Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Utslitt

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-02-09, 21:17   #1
Donna
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Innlegg: 48
Donna er på en erverdig vei

Utslitt

Må bare skrive noen ord om hvordan eg har det. Litt usikker på hva eg forventer ut av det. Kanskje noen har opplev det samme og vet hva som skjer med kroppen min? For det første så er hukommelsen min på vei til et minimum. Husker så forferdelig dårlig at det er rett og slett skremmende. Men det var ikke det eg skulle skrive om. Eg føler meg helt utslitt. Tror det begynte før eg begynte på lavkarbo/ketolyse i oktober. Men er ikke sikker. Til å begynne med så spiste eg ikke på alle disse tilskuddene som man skal på ketolyse men det gjør eg nå. Glemmer litt innimellom riktignok. Men får nå i meg en del. Har nå vært til legen og tatt masse blodprøver for å finne ut hvorfor eg er helt utmattet. Eg valgte å ikke nevne ketolyse for legen av den grunn at eg gikk ut ifra at han kom til å være negativ(uten at eg har noe grunn til det) og at eg ikke orker noen diskusjon rundt det. Mulig det var dumt av meg? Men er det mulig at det er manglende karbohydrater som gjør at eg kjører meg selv helt i en grøft her? Det blir bare verre og verre. Full jobb og 2 barn og hus krever litt og nå klarer eg meg snart ikke gjennom hverdagen. Noen som vet noe?

__________________



Donna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 21:53   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Utslitt

Du kan jo forsøke å trappe opp littegranne noen dager og se hvordan det påvirker formen?

Har du vært til legen nå? Hvis ikke vil jeg anbefale deg å ta en tur til legen og få tatt noen blodprøver. Når jeg hadde underskudd på D-vitamin (og kalsium, men jeg tror det var D-vitaminet som var nøkkelen), så var jeg helt utmattet ...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no