Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Har litt startproblemer

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-10-10, 22:20   #1
siri0109
Medlem
 
siri0109 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: solkysten
Alder: 38
Innlegg: 88
siri0109 er på en erverdig vei

Har litt startproblemer

kan noen hjelpe meg til å starte ordentlig på ketolyse igjen...kommer ikke ordentlig igang sliter med å komme skikkelig igang igjen:/

__________________


siri0109 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:24   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: har litt start problemer

Hva eksakt er det du sliter med da?

Motivasjonen?
Maten?

Mitt råd er å ta frem boka igjen og lese den Jeg gjør det rett som det er, og får litt "guts" av å lese der

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:26   #3
siri0109
Medlem
 
siri0109 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: solkysten
Alder: 38
Innlegg: 88
siri0109 er på en erverdig vei

Sv: har litt start problemer

sliter med å holde meg lenge nok til å fjerne søtsuget
hjelp meg!!!!!!!!!!

__________________


siri0109 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:29   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: har litt start problemer

Ok.. .Ja den kjenner jeg godt igjen

Ta deg en god bit ost, drikk litt vann.... Gå så vidt utfor døra og trekk frisk luft....

Sukkeravrusningen er aller værst de 2-3 første dagene... Så går det mer og mer over

Jeg vet AKKURAT hvordan det er.... Det er jævlig... Men du er sterkere enn sukkermonsteret nå..... Du skal vinne!!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:34   #5
siri0109
Medlem
 
siri0109 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: solkysten
Alder: 38
Innlegg: 88
siri0109 er på en erverdig vei

Sv: har litt start problemer

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Ok.. .Ja den kjenner jeg godt igjen

Ta deg en god bit ost, drikk litt vann.... Gå så vidt utfor døra og trekk frisk luft....

Sukkeravrusningen er aller værst de 2-3 første dagene... Så går det mer og mer over

Jeg vet AKKURAT hvordan det er.... Det er jævlig... Men du er sterkere enn sukkermonsteret nå..... Du skal vinne!!!!

takk gerd....det gikk så fint sist..men er vannskeligere nå og nå vet jeg at jeg får dekt bukplastikk men vil så gjerne gå ned til 74 helt selv før operasjonen som vil finne sted i mai neste år.... det er jo ikke mange kiloene men vanskelig jeg ga opp ketolyse da vekten stod mellom 79-80 i 5 uker....men lever så og si på lavkarbo men unner meg godt kansje litt for ofte...vekten har ihvertfall stått stille da...det er det possitive...

__________________


siri0109 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:39   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: har litt start problemer

Opprinnelig lagt inn av siri0109, her.

takk gerd....det gikk så fint sist..men er vannskeligere nå og nå vet jeg at jeg får dekt bukplastikk men vil så gjerne gå ned til 74 helt selv før operasjonen som vil finne sted i mai neste år.... det er jo ikke mange kiloene men vanskelig jeg ga opp ketolyse da vekten stod mellom 79-80 i 5 uker....men lever så og si på lavkarbo men unner meg godt kansje litt for ofte...vekten har ihvertfall stått stille da...det er det possitive...

Høres flott ut at du har klart å stabilisere vekta

Pass på å få i deg såpass med fett til måltidene at du holder deg mett, og ikke er skrubbsulten til neste måltid Har du f.eks salat til lunch, ta på et par ss olje i tillegg.... Jeg merka at 2 ss olje ekstra på min lunchsalat gjorde at jeg ikke var skrubbsulten og nesten skjelven da det var middagstid... det er ikke så mye som skal til av og til

For klarer man å holde maten såpass fet at man holder seg mett, så vil fysingen vike plassen siden kroppen blir mer fornøyd

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 08:04   #7
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Har litt startproblemer



Det jeg gjør når jeg må sukker-avruses er å spise mye i 2-3 dager, av favorittmat som gjerne er litt dyrere og evt ikke optimalt for vekttap i det lange løp, men greit for sånne anledninger; nøtter, for eksempel, ost av forskjellige slag, ostelasagne, biff og fløtesaus... hva enn du liker best. Når sukkerbehovet først er borte, kan jeg begynne å "stramme" igjen, ved å ta bort eventuelle partystoppere (som nøtter).

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 19:47   #8
siri0109
Medlem
 
siri0109 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: solkysten
Alder: 38
Innlegg: 88
siri0109 er på en erverdig vei

Sv: Har litt startproblemer

woho etter hardt arbeid og sukkeravrusning kom jeg i ketose igår kveld.... jeg er happy på ketolyse igjen og skal inn til oslo for vurdering til bukplastikk 18 oktober alt

__________________


siri0109 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 20:07   #9
Nemii
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Nemii har en fantastisk aura rundt segNemii har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har litt startproblemer

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.



Det jeg gjør når jeg må sukker-avruses er å spise mye i 2-3 dager, av favorittmat som gjerne er litt dyrere og evt ikke optimalt for vekttap i det lange løp, men greit for sånne anledninger; nøtter, for eksempel, ost av forskjellige slag, ostelasagne, biff og fløtesaus... hva enn du liker best. Når sukkerbehovet først er borte, kan jeg begynne å "stramme" igjen, ved å ta bort eventuelle partystoppere (som nøtter).

Signerer!
Propper i meg mat, nøtter og alt annet lovlig og halvlovlig, så lenge jeg holder meg unna karbohydratbombene. Kan spise store mengder. Eneste måten for meg å komme meg gjennom, det funker på min kropp ihvertfall
Og kommer man gjennom dagen med suget uten å gi etter, da er jeg stolt av meg selv og vet at jeg er nærmere å bli kvitt sukkersugmonsteret. Og det gir meg også ekstra motivasjon til å fortsette!

__________________


Nemii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 20:10   #10
siri0109
Medlem
 
siri0109 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: solkysten
Alder: 38
Innlegg: 88
siri0109 er på en erverdig vei

Sv: Har litt startproblemer

Opprinnelig lagt inn av Nemii, her.

Signerer!
Propper i meg mat, nøtter og alt annet lovlig og halvlovlig, så lenge jeg holder meg unna karbohydratbombene. Kan spise store mengder. Eneste måten for meg å komme meg gjennom, det funker på min kropp ihvertfall
Og kommer man gjennom dagen med suget uten å gi etter, da er jeg stolt av meg selv og vet at jeg er nærmere å bli kvitt sukkersugmonsteret. Og det gir meg også ekstra motivasjon til å fortsette!


ja det hjelper absolut altså....igår spiste jeg grønnsaker med tzatsiki og bacon svor:P og møøøe pepsi max...kunne jeg ikke drukket pepsi max vet jeg ikke hvordan jeg skulle klart det...

__________________


siri0109 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Startproblemer Atkins?? stinemor26 Atkins kosthold 1 25-03-10 11:48
Vil fortelle litt om ketolyse for meg, og håper noen kan gi meg litt tilbakemeldinger hilde29 Ketolysekuren 9 26-01-09 12:25
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring digger Ketolysekuren 4 07-01-09 22:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no