Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Sykkelritt over mange timer og påfyll av energi

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-05-09, 21:41   #1
Sostråle
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 77
Sostråle er på en erverdig vei

Sykkelritt over mange timer og påfyll av energi

Hei

Siden jeg er ny i gamet her vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gjøre ting? Trenger derfor hjelp.
Om 14 dager skal jeg sykle Begen-Voss, ett sykkelritt på 17 mil, det vil derfor gå noen timer med, hva bør jeg spise i forkant og hva er lurt å ha som påfyll underveis?
Hadde et sykkelritt på 9 mil 16 mai og da spiste jeg egg og bacon til frokost og så hadde jeg xl-1 drikk utspedd underveis. Jeg blir bare så "seig" i munnen av den drikken, hva annet kan jeg drikke, er det nok med bare vann?
Takker for svar

__________________
Siv

For å få til en forbedring, må det skje en forandring
Sostråle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman, Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 21:26   #2
arnev
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2
arnev er på en erverdig vei

Sv: Sykkelritt over mange timer og påfyll av energi

Eg sykla Bergen-Voss idag. På førehand leste eg litt på forumet her, men fann ikkje noko særleg info om skikkeleg lange konkurransar. Difor hadde eg også same spørsmålet, men ingen svarte deg... Kan fortelje om mitt opplegg idag: Tok ein karbodag igår. Det er delte meiningar om slikt, men eg har ingen problem med karbo så lenge det berre er 1-2 dagar. Vart riktignok litt dårleg i magen, men kjente meg heilt fin utover det. Egg og bacon til frokost pluss ein shake med cocosa, honning og kakao ein halv time før start (har lest nokre tips på forumet her). Hadde tenkt å ta same blanding halvvegs, men gløymde shaken heime på skrivebordet (altså vart det kun 3 liter vatn og ingen mat på veg til Voss). Alt gjekk heilt fint, men vart litt sliten på slutten. Mogleg eg hadde vorte det uansett. Køyrde ned ein boks redbull rett før Skjervet, då eg følte eg hadde litt lite energi. Tida vart 5:11, noko eg var godt nøgd med, men kunne nok køyrd ein del fortare i ei betre pulje (det går jo ikkje fortare enn gruppa uansett). Etterpå åt eg lapskaus og gele på Voss, og sykla heim til mor og far i Ulvik (ca 45 km). Dette var berre ein observasjon, så det er umogeleg å seie om det var maks klaff med kosthaldet. Men eg køyrde gjennom løypa sist helg utan karbo på førehand, og då vart eg mykje meir sliten enn idag.


Sist redigert av arnev : 07-06-09 kl 19:57.
arnev er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som føles bra; steinalder og lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mange timer mellom tabelettene? matvraket Ketolysekuren 0 13-02-08 17:13
4 kg opp på 30 timer.. Er det mulig? 01jun07 Ketolysekuren 12 10-07-07 11:09
Over 25 timer... nalana Livets lyse side 7 24-08-04 09:37
Mat etter sykkelritt Kristian Trening 4 02-06-04 10:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no