Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Over 25 timer...

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-08-04, 01:01   #1
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Over 25 timer...

....siden noen har skrevet i 1000 tråden . Og det var meg sist ja, med mitt første innlegg i den. Iikke kan jeg få lagt inn flere heller, når det virker som alle dere andre har gått lei den

Eller......

nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 12-08-04, 08:26   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

[quote=nalana
..ikke kan jeg få lagt inn flere heller, når det virker som alle dere andre har gått lei den

Eller......[/QUOTE]
Joda, Nalana...værsågod

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 23-08-04, 22:37   #3
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

1000 tråden og svidde øyebryn

Enig. Her går det tregt. Her kommer jeg tilbake, endelig i sittende stilling og har tenkt til å bidra, men hva ser jeg? AT den siste som bidro var meg selv?!! Og så får man jo ikke lov å legge inn to etter hverandre heller.... Og jeg som hadde tenkt å fortelle om mitt nye fantastiske utseende og gode greier. Det har seg nemlig slik at jeg ennå røyker. Ja!! Fysj a meg!! Røyker fire om dagen hvis jeg er riktig uheldig. Dårlig vane og veldig dumt. Så har jeg sagt det også. Og for riktig å illustrere hvor utrolig dumt dette var så må jeg fortelle om gårsdagen. Sto på en parkeringsplass helt stressa og ringte en venninne som hadde det altfor jævlig. Skulle tenne meg en røyk og vips.. så gikk begge øyebrynene fløyten sammen med luggen. For lighteren nærmest eksploderte. Skal si det lukta svidd. Det lukter faktisk svidd ennå hver gang jeg dusjer. Ser ut til at varmt vann bringer frem lukten av svidd hår selv i timesvis etterpå.

Har du sett hvordan svidde øyebryn ser ut? Hmm....tenkte meg det. De krøller seg nemlig og blir litt saueull-aktig. Og så blir de nærmest hvite. Julenissen, er et ord som jeg plutselig kommer på....
Godt det ikke er langt igjen til jul. Trenger neppe forkledning i år.

Noen som vet hvor lang tid det tar før øyebrynshår vokser ut igjen??

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-04, 00:41   #4
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt



Herlig innlegg, røyker nemlig selv, HYJS.
Før det blir Jul igjen, ja da har de vokst ut igjen tro meg, napper og napper, men de er der etter to dager likevel.
Nei det blir nok ikke noe julenisse på deg i år heller

Synes du er flink som klarer deg med 4 om dagen

Det går kjempefort, hårene på øyenebrynene atltså.

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Gammel 24-08-04, 00:59   #5
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt



Glemte meg litt jeg, skal jo bare skrive ikke svare, sorry ok?
Har skufla unger og mann både hit å dit i dag, da mener jeg ikke skufla, men det er det som trengs for att det skal gå unna i svingene.
Gleder meg til kurset, men har vært så lenge hjemme att det vil bli rart.
Er en sånn att det må ikke ligge en smule igjen etter, jeg er ute av huset.
Hvordan fixer jeg det, er ikke over renslig, men støvsuger hele tiden.
Noen som har en av venningskur til meg.

Gleder å gruer meg, men det må da vel gå bra?
Hjemme i snart 8 år, det skal bli godt å gjøre litt annet også.
Ikke sant vel?

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Gammel 24-08-04, 09:04   #6
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

I tilfelle det er en missforståelse.

Dette er ikke 1000 tråden. Bare en tråd som ble påbegynt fordi ingen hadde skrevet i 1000 tråden på noen timer og "noen " hadde behov for å minne oss på det

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 24-08-04, 09:25   #7
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Foreslår at noen limer inn Marits innlegg på 1000 tråden jeg... så kan vi fortsette der.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-04, 09:37   #8
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Ja kanskje HP kan flytte både det og ditt innlegg til 1000 tråden. Det er jo der de hører hjemme

Ellers så kan jeg godt skrive litt i 100 tråden, så du kommer til igjen....

men...HP...vil du flytte innleggene? Værsåsnill...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no