Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Folkens, dette er PIZZA!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-05-08, 07:21   #101
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Folkens, dette er PIZZA!!!

Tror jeg skal lage denne i dag. Late dager for tiden altså og da er det godt med "junk"mat.

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 29-05-08, 20:29   #102
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Folkens, dette er PIZZA!!!

Herregud! Dette var jo virkelig pizza!!

Takk, kjære Iset!!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 15:22   #103
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Folkens, dette er PIZZA!!!

Hvor får man billig soyaprotein? Har hørt i sverige men de har bare med smak

Har ketolyse bakemix da.. men hvis jeg skal lage en pizza går jo hele boksen til 129 kroner... LITT dyrt synes jeg da. En blanding blir sikkert godt.

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 22:03   #104
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Folkens, dette er PIZZA!!!

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Hvor får man billig soyaprotein? Har hørt i sverige men de har bare med smak

Har ketolyse bakemix da.. men hvis jeg skal lage en pizza går jo hele boksen til 129 kroner... LITT dyrt synes jeg da. En blanding blir sikkert godt.

Bestilte ikke du fra USA ?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 21:45   #105
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

Å du store - dette var utrolig deilig!!! Lagde saus av hakkede tomater og hvitløk, slang på mzzarella og hjemmelagede kjøttbollder med hvitløk. Mmmmmmmmm!

Takk for oppskriften

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 21:53   #106
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Folkens, dette er PIZZA!!!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Bestilte ikke du fra USA ?

Jo..det stemmer det Hadde GLEMT at jeg hadde den posen. Har en ketolysemix også.. Da kan jeg lage pizza! Får vente litt tenker jeg... synes det er vanskelig å spise lite pizza..hehe..

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 21:56   #107
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Folkens, dette er PIZZA!!!

Men du - hele boksen ketolysemiks går ikke med til en pizza? Jeg lagde en langpanne i dag, og i den gikk det ca 2 - 2,5 dl soyaprotein - boksen er jo diger?

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 22:05   #108
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

Det er 400 gram i boksen..den koster 130 kroner. Men nå kjøpte ei venninne av meg soyaprotein naturell på helsekoste i Sverige til 140 kroner for en kilo. DET må vel være billig?

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 22:05   #109
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

149 svenske kroner.. minus 15% i kurs da.

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 22:12   #110
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

Det er jaggu 400g i boksen - måtte sjekke jeg - den er jo så stor :-)

Men det går jo bare et par dl i en svær pizza, så den holder jo lenge likevel. Jeg kjøpte en boks bakemiks og en med soyaprotein, og de er vel sånn ca halvveis nå - etter et par mnd.

Men jeg kommer nok til å sjekke i Sverige ja....

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 22:13   #111
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

er det "lov" å ta med slikt fra utlandet?
spør sikkert dumt nå, men siden det kan være noen uvitende tollere og venter

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 22:24   #112
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

Såvidt jeg vet er det lov å ta over grensa. Det er jo til salgs over disk her til lands også Da er det værre med "kosttilskudd" ...

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 22:25   #113
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

Hehe - jeg vet ikke..... Men jeg gir det et forsøk. Det er jo lov å ta med inntil tyve kilo eller noe sånt med landbruksprodukter - tror det er ment å være kjøtt og ost, men jeg tester om det gjelder soya også jeg ;-)

Er nok uansett ikke fengsel hvis jeg tar feil...

__________________


smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 11:53   #114
hansola
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 52
Innlegg: 44
hansola er på en erverdig vei

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

Må bare slenge ut litt ros ang enne oppskriften jeg også. Fulgte orginal oppskriften til Iset til punkt og prikke. Dog med ett hederlig unntak. Røren holder til To stekeplater. Da smaker det som ekte pizza og absolutt ingen smak av soyaprotein.

Til fyll brukte jeg kjøttdeig krydret med taco pulver (taco blandet selv etter oppskrift her inne) Sausen bestod av en boks hermetiske tomater, en liten boks sopp, samt en løk. Dette lot jeg koke slik at jeg fikk en tomat saus.(holdt akkurat til begge platene med pizza) Laget selvsagt rømme dressing med hvitløk som tilbehør.

