Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Baconcrisp

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-06, 17:17   #1
NoKar
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Innlegg: 1
NoKar er på en erverdig vei

Baconcrisp

Hei alle sammen!

Jeg er en ny bruker av dette forumet. Virker veldig spennende dette med lav karbo dietter! Kan noen svare på om baconcrisp virkelig inneholder 0 karbohydrater? Da jeg sjekket en pose baconcrisp på Joker, sto det på varedeklerasjonen at den inneholdt over 60% karbohydrater! Dette var et produkt fra First Price.

Hilsen NoKar

NoKar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-06, 17:40   #2
auroraborealis
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 54
Innlegg: 87
auroraborealis er ny på veien

Sv: Baconcrisp

Du har nok ikke sjekket baconcrisp, men det som de kaller "snacks med baconsmak" eller noe sånn. Det er vel laget av en eller annen type mel.
Ren baconcrisp er jo laget av svinesvor, så den er fri for karbo.

__________________
auroraborealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-06, 18:00   #3
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Baconcrisp

jepp! Helt sant! Men ikke juksecrisp nei!!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 19-01-06, 18:24   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Baconcrisp

Opprinnelig lagt inn av NoKar

Hei alle sammen!

Jeg er en ny bruker av dette forumet. Virker veldig spennende dette med lav karbo dietter! Kan noen svare på om baconcrisp virkelig inneholder 0 karbohydrater? Da jeg sjekket en pose baconcrisp på Joker, sto det på varedeklerasjonen at den inneholdt over 60% karbohydrater! Dette var et produkt fra First Price.

Hilsen NoKar

Baconcrispet du har sett er laget av maismel ja.

Ingen baconcrisp/gull/svor UANSETT type har 0 karber. Men når det har mindre enn 1 karb pr 100 gram behøver de ikke oppgi at det inneholder karber. Produsentene vet veldig lite "vanskelig å beregne" sier de. Maaruds bacongull og gammeldags baconsvor er "trygt" å spise. Det samme er Kims. Ligg unna de andre.

Normalt er det fra 0.5 til 1.5 karber pr. 100 gram (pga krydderet og tilberedningen).

Vær obs på at de fleste typer er forholdsvis salte - salt binder vann ....... Ikke lurt de siste dagene før veiedag !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Baconcrisp Tor Kake/dessert og snacks 23 04-06-09 00:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no