Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 17-09-13, 00:07   #21076
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sjekk med noe du vet hva veier, for eksempel 10 kartonger fløte eller om du har kjøpt f.eks et lammelår der vekta står på.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 17-09-13, 11:48   #21077
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Jeg har også lurt på om jeg skal kjøpe den. Del gjerne dine erfaringer etterhvert.

Will do! Mamsen min har en og hun skryter i alle fall hemningsløst av den! Gleder meg til å få den i hus!

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :)
Gammel 17-09-13, 19:41   #21078
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvordan går det an at vi har 16 grader og nydelig vær nå?? Kl 19.39, 17. september? Det er bare 14 dager til vi skal skifte til piggdekk.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 18-09-13, 12:23   #21079
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Sjekk med noe du vet hva veier, for eksempel 10 kartonger fløte eller om du har kjøpt f.eks et lammelår der vekta står på.

Det var ett godt råd!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 18-09-13, 14:40   #21080
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvordan går det an at vi har 16 grader og nydelig vær nå?? Kl 19.39, 17. september? Det er bare 14 dager til vi skal skifte til piggdekk.

Heldiggris Nyt det mens du kan

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 18-09-13, 14:44   #21081
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Planteolje til øre rens

Skal prøve det gamle trikset med olivenolje i øret, for å rense opp. (Klør i øret, og hører forskjellig på ørene. Kan være en vokspropp der?)

Er det noen som har erfaring med slik "rens" med matolje?
Har det noe å si om jeg bruker rapsolje i stedet for olivenolje?
Har aldri prøvd dette før, har bare hørt det er et godt råd. Bruker mye Q-tips i ørene, så mulig jeg dytter voksen inn.
Please gi råd til en halvdøv uvitende...

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg

Sist redigert av annex : 18-09-13 kl 15:04.
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 18-09-13, 15:00   #21082
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Planteolje til ørerens

Skal prøve det gamle trikset med olivenolje i øret, for å rense opp. (Klør i øret).
Er det noen som har erfaring med det?
Har det noe å si om jeg bruker rapsolje i stedet for olivenolje?
Har aldri prøvd før, har bare hørt det er et godt råd.

Mamma brukte bare vanlig, varm matolje i øra mine da jeg var liten og fikk øreverk, tipper det var raps- eller solsikkeolje. Så tror det burde gå bra

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer.
Gammel 18-09-13, 15:09   #21083
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg
Smile

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Bare å bruke babyshampoo, det har jeg brukt på min hund

Takk til langaard, har nå en nyvasket, silkemyk hund
Både jeg og gangen min ble vasket samtidig, tror han klarte å riste av seg 2 liter vann i gangen...

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg

Sist redigert av annex : 18-09-13 kl 15:29.
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 18-09-13, 15:43   #21084
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvordan går det an at vi har 16 grader og nydelig vær nå?? Kl 19.39, 17. september? Det er bare 14 dager til vi skal skifte til piggdekk.

14 dager? Hvor er det lov til å kjøre med piggdekk 1. oktober? Det er 1. november som er piggdekkdatoen.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 18-09-13, 15:50   #21085
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

14 dager? Hvor er det lov til å kjøre med piggdekk 1. oktober? Det er 1. november som er piggdekkdatoen.

Andre datoer i Nord-Norge? Ser ut til at det er 15. Oktober der.. Fortsatt ikke 14 dager til men..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 18-09-13, 16:15   #21086
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Andre datoer i Nord-Norge? Ser ut til at det er 15. Oktober der.. Fortsatt ikke 14 dager til men..

Det er vel 15. oktober i de nordligste fylkene ja, men som du sier - det er fremdeles rundt 4 uker til.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 18-09-13, 17:45   #21087
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det er vel 15. oktober i de nordligste fylkene ja, men som du sier - det er fremdeles rundt 4 uker til.

15. er senest, gjerne før. Men spiller ingen rolle for akkurat NUH er det 17 grader ute! Håper det varer over helga. 1. mai bør vi jo ha skiftet til sommerdekk, men det er ikke uvanlig å ha dem på til den 15.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 18-09-13, 18:18   #21088
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Planteolje til øre rens

Skal prøve det gamle trikset med olivenolje i øret, for å rense opp. (Klør i øret, og hører forskjellig på ørene. Kan være en vokspropp der?)

Er det noen som har erfaring med slik "rens" med matolje?
Har det noe å si om jeg bruker rapsolje i stedet for olivenolje?
Har aldri prøvd dette før, har bare hørt det er et godt råd. Bruker mye Q-tips i ørene, så mulig jeg dytter voksen inn.
Please gi råd til en halvdøv uvitende...

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.

