Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Qlio's eksperiment!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-12-11, 14:38   #1
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Qlio's eksperiment!

Jeg har opplevd masse flott med lavkarbokosthold, og jeg tester ut kroppen for å se om det er tilfeldigheter som folk sier. Referansenivået mitt har endret seg noe, dette er mitt lille eksperiment:

Etter mange måneder med ganske så restriktiv LCHF har referansenivået mitt endret seg fra å ha noen helsemessig gode dager til at dette ser ut til å ha blitt det som nå setter standarden. Er dette tilfeldig?

Onsdag kastet jeg meg over jobbens fløtekarameller trukket med sjokolade. Jeg har ikke smakt disse siden før ferien. Jeg er glad i søtt, og selvsagt smakte disse helt utmerket. Når jeg kom hjem fra jobb var jeg sliten, la meg på sofaen. På kvelden tar jeg noen "Mammas sjokoladeboller" og legger meg.

Torsdag fortsetter jeg med karameller og godis, jeg får nå noe som ligner migreneanfall på ettermiddagen og blir nesten gal og hiver i meg smertestillende og legger meg tidlig.

Fredag er som torsdag, men nå starter hodepinen enda tidligere. Jeg drar på julebord på kvelden, nyter deilig gourmetmat med nydelig vin, men hodepinen ødelegger egentlig litt av kvelden.

I dag har merker jeg at nakken igjen er stivere, korsryggen må "gå seg til" før frokost. Jeg avslutter eksperimentet for denne gang og har selvsagt ikke dyttet i meg noe ufint i dag. Jeg gidder ikke betale den prisen for tenk!

Frokosten var et par stekte egg med bacon og litt ost. Vann, te og kaffe er det som inntas flytende. Godisen i kveld blir baconsvor. Jeg gleder meg til å få tilbake mitt nye referanseområde som er fri fra vondter og litt bøtter med energi på ettermiddagene!

Har du også gjort slike ting for å se om dine opplevelser er sanne?

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Prøver et lite eksperiment ... Fofa Ketolysekuren 34 26-10-10 19:58
Spent på brød-eksperiment raskall Bakst 11 25-10-10 15:46
Sjokoladekuler, eksperiment. aliasdictus Kake/dessert og snacks 0 13-03-10 20:25
Eksperiment - må deles! Dansefeber Oppskrifter 4 02-02-10 17:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no