Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Oppskrift på lapper, eller brødlignende ting?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-12-07, 22:27   #26
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Oppskrift på lapper, eller brødlignende ting?

Opprinnelig lagt inn av cilemora, her.

sånn, da står det 2 små "lindabrød" i ovnen, har bare småe former så
fikk 2 ut av oppskrifta håper dette er et brød som faller i smak hos
meg, er en smule kresen, hehe

*spent* og sulten

Så koselig at du tok deg tid til å prøve brødene mine. jeg har også lagd brød i dag,og jeg har kokt bayonneskinke, så jeg gleder meg stooort til frokost i morra med bskinke og majo

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 22:45   #27
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Oppskrift på lapper, eller brødlignende ting?

To store Lindabtn-brød er nå ferdigbakt, oppskivet og lagt i fryseren. Det er vel mest riktig å kalle de Lindabtn/Iset-brød, for det var en kombinasjon av CC og Sæterrømme, og så ellers en stor andel av frø. Brødet ble helt tipp-topp.

Fikk også bakt 2 x 16 Ziggy/(Eva)-lapper. Halvpart CC og halvpart rømme. Også her en god del frø - sesam, solsikke og lin. Også de ble helt topp. Er opptatt av å ha de der frø i for å holde magen i gang, og de gjør jobben sin. Jeg spiser enten to skiver brød, eller to lapper pr dag.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 22:50   #28
cilemora
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 42
Innlegg: 373
cilemora er ny på veien

Sv: Oppskrift på lapper, eller brødlignende ting?

klarte ikke vente eg måtte smake en liten bit med en gang
eg tok dem ut a ovn hehe
og trur dette kan bi bra ja, gleder meg masse til å smake skikkelig
på det kanskje dette kan redde jula mi...
*drømme om brød med kjøttrull og majones, mmmm* hehe

__________________
midje: start ca 85cm, mål 70cm eller mindre - nå: 74cm (- 11cm)
mage: start 101cm, mål 80cm eller mindre - nå: 85cm (- 16cm)
hofte: start ca 102cm, mål ca 90cm - nå: 88,5cm (- 13,5cm)
vekttap til nå: - 6,5kg og BMI på 24
cilemora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: fedon/lavkarbo/sunn fornuft... Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 22:57   #29
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Oppskrift på lapper, eller brødlignende ting?

Opprinnelig lagt inn av cilemora, her.

klarte ikke vente eg måtte smake en liten bit med en gang
eg tok dem ut a ovn hehe
og trur dette kan bi bra ja, gleder meg masse til å smake skikkelig
på det kanskje dette kan redde jula mi...
*drømme om brød med kjøttrull og majones, mmmm* hehe

hehe, du må nok vente til det er helt avkjølt da blir det jo litt fastere i fisken!!

Håper det smaker like godt som mine brød da, det hadde jo vært fint om du hadde fått deg et brød som var spiselig slik at du kan få deg kjøttrull med majo

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 22:58   #30
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Oppskrift på lapper, eller brødlignende ting?

Opprinnelig lagt inn av Eva, her.

To store Lindabtn-brød er nå ferdigbakt, oppskivet og lagt i fryseren. Det er vel mest riktig å kalle de Lindabtn/Iset-brød, for det var en kombinasjon av CC og Sæterrømme, og så ellers en stor andel av frø. Brødet ble helt tipp-topp.

Fikk også bakt 2 x 16 Ziggy/(Eva)-lapper. Halvpart CC og halvpart rømme. Også her en god del frø - sesam, solsikke og lin. Også de ble helt topp. Er opptatt av å ha de der frø i for å holde magen i gang, og de gjør jobben sin. Jeg spiser enten to skiver brød, eller to lapper pr dag.

Så flott sier det til deg også, håper du får like vellykket brød som meg, at de faller i smak.Godt å ha et brød i julen med mye godt pålegg

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 02:35   #31
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Oppskrift på lapper, eller brødlignende ting?

Jeg ser ingen grunn til at dere fortsetter å sende meg PM om denne tråden. Røde prikker har jeg fått, og PM ser slik ut:

Unødvendig hatsk skrevet av deg! Georgine svarte deg godt. Lindabtn mente da ikke noe galt, hun tok seg tid til å svare på et spørsmål her, og alt du gjør er å kritisere

Jeg opplyser ikke hvem som sendte meg dette, men hvis dere har flere sure oppstøt, så skriv dem heller her.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 02:38   #32
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Oppskrift på lapper, eller brødlignende ting?

Rettelse: Det var ikke PM, men kommentaren som fulgte med en rød prikk. Samma det..

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 11:26   #33
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Oppskrift på lapper, eller brødlignende ting?

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Jeg opplyser ikke hvem som sendte meg dette, men hvis dere har flere sure oppstøt, så skriv dem heller her.

Nei, om noen har "sure oppstøt" så skal de IKKE postes i denne tråden. Det er slike ting vi har ryktesystemet for, evt. PM. OM det i det hele tatt er nødvendig å bruke tid/energi å diskutere slike ting.

Denne tråden handler om "Oppskrift på lapper, eller brødlignende ting" og skal IKKE brukes til lang diskusjon rundt at/hvorfor opprinnelig link ikke virket. Det er nå klart at det var en forglemmelse/feil/misforståelse at den ikke virket. Feilen er rettet. Ytterligere kommentarer er unødvendig og saken avsluttet.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-12-07, 15:21   #34
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Oppskrift på lapper, eller brødlignende ting?

Avsluttet for lenge siden vi er alle venner!!!

GOD JUL!!!!!!!

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 13:12   #35
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 54
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oppskrift på lapper, eller brødlignende ting?

Ahhh Linda!! Nå skjønte jeg hvem du var!! Hyggelig Jeg har sett det på deg nemlig!!

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål! HP Generell diskusjon 44 12-12-09 15:00
forslag til dagsmenyer på atkins? raven Induksjonen 7 05-10-04 04:12
hva skal jeg gjøre for å komme igang? Lissa Lavkarbo generelt 7 24-05-04 16:52
Reglene for induksjonen HP Induksjonen 0 13-02-04 22:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no