Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

B12

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-02-07, 23:02   #1
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

B12

Jeg har fått beskjed av legen min om att jeg har for lite av b12 og folsyer. Har til nå vært å tatt 2 b12 sprøyter, (en i sist uke og en denne uka) og skal ha enda en neste uke, hurtigvirkende b12. Så skal jeg begynne med depo. som er hver 3 måned. Det jeg lurer på er da hvor kjappt kan man kjenne virkningen va b12 sprøyter? For jeg har ikke merka noen ting av økt energi eller noe...

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 23:34   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: B12

Nå er det mange år siden jeg fikk slike sprøyter, men jeg mener det gikk et par-tre uker før jeg merket noen forskjell. Virkningen begynner sikkert med en gang, men siden det går så sakte går det plutselig opp for deg at du HAR mye mer energi enn du hadde...... Jeg fikk ikke noe energi boost, plutselig var det bare der.

Det er noen år siden, - og nå om dagen får jeg beskjed om å IKKE ta folsyre eller B-vitaminer. Kroppen min har visst eeeeendelig fatta at den skal fikse det sjøl

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 10:46   #3
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: B12

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Nå er det mange år siden jeg fikk slike sprøyter, men jeg mener det gikk et par-tre uker før jeg merket noen forskjell. Virkningen begynner sikkert med en gang, men siden det går så sakte går det plutselig opp for deg at du HAR mye mer energi enn du hadde...... Jeg fikk ikke noe energi boost, plutselig var det bare der.

Det er noen år siden, - og nå om dagen får jeg beskjed om å IKKE ta folsyre eller B-vitaminer. Kroppen min har visst eeeeendelig fatta at den skal fikse det sjøl

Okai, får håpe det kommer snart, er slitsomt å være sliten hele tida...
Kusinene mine må og gå å ta b12 sprøyter, derfor jeg fikk ideen om å be legen teste om jeg å mangla, å det gjorde jeg definitivt.. så da var det rett på sprøyter å folsyretabletter.

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Serotonin = bedre humør Marianne Fysisk og mental helse 13 28-02-10 18:21
b12 og folsyre kate Kosttilskudd 5 31-05-06 18:10
B-vitaminer mot depresjoner mofe Kosttilskudd 15 23-03-05 00:11
B12 Kristian Barns kosthold 1 07-05-04 10:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no