Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-06-11, 12:52   #1276
Linda69
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Jæren
Innlegg: 30
Linda69 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Noen som vet hvordan en starter en ny tråd???

__________________



Linda69 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 12:53   #1277
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Må kanskje prøve på det da, men hvor mye vann må jeg bytte ut med vodka da? Har du peiling?=)

hm....ja, si det? har aldri prøvd! men at man har 2-3 dl på en liter?!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 13:01   #1278
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

hm....ja, si det? har aldri prøvd! men at man har 2-3 dl på en liter?!

Tror jeg må lage de en dag eller 2 i forvegen så det ikke er krise om jeg bommer=) Gleder meg jeg! Kjøpt inn shotteglass allerede

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 13:11   #1279
Edlih
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 50
Edlih er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Heihei!

Hiver meg på her jeg. Starta riktignok ikke 1. juni, men derimot 20. juni. Gått på ketolyse tidligere. Gikk den gang ned 12 kg på 8 uker- woop woop Etter det levde jeg lavkarbo lenge og fortsatte vektnedgangen med ytterlige 3 kg. Strevde veldig med å balansere karber mot vekta mi, gikk ned og ble for tynn så da jeg økte karbene litt til falt jeg helt ut av det. Det ble for vanskelig og jeg startet med vanlig høykarbo. Gradvis, over ett år er vekta tilbake- samme med magesmertene. Så nå har jeg innsett at jeg ikke tåler høykarbomat.
Etter 2 dager på ketolyse er jeg allerede godt inne i ketose og har mistet 2 kg vann.

__________________



Kjørt hardt, kjør stil. Spis lavkarbo med ett smil
Edlih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 13:11   #1280
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Tror jeg må lage de en dag eller 2 i forvegen så det ikke er krise om jeg bommer=) Gleder meg jeg! Kjøpt inn shotteglass allerede

Ågud, vær nå bare forsiktig Tåler nada alkohol i ketose. Husker første gangen... nei vent, det gjør jeg jo ikke...

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 13:25   #1281
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Ågud, vær nå bare forsiktig Tåler nada alkohol i ketose. Husker første gangen... nei vent, det gjør jeg jo ikke...

Hahahaha Ska prøve å være forsiktig Jeg har drukket på ketose tidligere, forrige runda.. Da gikk det ca greit.. eller... jeg gikk på en dør (det glasset var bare altfor reint liksom!!!), men ellers ok største omveltningen for meg er å ikke drikke øl, elsker jo øl.. så nå må det bli vin.. jaja, det går nok det og

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 13:30   #1282
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Hahahaha Ska prøve å være forsiktig Jeg har drukket på ketose tidligere, forrige runda.. Da gikk det ca greit.. eller... jeg gikk på en dør (det glasset var bare altfor reint liksom!!!), men ellers ok største omveltningen for meg er å ikke drikke øl, elsker jo øl.. så nå må det bli vin.. jaja, det går nok det og

Har du sett vin-innlegget mitt? Er en samling av rød- og hvitviner som er greie for oss i ketosens verden.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 13:35   #1283
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Jeg tror jeg skal lage lapper til lunsj. Blir sen middag i dag siden mams og bror kommer halv ni. Da blir det biffsalat.

Halverer oppskriften på lappene, men gjør ytterligere en endring;
2 egg
1 dl fløte
1/2 ss fiberhusk
1/2 ts salt
1 ss seterrømme
1/2 ts bakepulver

Er skeptisk til den fiberhusken, altså... Men prøver!
Må vel dykke i fryser'n for å finne bacon

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 15:15   #1284
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Linda69, her.

Noen som vet hvordan en starter en ny tråd???

Du går inn på den delen av forumet du ønsker å skrive tråden i. Så trykker du på den knappen det står (fanfare..) ny tråd på.

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 15:39   #1285
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Maria B : Å motstå kake to dager samme uke er supervanskelig, så vil absolutt anbefale deg å bake med noe. Har sett den lavkarbo gulrotkaka et sted her inne jeg også, og den så bare supergod ut - den skal jeg prøve neste gang det kommer en slik anledning

RikkemOr: Forsiktig med de shotsa - Jeg blir faktisk helt borte vekk av ett par glass vin nå når jeg er i ketose - såpass at jeg hels holder meg unna for det blir ubehagelig. Og så føler jeg at jeg mister hemningene når det gjelder å dytte nedpå av alt mulig annet tull også.... Bare en vennlig advarsel

Pruttilutt: Du er skikkelig husmor nå hører jeg Kos deg kjempe super masse i kveld med familien. Tenker det blir deilig

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 15:44   #1286
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Pruttilutt: Du er skikkelig husmor nå hører jeg Kos deg kjempe super masse i kveld med familien. Tenker det blir deilig

