Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#126 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her
Jeg har flere ganger gått ned/opp en skostr avhengig om jeg er på diett eller ikke. ned når jeg er på slanker'n, opp igjen etterpå.
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#127 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 48
![]() |
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk herJeg ser at det stadig påpekes at de som er i ketose ikke er så opptatt av mat og ikke blir like sultne...Dette gjelder IKKE for meg! Jeg er fortsatt like sulten, og tenker fortsatt like mye på mat som før. Har holdt på i en mnd i dag. Vil det komme etterhvert??? Håper så inderlig på det.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#128 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Har du nok fett i maten? Viss du blir fort sulten igjen etter et måltid, kan det indikere på for lite fett. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#129 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk herHei Mona S. Er som deg og tenker fortsatt like mye på mat som før. Elsker mat. Elsker lavkarbomat. Elsker høykarbomat. Heldigvis kan jeg spise mat og slippe å være sulten nå som jeg spiser lavkarbo. En ting er litt annerledes enn før og det er at jeg ikke fyser på mat på samme måten som tidligere, noe som gjør det enkelt å si nei takk til høykarbomat. Det plager meg overhode ikke å se andre spise godteri og hvetebakst, noe som ville vært et mareritt på høykarbokosthold. Må bare sørge for å ikke være sulten når fristelsene står i kø |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur
![]() |
![]() |
#130 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk herJeg synes "mathungeren" har blitt redusert - men det tok nok 4-5 måneder før jeg virkelig begynte å merke det.....så hold ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: vestfold
![]() |
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk herHei dere |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#132 |
Medlem
Medlem siden: May 2009
Hvor: Tromsø
![]() |
Drikker dere nok vann? Mørk lilla farge på sticks kan indikere for lite veske. Viktig med iallefall 2, gjerne 3 l vann om dagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Stavanger område - men er fra Kr.Sand
![]() |
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk herJeg er også ny - men har gått ned 4 kg. på 5 dager, men fra i går til i dag, var det ingen reduksjon. Tror også det er veldig viktig med vann. Jeg spiser nok mer en deg- masse bacon og egg, kjøtt og ost, feta og gauda. Hvis jeg har fortstått det rett som så skal du spise disse tingene til du er mett. Men det går veldig mye på bacon som jeg elsker og så steker jeg litt grønnsaker i bacon fettet- føler meg veldig uskikkelig og rampete.... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#134 |
Medlem
Hvor: Kristiansand
![]() |
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk herDen brødoppskriften skal deffentlig prøves i morgen! Takk |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#135 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
![]() |
Hva er normalområdet for vektøkning mens du er i ketose?Dette er ikke noe svar, men et spørsmål. Håper det blir postet i en relevant tråd nå, tilgi meg hvis ikke. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#136 |
Juniormedlem
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk herTakk, det med vitaminer har jeg merket hjelper på vektnedgang. Jeg har ikke gått ned noe særlig på mine første 7 uker, ca 3 kg. Så reiste jeg til Hellas og spiste masse gresk salat med tomat, agurk, løk og masse grønn paprika, olje og fetaost. Og vips gikk jeg ned 2,5 kg på en uke! Etter jeg leste dette skal jeg jammen forstette å være flink til å få i meg grønnsaker!! Er lett å sluntre unna og bare spise egg, kjøtt, fisk og fett |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse først, nå Fedon
![]() |
![]() |
#137 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 56
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er normalområdet for vektøkning mens du er i ketose?
Nå vet ikke jeg om du er gutt eller pike |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Medlem
Hvor: Trondheim
Alder: 34
![]() |
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk herHm, jeg tilfører kroppen min vitaminer, så dagsbehovet skal være dekket. Er det annet i grønnsakene som er viktig, enn vitaminene, og kanskje fiberen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk herHei,
![]() |
![]() |
#140 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 46
Sånn utfra symptomene høres det ut som du spiser for lite, og særlig for lite fett.
![]() |
![]() |
#141 |
Juniormedlem
![]() |
![]() Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk herHmmm - det var en interessant og for meg veldig anderledes tanke! Jeg skal prøve å spise mer et par dager og se hvordan det går. Planen var å spise mindre, men det er ikke noe videre å sitte rundt i standby og være sulten - heller fyke rundt og være mett
![]() |
![]() |
#142 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 52
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk herSignerer Carisma jeg, Berg
![]() |
![]() |
#143 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk herHei!
![]() |
![]() |
#144 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk herÅja, selvfølgelig - lykke til du også!
![]() |
![]() |
#145 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 52
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk herJeg tror du skal prøve å spise litt mer også jeg, Berghite
![]() |
![]() |
#146 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk herJoda, jeg spiser kjøtt og fisk og egg - det er de 100 gr med protein, men jeg har vært vegetarianer i mange år og må bare inrømme at jeg virkelig ikke er komfortabel med å spise kjøtt. Men det må til.
![]() |
![]() |
#147 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk herJeg er ny på forumet, men har holdt på meg ketolysekuren i anart et år. Jeg baker brød utensoyaprodukter, det blir nok mindre proteiner, men smaker desto bedre. Hva er feil med det? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#148 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk herJeg har holdt på lavkarbo i snart 2 mnd og har tatt av meg 6 kg på7 uker. Det går ikke fort nok for meg men jeg har merket at huden på magen trekker seg sammen og det blir ikke hengehud slik jeg fryktet. Etter to tette barn og diabetes under begge svangerskap er jeg på vei til min normale vekt 55 kg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Dette høres godt ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk herI dag rak jeg ikke å koke den så jeg la den bare i ildfastform sammen med kyllingfile, fløte, masse masse smør og jarlsberg ost. Stekte den vel på ca 200 grader i 40 min. Blomkålen ble faktisk bedre enn når jeg koker den på forhånd. Anbefalles og man får jo masse masse fett i seg |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|