Mamma brukte bare vanlig, varm matolje i øra mine da jeg var liten og fikk øreverk, tipper det var raps- eller solsikkeolje. Så tror det burde gå bra

Vi bruker vanlig rapsolje eller det vi har for hånden. Har også brukt babyolje feks.
Trenger ikke varmes, romtemperatur holder fint.
Kjøpte en slik øreballong på apoteket og fikk has på propper i ørene på Prinsen ved å bruke olje 2-3 ganger i uken og så bruke ballongen når han badet neste dag.



Får du ikke orden på det, snakk med fastlegen, så får du nok hjelp til å fikse det om det er vokspropper som er problemet eller noe annet!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 18-09-13, 18:31   #21089
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Takk til langaard, har nå en nyvasket, silkemyk hund
Både jeg og gangen min ble vasket samtidig, tror han klarte å riste av seg 2 liter vann i gangen...

Det har en tendens til å bli litt vått, ja

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-09-13, 00:58   #21090
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Sjekk med noe du vet hva veier, for eksempel 10 kartonger fløte eller om du har kjøpt f.eks et lammelår der vekta står på.

Jeg bryr meg ikke om hvem av dem som veier riktig, deter ikke nøye på mange titalls kilo enda. Jeg lurer på hva jeg gjør med differansen uten å jukse på vektskalaen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-09-13, 08:11   #21091
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man spise "for mye fett", og hva gjør det i såfall med kroppen?

Bortsett fra fettdiarè da. Som sikkert ikke er "farlig", men ubehagelig?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 19-09-13, 17:15   #21092
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg bryr meg ikke om hvem av dem som veier riktig, deter ikke nøye på mange titalls kilo enda. Jeg lurer på hva jeg gjør med differansen uten å jukse på vektskalaen.

Kan du ikke bare ha den samme tickeren, og legge til 2 kg på resultatet på nye vekta? Tickeren vil jo være riktig som den var etter gamle vekta da.

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 20-09-13, 14:17   #21093
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg bryr meg ikke om hvem av dem som veier riktig, deter ikke nøye på mange titalls kilo enda. Jeg lurer på hva jeg gjør med differansen uten å jukse på vektskalaen.

Trekk fra/legg til differansen på den opprinnelige startvekta.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 20-09-13, 14:30   #21094
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Umm ... Det er mulig det er noe jeg innbiller meg, men det er et ord jeg tror jeg bare ikke klarer å huske hva er, noe fullstendig ordinært! Altså en kjøtt- og rotfruktsuppe, omtrent som betasuppe/lapskaus/sodd-aktig ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-09-13, 14:34   #21095
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Umm ... Det er mulig det er noe jeg innbiller meg, men det er et ord jeg tror jeg bare ikke klarer å huske hva er, noe fullstendig ordinært! Altså en kjøtt- og rotfruktsuppe, omtrent som betasuppe/lapskaus/sodd-aktig ...

Her kaller vi det for "brennsnut".

Lapskaus er mer gryteaktig med en jevnet saus, og ikke suppe slik jeg er vant til det.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 20-09-13, 14:35   #21096
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Umm ... Det er mulig det er noe jeg innbiller meg, men det er et ord jeg tror jeg bare ikke klarer å huske hva er, noe fullstendig ordinært! Altså en kjøtt- og rotfruktsuppe, omtrent som betasuppe/lapskaus/sodd-aktig ...

Skudd i mørket - ragu? (Jeg har aldri omtalt noesomhelst som en ragu, men ordboksdefinisjonen virker noenlunde riktig )

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 20-09-13, 14:39   #21097
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hehe, nei, et helnorsk vanlig bokmålsord som slutter på -suppe. Som sagt, mulig jeg bare roter, og trooor at dette er et ord jeg ikke kommer på. Lapskaus føltes plutselig bare ikke dekkende nok.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 20-09-13, 16:01   #21098
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Etter en natt med hodet i doen og en dag i sofaen er magen fortsatt ganske urolig... noen tips til hva jeg kan/burde spise/drikke/gjøre for å roe den? Kosten går for øyeblikket i sånne små salte kjeks (i gul forpakning), knekkebrød og vann, pluss litt yoghurt i går kveld. Tok også en Pamol i natt rett før jeg la meg (i ett-tida) da jeg hadde veldig vondt i hodet og var veldig svimmel - dette var rett etter at jeg hadde spist yoghurten og en del knekkebrød.

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥
Gammel 20-09-13, 16:29   #21099
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Umm ... Det er mulig det er noe jeg innbiller meg, men det er et ord jeg tror jeg bare ikke klarer å huske hva er, noe fullstendig ordinært! Altså en kjøtt- og rotfruktsuppe, omtrent som betasuppe/lapskaus/sodd-aktig ...

Ferskt kjøtt og suppe?

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg

Sist redigert av annex : 20-09-13 kl 16:46.
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 20-09-13, 16:51   #21100
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Ferskt kjøtt og suppe?

Nei, så enkelt var der nok ikke. Sorry, det er fullt mulig det bare er jeg som innbiller meg ting ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 5 (0 medlemmer 5 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no