Er generelt glad i å sulle i hjemmet, bare så ekstra deilig nå som jeg er sykemeldt at jeg får gjort det fra morgenen av. Ting jeg aldri tenker på (som å skrubbe dusjen) blir gjort
Lappene ble faktisk bedre i dag! Måtte faktisk skylle ut 2-3 auser i vasken fordi det var masse mer enn nok lappiser Mer flytende og på middels varme ble de perfekte

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 15:56   #1287
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Ja, jeg synes også det er koselig - og ekstra koselig når en venter besøk og kan glede seg til det samtidig

Mmmmm lapper - blir nok til kvelds i dag føler jeg på meg - sønnen min er også kjempeglad i de lappene

I dag satte jeg opp ekstra lang ferie på jobb -håper å få til 6 uker Siden jeg hadde så mye tilovers fra i fjor, har jeg ingen dårlig samvittighet for det! Bestilte også en tur uke til Hellas for meg og "guttungen", ren avslapping. -Nå skal jeg ta bedre vare på meg selv, altså, på alle måter

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 16:00   #1288
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godt å høre, Bente1. Alle fortjener tid til å ta vare på seg selv, spesielt etter en tøff tid. Også Hellas... sjaluuuu! ta mæ me!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 16:02   #1289
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Godt å høre, Bente1. Alle fortjener tid til å ta vare på seg selv, spesielt etter en tøff tid. Også Hellas... sjaluuuu! ta mæ me!

Jaaaaa, ville så gjerne hatt deg med, Pruttilutt, vi hadde nok fått en "fet" tur

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 16:10   #1290
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei og velkommen til alle dere nye! Denne tråden begynner å bli stor
Bare bra det da!

RikkemOr: Du har vært superflink som har klart å leve to uker borte fra hjemmet, uten å gå opp! Og i tillegg har du mistet cm rundt om kring! Siden du har løpt så mye rundt kan det hende at du har fått litt mere muskler også vettu

Håper du får lang ferie Bente1! Høres ut som om du trenger det

Jeg skeia ut med en nektarin i går, oppdaget på matvaretabellen at den kun har 6,9 karber pr 100g, jordbær er jo oppe i 6,6 så det er ikke store forskjellen... Det smakte veeeeldig godt! Datteren min fikk moreller da, min absolutte favoritt om sommeren. Men jeg klarte å la være, spiste ikke en eneste en!

Jeg har forresten laget denne lavkarbo-gulrotkaka. Den er utrolig god!!! Lykke til bare husk å avkjøle kaken på rist, ikke i formen som det står..min ble rå nederst, så jeg måtte skrape av endel kake...
Skal i 60-årslag til en tante i sommer, da skal jeg ta med snickerskaka, har sikla etter en anledning for å lage den

Nå skal jeg straks løpe Sognsvann rundt Medsols, med chip så jeg kan måle fremgang senere i sommer Er skikkelig slækk i dag, så jeg gruer meg litt...men jeg tar det med ro da.

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 16:51   #1291
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Foksy: Jeg prøvde den snickers kaka til bursdagen til sønnen min, og ingen av oss likte den noe særlig. Heldigvis hadde jeg lagd vanlig gulrotkake til han i tillegg, så han fikk i alle fall kakekos til bursdagen. Men det kan jo hende du liker den selv om vi ikke gjorde det
Super du er med den løpingen altså - hvis du er litt slakk i dag, så vises det ekstra stor forbedring senere i sommer, så ikke det dummeste det kanskje

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 17:34   #1292
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Har du sett vin-innlegget mitt? Er en samling av rød- og hvitviner som er greie for oss i ketosens verden.

Ja, jeg så det=) Har du noen favoritt blandt viner eller? Jeg har drukket litt vin, men aldri funnet en som jeg har kjempelyst på igjen liksom... Drikker helst rød da, ikke så glad i hvit.. Rosè kunne jo gjort seg nå i sommer.. Kanskje det er no lavkarb å finne der?=)

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

RikkemOr: Forsiktig med de shotsa - Jeg blir faktisk helt borte vekk av ett par glass vin nå når jeg er i ketose - såpass at jeg hels holder meg unna for det blir ubehagelig. Og så føler jeg at jeg mister hemningene når det gjelder å dytte nedpå av alt mulig annet tull også.... Bare en vennlig advarsel

Jeg skal passe litt på Har bare så lyst å lage de som en gøy overraskelse til bursdagen hennes=)

Nå har jeg vært på kafe og på shopping med ei venninne, er koselig å være litt sosial igjen etter 2 uker vekk altså=) Pleier egentlig ikke orke det rett etter natt-tur, men er overraskende pigg idag Sola varma godt på kroppen når vi satt ute å drakk kaffe også, I love it!=) Men nå har grå-skyen kommet og det lyna istad Jeg liker ikke tordenvær, tror det kommer å tar meg jeg vøttø

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 17:40   #1293
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Dark syrah på kartong er fantastisk god. Har likt den bestandig (hilsen hu som ikke liker vin noe særlig...), og er et klart førstevalg. Tross noen karber. Er ikke ofte, men da slår jeg på stortromma. Smaker litt rundt, nærmest som smør. Fantastisk til sterkt krydret mat.

