Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Ultimate diet secrets?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-05-09, 03:12   #1
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Ultimate diet secrets?

Heisann for oss som liker å trene å se bra ut, kom over dette her. Noen som har kjøpt bøker av fyren? hadde vært interesant å sett. Er en fyr som støtter mettet fett og protein og lav karbo

http://www.ultimatedietsecrets.com

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 08:53   #2
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: ultimate diet secrets ?

Jeg skjønte ikke helt hva han hadde imot atkins (bare skumleste gjennom), men Net Carb Scam'en tror jeg definitivt på.
Skal lese mer i kveld, tenker jeg

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 11:39   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: ultimate diet secrets ?

Dette er vel noe oppgulp fra boka som ble lasert i 2002. Hvilket Atkins Medical motbeviste på alle punkter. Men fyren har utvilsomt noen gode punkter. Synd det drunker i uthenging/kritikk av andre. Han tar jo for seg de fleste dietter - untatt sin egen.... Han ser seg selv so en profet.. Tror ikke han ble/er noen rik mann. Litt for mange Atkins kosthldet har funket utmerket for.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
RealAge - You on a diet Medea Andre dietter 0 09-10-08 14:50
core secrets FantasiJenta Trening 2 17-10-05 18:11
The Atkins Diet på DVD Iset Atkins kosthold 0 05-05-04 22:23
The toddlers Diet Nille Livets lyse side 2 30-03-04 21:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no