bretagne saus.
kvelds: omelett av ca 2 egg med litt broccoli fra middagen, vårløk, paprika, 3 cherrytomater, ost, salt og pepper.

Ikke lett dette, men håper jeg kommer bedre inni det når boken kommer

Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 20:49   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen se om det jeg har spist idag virker ok?

Flott ! Det eneste jeg savner er fett. Hvor har du det henne ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 20:58   #3
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan noen se om det jeg har spist idag virker ok?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Flott ! Det eneste jeg savner er fett. Hvor har du det henne ?

Vel, bacon er jo litt fett.... vet ikke helt hvor og hvilket fett jeg skal spise jeg da... noen forslag.....

Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 21:05   #4
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan noen se om det jeg har spist idag virker ok?

MCT eller Cocosa er fett som mange her får i seg.

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 21:15   #5
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan noen se om det jeg har spist idag virker ok?

Opprinnelig lagt inn av wander, her.

MCT eller Cocosa er fett som mange her får i seg.

hm, litt grønn her, men hva er det hvor kjøpes det og hvor mye skal en ha pr dag????

Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 21:19   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen se om det jeg har spist idag virker ok?

Stek maten i smør. Tilsett smør i sauser.. Ta litt smelta smør over varm brokkoli, eller stek brokkolibuketter i smør...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 21:23   #7
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Kan noen se om det jeg har spist idag virker ok?

Er ny her jeg og, trodde aldri jeg skulle klare og få i meg nok fett. Men gjør nok det.

Tips fra meg er olje eller rømme dressinger, stek all mat i smør eller olje og ost, finnes masse gode fete typer og gratinere kjøtt, grønnsaker med ost.

Til mellommåltid, lunsj eller lignende lager jeg meg gjerne en ostetallerken, med små biter av masse gode forskjellige oster, har gjerne 2 skiver paprika til.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 21:27   #8
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan noen se om det jeg har spist idag virker ok?

Takk for svar steker kjøtt og egg og det jeg kan i margarin. Hvordan vet dere sikkert at det er nok fett pr dag? herregud mange spørsmål altså, beklager, men det er så kipt hvis jeg gjør mere feil nå......

Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 21:30   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen se om det jeg har spist idag virker ok?

Opprinnelig lagt inn av Tittentei, her.

Takk for svar steker kjøtt og egg og det jeg kan i margarin. Hvordan vet dere sikkert at det er nok fett pr dag? herregud mange spørsmål altså, beklager, men det er så kipt hvis jeg gjør mere feil nå......

Fettet man spiser er med på å forbrenne fettet i kroppen (og masse vann skyller det ut. ) Og da går man ned i vekt Så jeg regner med at jeg har fått i meg det jeg trenger siden vekta har gått så jevnt og bra nedover

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 21:32   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen se om det jeg har spist idag virker ok?

Opprinnelig lagt inn av Tittentei, her.

Takk for svar steker kjøtt og egg og det jeg kan i margarin. Hvordan vet dere sikkert at det er nok fett pr dag? herregud mange spørsmål altså, beklager, men det er så kipt hvis jeg gjør mere feil nå......

Ikke bruk margarin, - bruk ekte smør. Meierismør !
Cocosa, både til steking og kosttiskudd får du kjøpt på helsekosten. MCT på apoteket.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 21:33   #11
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kan noen se om det jeg har spist idag virker ok?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Fettet man spiser er med på å forbrenne fettet i kroppen (og masse vann skyller det ut. ) Og da går man ned i vekt Så jeg regner med at jeg har fått i meg det jeg trenger siden vekta har gått så jevnt og bra nedover

oki, da får jeg se om en uke om jeg har gått ned, så sånn jeg forstår det så er det bra å spise masse fett og masse vann da?

Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 21:34   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen se om det jeg har spist idag virker ok?

Opprinnelig lagt inn av Tittentei, her.

oki, da får jeg se om en uke om jeg har gått ned, så sånn jeg forstår det så er det bra å spise masse fett og masse vann da?

Jepp, og grønnsaker da Det er jo fra grønnsakene karbene skal komme

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no