Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lunsj Har du gode tips til lunsjretter på lavkarbokosthold? Gode erstatninger til den tradisjonelle matpakken? Vi er mange som svært gjerne tar i mot tips. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Thai kyllingsalatEnkel og god kyllingsalat: Salat: 1-2 hvitløksfedd 400g kylling kjøttdeig 1 ss olje ½ ss sitron saft 1 ss fiskesaus 1 krm pepper 1 bunt vårløk 1 avokado 2 hjertesalater eller 1 romano salat Skrell og finhakk hvitløk. Stek kjøttdeigen i olje i en stekepanne. Tilsett hvitløk mot slutten av steketiden Smak til med sitron saft, fiskesaus og pepper. Avkjøl. Dressing: ½ rød chili 1 ss sitronsaft 1 ss peanøtt/sesam olje Del, kjern ut og finhakk chilien Bland sammen chili, sesam olje og sitronsaft. Rens og strimle vårløken tynt Kjern ut skrell og skjær avokadoen i tynne strimler Skyll salaten Bland vårløk, avokado og salat i en bolle. Legg kjøttdeigen på toppen og chilien blandingen på toppen igjen. Evt legg ristet og grovhakket peanøtter på toppen ![]() (Dette er "original" bilde.. salaten jeg laget ble spist opp før jeg fikk tatt eget.... ![]()
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Thaimat (og andre asiatiske retter) | gryhelen | Middag | 16 | 28-02-11 18:52 |
Lun kyllingsalat | Tinkelpinkel | Middag | 0 | 21-01-10 10:29 |
Annerledes Kyllingsalat ... | Grethe B | Lunsj | 1 | 16-06-07 17:45 |