Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Benedictes proteinbrød

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-06-08, 10:42   #26
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

digger bloggen din! og de lappene...åååh! venter på prottispulver nå og skal prøve brødet

takker! håper du fikk til lappene?? jeg bruker de til alt mulig... som pannekaker (har i mer vann, og unnlater bakepulver), som pizzabunn, som hamburgerbrød... er en litt sånn "grunnoppskrift" jeg har laget...

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 12:15   #27
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Benedictes proteinbrød:

jada, det funker som rakkern. Spiser dem både som "underlag" med ost, skinke etc elelr emd kanel, smør og splenda...

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 11:02   #28
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

jada, det funker som rakkern. Spiser dem både som "underlag" med ost, skinke etc elelr emd kanel, smør og splenda...

kjempeflott fint at andre kan bruke oppskriften mine...

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 21:18   #29
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Benedictes proteinbrød:

men brødet...prøvde idag..Det datt sammen? Hva gjorde jeg galt tro? Brukte ketolysebakemix da jeg ikke har fått prottispulver enda men..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 23:16   #30
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

men brødet...prøvde idag..Det datt sammen? Hva gjorde jeg galt tro? Brukte ketolysebakemix da jeg ikke har fått prottispulver enda men..

æ ane ikke... d va en anna person som heller ikke fikk til å bake d... men æ har nu bakt d 2 ganga etter samme oppskrift og æ har ingen problem me d... æ ane virkeli ikke ka d kan være... d eneste æ kan tænke e at d e nåkka feil me vækta æ bruke til å veie ingrediensan på... d e en tupperwarevekt... hm... æ ane virkeli ikke!!! har forrestn aldri brukt bakemiks...

huff..... skal nu bake brød å ta me mæ til sydn... skal si fra kossn d går..

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 23:53   #31
noli
Medlem
 
noli sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 38
Innlegg: 132
noli har en fantastisk aura rundt segnoli har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Kan jeg få anbefale å linke til selve innleggene i stedet for bloggen? Ellers må man jo lete masse på bloggen din for å finne oppskriften når det er en stund siden du la ut link her.

__________________


noli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 23:15   #32
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Opprinnelig lagt inn av noli, her.

Kan jeg få anbefale å linke til selve innleggene i stedet for bloggen? Ellers må man jo lete masse på bloggen din for å finne oppskriften når det er en stund siden du la ut link her.

i shall do...

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 23:25   #33
noli
Medlem
 
noli sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Alder: 38
Innlegg: 132
noli har en fantastisk aura rundt segnoli har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Hurra!

__________________


noli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-08, 21:59   #34
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Opprinnelig lagt inn av noli, her.

Hurra!

http://skinnyshepherd.blogspot.com/2...roteinbrd.html

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 23:24   #35
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Benedictes proteinbrød:

Kjempe fin blogg ja, men jeg finner visst ikke det brødet det linkes til
Går ikke linken rett til oppskriften du refererer til?

.. litt usikker på om det bare er jeg som ikke ser, for fant ikke oppskriften... men leita ikke så lenge heller da

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 08:47   #36
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Benedictes proteinbrød:

Distrea, hvis du prøver linken over innlegget ditt,
http://skinnyshepherd.blogspot.com/2...roteinbrd.html
skal kommer du rett til innlegget

__________________
Vil du ha en ticker? Les her

Sist redigert av Areola : 08-07-08 kl 09:01.
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 17:04   #37
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Benedictes proteinbrød:

åhhh.. det så jeg ikke TAKK

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 21:43   #38
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Benedictes proteinbrød:

Der fant jeg oppskriften, ja. Skal prøve dette i helgen. Nå begynner jeg å bli lei av å måtte lage blomkålsalat og steke noe kjøtt-aktig til matpakke hver dag. Det er jo så lettvint med brød og pålegg - og det brødet ser jo helt nydelig ut, da!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 14:28   #39
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Benedictes proteinbrød:

I dag skal jeg ut å handle inn til brødet - ja, jeg er litt treg...

Jeg har et proteinpulver som heter Triple Protein fra World Nutrition Technoligies (WNT) og har 4,1 gr. karbo pr. 100 gram. Den BØR være OK, for jeg har betalt 369,- for den i Sverige...

Går det greit å droppe grovbaksten? Jeg prøver å kutte karber der jeg kan (tåler så ekstremt lite av det).

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 18:01   #40
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

jada... man kan droppe grovbakstn... men ane ikke kossn d proteinpulvere du har kjøpt reagere på baking... æ har nu lagt ut bilde på bloggen min av d proteinpulvere æ bruke, men man må bare improvisere kor mye man vil... bare pass på konsistensen på brødet... ps.æ bruke nu ikke en stor brødform.. æ bruke en som e litt mindre enn en vanli.. ellers så blir brødet så flatt...

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 19:22   #41
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Benedictes proteinbrød:

Hei Benedicte!

Nå har jeg endelig fått bakt dette brødet, og det ble så fint - og veldig godt! Vil takke deg for en fin oppskrift, og jeg kommer til å bake mye av dette brødet.

Jeg droppet grovbaksten, men brødet ble fin-fint likevel. Her er noen bilder:



Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 21:56   #42
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Denne oppskriften min er inspirert av en loff jeg så i en kokebok... Er SÅ godt å høre at noen har fått det til... Kjempefine bilder! Takk for flott tilbakemelding, og kjempefint at mine oppskrifter kan glede andre også Ha en flott uke!!

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 23:10   #43
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.457
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Benedictes proteinbrød:

Jeg har også hatt suksess med oppskriften din - kjempegodt med "loff".

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 23:18   #44
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Så godt å høre.. Har fått en del negative tilbakemeldinger på brødet mitt.. folk som ikke får det til. Men jeg har nå bakt det mange ganger og har ikke hatt samme problem.. Er bare godt å høre at jeg ikke er alene om å få det til

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 23:35   #45
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.457
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Benedictes proteinbrød:

Første forsøk ble ikke noe særlig - det falt sammen og fikk svær rårand. Men så kom jeg på at min ovn er litt treg sammenlignet med andre og skrudde opp tempen litt. Da ble det bra.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 10:27   #46
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

ja, netopp, det er sånne ting som gjør at folk ikke får det til. jeg har skrevet oppskriften ut i fra min ovn.... med min type proteinpulver... så....

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 10:39   #47
xeena82
Medlem
 
xeena82 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Alta
Alder: 41
Innlegg: 220
xeena82 har en fantastisk aura rundt segxeena82 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Benedictes proteinbrød:

Har nå tatt ut grovbakst av oppskriften. det var noe jeg hadde i med et uhell... jeg skulle egentli ha en litt grov type korn...også leste jeg feil på karbo innholdet... Har ikke brukt grovbakst i siden.. såe.. nå har jeg gjort den om...

xeena82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Benedictes lavkarborundstykker xeena82 Bakst 42 15-04-12 22:44
Benedictes reviderte Lapper... 0,4 g k pr 100 g xeena82 Ketolysekuren 9 24-08-08 22:49
Benedictes Lapper xeena82 Frokost og kveldsmat 7 03-06-08 10:39
Proteinbrød... elian Induksjonen 1 18-08-04 15:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no