Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nytten av ketose + Atkins vs Lindberg - igjen....Altså - dette har jeg på et vis spurt om tidligere, men trenger noen til å tenke sammen med meg! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Sterk og fri!
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 57
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spørs om jeg kan hjelpe deg. Men jeg har noen spørsmål. Har prøvd å spise lindberg eller atkins vedlikehold om du vil? Går du da ned i vekt? Jeg spiser lindberg og har hittil gått ned 6 hg i uka. Jeg stortrives med kostholdet for jeg er glad i mat, og trivsel er jo viktig for motivasjonen. Om du ikke har prøvd det, ville jeg spist lindberg først og om det ikke virker gå litt mer drastisk til verks, altså ketose.
![]() Sist redigert av guro : 21-06-04 kl 09:18. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
![]() |
![]() |
#3 |
Jeg lever som en løve
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hei på deg! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 53
![]() |
Atkins vs LindbergJeg brukte å følge Lindberg, spiste bønner og linser og boksevis med cottage cheese - holdt på i måned etter måned, og gikk ikke ned et gram. Byttet til Atkins, og etter ca to måneder nådde jeg matchvekt, 7 kg under den jeg startet på. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: tidligere Lindberg, nå Atkins
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Atkins vs Lindberg | Zoë | Lavkarbo generelt | 18 | 26-05-04 09:20 |
Atkins Warns Consumers About Low-Carbohydrate Product Frenzy | HP | Nyheter / media | 0 | 18-04-04 12:06 |
Nå begynner jeg på Atkins intro igjen! | donjuanwannabe | Atkins kosthold | 11 | 03-03-04 12:33 |