Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Derfor klarer jeg å fortsette-tråd

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-04-10, 01:00   #1
slankogsmekkersnart
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 47
slankogsmekkersnart er på en erverdig vei

Derfor klarer jeg å fortsette-tråd

Har jo prøvd ut det meste av slanke kurer liksom,vet dette ikke er en slanke kur men nå er det sånn at det er min største motivasjon

Jeg tør ikke sprekke eller slutte fordi jeg tenker klarer jeg ikke dette klare jeg ingenting

-Jeg er ikke sulten
-jeg kan gå på middag hos folk og spise nesten det samme som de andre
-det er noe som heter cavalier yummi
-dette har positive helse effekter i tillegg til vekt reduksjon
- minsker mine sjanser til å få diabetes, noe som ligger i slekten
jeg kan gå på burger king og ete bare jeg kutter ut brødet og pommes fritesen
- det er så mange snille mennesker her på lav karbo, kanskje man blir ett godt menneske av denne maten

slankogsmekkersnart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og grønt Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 02:03   #2
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Derfor klarer jeg å fortsette-tråd

Ja, ikke sant! LCHF er deilig!

Dette klarer du, bare fortsett med å spise sunt!

Opprinnelig lagt inn av slankogsmekkersnart, her.

jeg kan gå på burger king og ete bare jeg kutter ut brødet og pommes fritesen

Hehe, jeg var på McD for to uker siden og bestilte hamburgere uten brød. Han ble stående og måpe litt og så sa han "Uten brød?!?".

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 18:52   #3
Estrella
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 200
Estrella er på en erverdig vei

Sv: Derfor klarer jeg å fortsette-tråd

Jeg trodde man skulle passe oss litt for hamburgere (selv om de er uten brød) på McDonalds/Burger King, er det bare noe jeg har innbillt meg?

Hvis det faktisk ikke er nødvendig, da er det jo ikke vanskelig å finne mat ute, når alle andre vil på McDonalds Å bestille ting uten brød har jeg gjort mange ganger, de bak kassen har jo lurt (ikke nødvendigvis på McDonalds, der har de glutenfrie brød) på hvorfor jeg kun skal ha f.eks selve pølsa (ja, jeg snakker om det forrige livet mitt, hvor jeg spiste både grillpølse og glutenfrie brød) i papir

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 20:18   #4
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Derfor klarer jeg å fortsette-tråd

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg trodde man skulle passe oss litt for hamburgere (selv om de er uten brød) på McDonalds/Burger King, er det bare noe jeg har innbillt meg?

Hvis det faktisk ikke er nødvendig, da er det jo ikke vanskelig å finne mat ute, når alle andre vil på McDonalds Å bestille ting uten brød har jeg gjort mange ganger, de bak kassen har jo lurt (ikke nødvendigvis på McDonalds, der har de glutenfrie brød) på hvorfor jeg kun skal ha f.eks selve pølsa (ja, jeg snakker om det forrige livet mitt, hvor jeg spiste både grillpølse og glutenfrie brød) i papir

Har aldri sjekket, men regner med at MacDonalds bruker stivelse i kjøttet... Så MacDonalds maten er ikke ypperlig for oss på ketogen kost, men det er bedre enn alternativene. Det er ikke så mange restauranter som har åpent når man kommer fra byen klokka to om natta.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 22:41   #5
slankogsmekkersnart
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 47
slankogsmekkersnart er på en erverdig vei

Sv: Derfor klarer jeg å fortsette-tråd

Kan godt hende det er karber i burgerne både på mc og burger king, men er såpass sjelden jeg er der så jeg tviler på at det ødelegger så mye for meg. Je kan ikke være kjempe streng med meg selv for da mister jeg motivasjonen og gir opp, Hender jeg unner meg 70% sjokolade og vin. Det er jo hverdagene som teller

slankogsmekkersnart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og grønt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett Ziggy Optimal Ernæring 139 16-11-13 11:33
Derfor finnes sukker SunnhetMedSirrup Generell diskusjon 11 03-09-10 13:06
Derfor bør du ikke hurtigslankes Sungrazer Artikler 2 16-05-10 11:45
12. januarfolk! Skal vi fortsette på ny tråd her? Pocahontas Ketolysekuren 164 11-05-09 13:56
Derfor.... elian Lavkarbo generelt 3 03-02-05 09:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no