Concha y Toro er også en god rødvin. Litt...syrlig, men jeg liker det også.

Hvitvin har jeg kun som blandevann når jeg drikker Cassandra (solbærvin). Ellers liker jeg det ikke.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 17:52   #1294
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Dark syrah på kartong er fantastisk god. Har likt den bestandig (hilsen hu som ikke liker vin noe særlig...), og er et klart førstevalg. Tross noen karber. Er ikke ofte, men da slår jeg på stortromma. Smaker litt rundt, nærmest som smør. Fantastisk til sterkt krydret mat.

Concha y Toro er også en god rødvin. Litt...syrlig, men jeg liker det også.

Hvitvin har jeg kun som blandevann når jeg drikker Cassandra (solbærvin). Ellers liker jeg det ikke.

Cassandra vet jeg jeg har stjålet litt av mamma i mine yngre dager og den er jeg ikke fan av.. Men den Dark syrah høres veldig god ut! Får ta meg en tur på polet en dag jeg da

Jeg har nettshoppa idag og jeg og må bare vise dere.. Jeg har kjøpt denne kalkulatoren... Altså, skjønner ikke hvordan jeg skal klare å forstå den engang.. Og når jeg ser den slår det meg hvor avansert matte jeg faktisk kommer til å ha på skolen til høsten! Har kjøpt meg formelbok til matta også og bestillt selve matteboka( den hadde de ikke inne), for tror det kan være lurt å kikke litt på det i forkant.. Tross alt noen år siden jeg gikk på skole sist

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 18:01   #1295
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Pruttilutt? Har du 3dl ost i røra på muffinsene og så topper med ost i tillegg, eller er det bare som topping?=)

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 18:15   #1296
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Pruttilutt? Har du 3dl ost i røra på muffinsene og så topper med ost i tillegg, eller er det bare som topping?=)

Jeg synes det blir veldig ostete, så har 2 dl i røra og sparer resten til topping

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 18:21   #1297
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Jeg har nettshoppa idag og jeg og må bare vise dere.. Jeg har kjøpt denne kalkulatoren... Altså, skjønner ikke hvordan jeg skal klare å forstå den engang.. Og når jeg ser den slår det meg hvor avansert matte jeg faktisk kommer til å ha på skolen til høsten! Har kjøpt meg formelbok til matta også og bestillt selve matteboka( den hadde de ikke inne), for tror det kan være lurt å kikke litt på det i forkant.. Tross alt noen år siden jeg gikk på skole sist

Wow - den så avansert ut - langt unna det vi brukte i gode gamle dager Synes forresten du er utrolig flink som skal ta utdannelse i tillegg til å jobbe ute

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 18:35   #1298
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Jeg synes det blir veldig ostete, så har 2 dl i røra og sparer resten til topping

Oki, takk Må vel snart komme meg på kjøkkenet jeg da

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Wow - den så avansert ut - langt unna det vi brukte i gode gamle dager Synes forresten du er utrolig flink som skal ta utdannelse i tillegg til å jobbe ute

Ja, den ser jo helt pervers ut.. Men det gjør igrunn formelboka også, så de går nok godt i sammen Ja, det blir gøy å gå på skole, jeg har hatt veldig lyst til det et par år så gleder meg masse til å komme i gang

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 19:59   #1299
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Nå er muffinsene ferdige=) Gleder meg til jeg blir sulten så jeg kan smake, for de lukter hvertfall digg Men etter jeg spiste lapper til frokost og resten til lunsj, så har liksom ikke sulten kommet å tatt meg enda.. Ikke akkurat etter Torkilds anbefalinger, kosten så langt... Null grønt.. Men hadde nesten litt fett-abstinenser på jobb og blei litt lei av alt grønt, så er herlig å være hjemme å kunne trykke innpå=) Til uka skal jeg på kurs i stavanger, da blir det vel å spise ute og sannsynligvis litt drikking.. Heldigvis bare 2 dager, en natt da=)

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 22-06-11, 20:02   #1300
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hva slags fag skal du ta Rikkem0r?
Jeg går adm/ledelse, begynner på 2. året til høsten..blir ganske heavy matte på meg også da...

Kom meg rundt Sognsvann i dag på 26:10, det ble en del gange på slutten, men da vises sikkert fremgangen desto bedre ja

Nå skal jeg kose meg med kyllingvinger, stangselleri og tzatziki

Hva var det forresten med den snickerskaka som ikke ble godt? Vil jo ha med en kake som er god når jeg først skal bake noe

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no