Pizzan ble absolutt godkjent. Av både lavkarbere, og av de vantro. (hææ kan man spise sånt på slankekur)

__________________
hansola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldemann Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 12:40   #115
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

Sitat:

(hææ kan man spise sånt på slankekur)

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 21:26   #116
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

jeg valgte en for liten langpanne bunnen ble for tykk, er redd denne pizzaen ikke blir noe god men men,

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 21:51   #117
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

Oj ja, bunnen må være ganske tynn ellers blir den IKKE god. Men mulig du liker den fordet, smaken er jo som baken. Men om du ikke liker den så prøv å lage den tynnere neste gang. Jeg bruker den store langpannen som følger med komfyren og så lar jeg den være så tynn at det er små huller her og der, de fylles uansett igjen under stekingen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 15:51   #118
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

ja tror jeg må lage den tynnere neste gang, men den var spisbar spiste 2 biter å pang mett, hadde litt ettersmak fra bunnen etterpå, samboeren min likte den ikke, ga to biter til naboen som oxo går på lavkarbo, har ikke hørt noe fra han ennå hva han syntes om den., men måtte kaste halve pizzaen som er igjen da.

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 11:20   #119
ecli
Medlem
 
ecli sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 101
ecli er på en erverdig vei

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

Buhu... hadde lest så mye bra om denne pizzaen, så igår slo jeg til! Men det var en skikkelig skuffelse! Den smakte bare egg!
Omelett med pizzafyll er ikke akkurat det beste jeg vet (har jeg nå skjønt) så jeg endte opp med bare å spise fyllet
Brukte bakemix'en, og halverte oppskrifta siden jeg lager mat til bare én...men det ble som sagt ingen suksess.
Noen flere som har opplevd dette? Burde jeg ha brukt mere bakemix? Trenger jeg mer enn om det hadde vært soyaprot?

__________________


ecli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, nå egenkomponert Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 14:07   #120
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei
Smile

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

mitt forsøk var heller ikke så vellykket, med litt for tykk bunn, å jeg hadde en ettersmak fra soyaproteinen en stund etterpå, tok to biter selv, siden jeg var sulten som en ulv, naboen fikk to biter, resten kastet jeg

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 20:07   #121
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

Jeg skjønner ikke hva dere har gjort galt, for det er nettopp det at denne pizzabunnen IKKE smaker egg, at jeg ble så glad da jeg smakte den for første gang. Jeg liker heller ikke eggebunner, nemlig. Min smaker overhodet ikke egg, ikke antydning engang. :undrer:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 10:47   #122
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg skjønner ikke hva dere har gjort galt, for det er nettopp det at denne pizzabunnen IKKE smaker egg, at jeg ble så glad da jeg smakte den for første gang. Jeg liker heller ikke eggebunner, nemlig. Min smaker overhodet ikke egg, ikke antydning engang. :undrer:

vel jeg gikk helt etter oppskriften, men tokk litt for lite ost i bunnen tror jeg å kuttet ut en del løk siden jeg ikke tåler løk så mye, fikk ikke egge smak men litt mye ettersmak fra soya protein melet hehe, går nok bedre neste gang tenker jeg

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 12:08   #123
ecli
Medlem
 
ecli sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 101
ecli er på en erverdig vei

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg skjønner ikke hva dere har gjort galt

...det gjør ikke jeg heller!
Får kanskje bare prøve på nytt igjen?! Siden alle sammen skryter så masse av den... Kan det ha noe med at jeg kanskje stekte den litt for lenge før jeg hadde fyllet på? (Tror jo egentlig ikke at det skal ha noe å si...men det ville i så fall vært et problem som det er lett å løse )

__________________


ecli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, nå egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 22:26   #124
Sandra
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 49
Sandra er på en erverdig vei

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

Hvor får man kjøpt soyaprotein? På helsekost? andre steder?

Sandra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonispirert Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 22:36   #125
pazuza
Medlem
 
pazuza sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: halden
Innlegg: 122
pazuza er på en erverdig vei

Sv: Folkens, dette er PIZZA!

Opprinnelig lagt inn av Sandra, her.

Hvor får man kjøpt soyaprotein? På helsekost? andre steder?

jeg var på norby i sverige å kjøpte min på life der. koster 150 kr for en stor bøtte hehe

__________________








pazuza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vær mot andre slik du vel andre skal være mot deg Svar med sitat
Svar

Emneord
pizza


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dette er IKKE en sjamporeklame! Albertine Lavkarbo generelt 47 13-06-16 20:26
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
4x4 intervalltrening Begod Trening 75 03-05-10 17:53
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no