Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Brukt crosstrainer/ellipsetrener til salgs - 1500,-

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-12-08, 03:49   #1
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Brukt crosstrainer/ellipsetrener til salgs - 1500,-

Etter endel prøving har jeg funnet ut at yoga, svømming og styrketrening passer meg best, så jeg har en nesten ubrukt Crosstrainer/Ellipsetrener kjøpt på Sportmaster for et år siden. Den kostet ca 3500 (det var et godt tilbud) og ligner litt på denne. Den er i topp stand og morsom trening for den som har plass til den.

Den er 165 cm høy, 130 cm lang og 65 cm bred. Den er tung og står støtt som et fjell.

Synes den er verdt 2000, men siden jeg ikke finner manualen (som man sikkert kan få en kopi av på Sportmaster eller prøve seg fram, det er ikke rocket science dette ), selger jeg den for kr 1500.

Kan hentes rett syd for Drammen i romjula, hvis du vil friskt i gang i 2009.

Større bilde her

(Håper ikke jeg bryter forumregler her? Hvis så, beklager! Gi meg beskjed og jeg sletter med det samme. Men jeg tenkte at noen her kunne ha glede av dette apparatet mer enn meg. Den selges til lavkarbopris.)

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.

Sist redigert av Stupedama : 17-12-08 kl 04:00.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 13:54   #2
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: Brukt crosstrainer/ellipsetrener til salgs - 1500,-

Solgt til den deilige Distrea!

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 14:15   #3
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Brukt crosstrainer/ellipsetrener til salgs - 1500,-

Ååååå...Jeg ville jo ha,men så ikke denne før nå

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 16:33   #4
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Brukt crosstrainer/ellipsetrener til salgs - 1500,-

Opprinnelig lagt inn av Stupedama, her.

Solgt til den deilige Distrea!

hahaha, gleder meg til latte. Mer enn trimmen

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 19:28   #5
Stupedama
Seniormedlem
 
Stupedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 677
Stupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt liktStupedama er veldig godt likt

Sv: Brukt crosstrainer/ellipsetrener til salgs - 1500,-

Jeg og! Du får en kaffelatte for 1500, og så slenger jeg med en crosstrainer på kjøpet
Neste gang jeg skal selge en crosstrainer, skal jeg huske på deg, Magdalena. Eller hvis det ikke passer for Distrea, kan hun tenke på deg. Ta den crosstrainer og la den vandre, fra den ene til den andre

__________________
***
Sunn og frisk, sterk og pen, mett og glad
- rik, slank og forelska Stupedame! La oss si hun veier omtrent 60 kilo. Mer i bloggen, under mål og vekt.
Stupedama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindbergish Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Crosstrainer/ellipsemaskin? beapia79 Trening 13 11-12-08 07:48
Fra a til b - hvor lang tid har du brukt? Bigmamma Spørsmål og svar 17 21-03-07 14:05
Bil til salgs, lite brukt av eldre mann Albertine Livets lyse side 6 16-04-05 18:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no