Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Bruker du "superfoods"?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-08-11, 11:03   #1
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Bruker du "superfoods"?

Og da mener jeg ikke (i denne sammenhengen) egg, smør, kjøtt, etc !

Hvilke bruker du evt, og hvorfor?

Jeg tar (pr nå) chlorella, spirulina, acai, og en green mix (kamut, barley, spirulina, alfa alfa). Begynte medio juli, og er vel litt tidlig å si no om effekt.
Har også brukt pomegrantapulver (frysetørket) gått tom, og bestilt ny. Den smaker nydelig i smoothies

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 11:07   #2
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Bruker du "superfoods"?

Jeg bruker Spirulina fast hver dag, så bruker jeg enten kamut eller en blanding av grønne pulvere, og aloe vera. Også bruker jeg hampfrø, noen dager, og hamp pulver, men dette bruker jeg ikke hver dag. Bruker også granateple pulver innimellom, og amla c, som er c vitamin. Jeg bruker dette for å få energi, og for å bedre hud og hår, spirulina har jeg brukt i ca 3 år, mens det andre begynte jeg med for ca 2 år siden, og jeg er veldig fornøyd, jeg har gått ned i vekt, har mye energi, og huden er my bedre. Pms plagene er også borte.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 11:43   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bruker du "superfoods"?

Tar spirulina. Tok chlorella i en periode også, men merket liksom ingen effekt, så kutta den ut Effekt av spirulina hadde jeg med en gang. Har en supergreenboks som jeg tar av når jeg føler jeg trenger en rens.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 16:52   #4
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Bruker du "superfoods"?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Tar spirulina. Tok chlorella i en periode også, men merket liksom ingen effekt, så kutta den ut Effekt av spirulina hadde jeg med en gang. Har en supergreenboks som jeg tar av når jeg føler jeg trenger en rens.

Hvordan merker du effekten av spirulina da?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 17:04   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bruker du "superfoods"?

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Hvordan merker du effekten av spirulina da?

Mer energi Ikke noe mer, tror jeg.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 17:45   #6
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Bruker du "superfoods"?

Når jeg husker det tar jeg spirulina.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 02-08-11, 21:14   #7
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bruker du "superfoods"?

Skal begynne igjen på spirulina, hvetegress og chlorella tabletter. Følte meg bedre i magen sist jeg tok dette. Skal ta det hver dag hvis jeg greier.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 01:32   #8
Heba
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 8
Heba er på en erverdig vei

Sv: Bruker du "superfoods"?

Jeg bruker Kamut hvetegress, spirulina og skal straks starte på chlorella! Har fått mye mer energi, bedre og sterkere hud, hår og negler, bedre fordøyelse og et konge immunforsvar Søtsuget er også borte, itillegg til at jeg blir mye brunere nå om sommeren pga det naturlige innholdet av betakaroten som finnes i spirulinaen. Jeg er hekta, og har tatt supermat i ett år ca.

Jeg bruker også annen type supermat som amlabær, gojibær, bipollen, hjemmelaget rå sjokolade osv... Men ikke noe fast.

Heba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 08:53   #9
Atir
Medlem
 
Atir sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 298
Atir er på en erverdig vei

Sv: Bruker du "superfoods"?

Jeg tar kamutgress og byggress hver morgen, og chlorella og tart cherry hver kveld. Begynte for 3 uker siden og har tatt av 2,8 kg. Spiser masse grønnsaker og ren mat (kjøtt, fisk etc.). Merker at jeg trives godt med dette, har mindre vonter og er litt mer opplagt om dagen,...sover bedre gjør jeg og.

__________________


Atir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? Borealis Lavkarbo generelt 4 02-11-10 14:14
Veldig "nuppete" og tørr hud og løse "flak" i øregangen! donjuanwannabe Atkins kosthold 17 21-09-09 19:26
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 14:21
Obs hvis du bruker ferdigrevet "ost"! Borealis Nyheter / media 16 23-08-06 22:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no