Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Hva er din aller beste induksjonssnack?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-02-07, 23:58   #26
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Hei! Nei, nå er jeg bare veldig forvirra!!! For det er det som står i boka, det er den norske som fulgte med i pakka, og jeg reagerte på det selv, at denne skulle være nyere enn selve slankeboka. For det står vitterlig at det er en oppdatert versjon fra 2004, står til og med foran at boka er dedikert Robert Atkins, og han døde jo i 2003.
Nille, nå skjønner jeg ingenting... Er det et komplott?!?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 00:42   #27
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

..... ja, jeg tror jammen det må være et komplott....
Skjønner itt´no. Men det kan jo hende at de har oversatt Atkins for Life kokeboka nå da - den var de Fru Atkins som skrev står det i min. Og trykket den opp etter første opplag av den gamle norske ... eller noe ? Eller brukt forordet til feil bok ?

Spiller ingen rolle. Som sagt er det oppskriftene som betyr noe

Sorry at jeg rota det til - var ikke meningen .

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 15:24   #28
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Hehe.
Jeg er helt enig!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 21:29   #29
Zoë
Medlem
 
Zoë sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 53
Innlegg: 415
Zoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt avZoë har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Flere tips! Flere tips!

Lenge siden sist jeg var på induksjon, og husker ikke alt jeg spiste sist, så del gjerne flere oppskrifter!

Her er det jeg spiser som snacks:

Babybelle ost m/ 2-3 valnøtter
Beef Jerky (tørket kjøtt)
Fromasj ( heistad gele+krem)
Bacon crisp
Advantge bar

Leste ett eller annet sted her inne at man kunne blande fun light med creme fraiche - er det lov på induksjon?

Har ikke nødvendigvis lyst på noe søtt - men noe FRISKT!

__________________





Zoë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 21:31   #30
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din aller beste induksjonssnack?

Er meget glad i tørrfisk jeg da. Blir det FOR mye proteiner av den??

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva er dine beste tips for å komme ut av en avhengighet? Summer Fysisk og mental helse 19 09-07-07 13:53
Hva er din beste motivasjon? Fjonken Generell diskusjon 18 26-09-06 22:33
Hva er ditt beste råd mot treg og hard mage? Albertine Generell diskusjon 15 19-08-06 09:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no