Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Stillstand i en mnd

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-08-11, 16:04   #26
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Stillstand i en mnd

Hehe jeg har det tydeligvis omvendt. Jeg har enda ikke møtt et skikkelig platå før nå. Så jeg kommer nok til å suse opp i vekt når jeg er ferdig

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 19:04   #27
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Stillstand i en mnd

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Hehe jeg har det tydeligvis omvendt. Jeg har enda ikke møtt et skikkelig platå før nå. Så jeg kommer nok til å suse opp i vekt når jeg er ferdig

ikke tull,da! Du kan fint spise slik du gjør nå når du når mål også. Da går du ikke opp.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-08-11, 19:45   #28
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stillstand i en mnd

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Jeg har tydeligvis platå på hver eneste kg, da er det jo håp om at jeg forblir tynn når jeg er ferdig i hvertfall

Hihi! Da er vi to.
Vært på platå siden begynnelsen av april, platået før der varte i 1,5 mnd, guuuuddd, så godt å tenke på at jeg skal leve resten av livet som sylfide

Men fra spøk til murstein, det er mye rett i det. I perioden jeg var veldig overvektig stoppet gjerne vekten på 104(nå snakker jeg om da jeg gikk opp i vekt altså), men gikk aldri over det. Kroppen mente at det var et greit platå(er det rart jeg aldri har forstått kroppen min?). Men så gjorde jeg noen mer eller mindre halvhjertede forsøk på å komme meg nedover. Jeg var ikke bestemt nok så når kroppen hadde tatt av 5-8 kg så slækket jeg av igjen og vekten gikk opp til 104 igjen, men aldri over. Men har også platåer på ca 97 og på 82-83 kg(der har jeg drevet og svømt siden mars/april, er så morro atte

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 08-08-11, 10:24   #29
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Stillstand i en mnd

Jeg har brukt over en måned på hver kg i gjennomsnitt, men det blir jo mer siden de to-tre første forsvant på noen uker. Det går hvertfall ikke for fort jeg tar det ikke så tungt lengre, så lenge det går nedover så er det bedre en opp.

Nå har jeg jo ikke vært i ketose hele tiden, så det har jo litt å si. Heldigvis gikk jeg ikke opp når jeg hadde pause, jeg mistet faktisk en kg da og

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stillstand Mellon Lavkarbo generelt 30 10-03-11 12:00
Stillstand/ litt opp Heaven Spørsmål og svar 41 31-01-11 20:15
Fem uker stillstand rut311 Mer enn 30 kg overvekt 6 18-10-10 14:34
Stillstand ... savoy Eurodiett 7 04-09-10 15:28
Stillstand og oppkarbing Fjonken Spørsmål og svar 7 03-03-06 15:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no